Travelling.Ways of travelling

Про матеріал
Конспект уроку розроблений для учнів 6 класу на тему: Travelling.Ways of travelling.
Перегляд файлу

Клас: 6

Тема: Travelling

Підтема:Ways of travelling

Цілі:

Практична: - формувати репродуктивні лексичні навички на матеріалі теми «Подорожі»;

- формувати репродуктивні граматичні навички вживання часів групи Indefinite на рівні фрази та понадфразової єдності;

- формувати репродуктивні граматичні навички вживання дієслів з прийменниками на позначення напрямку руху «to get into», «to get out of», «to get on», «to get off»;

-розвивати вміння вести діалог-опитування на тему «Summer Holidays»;

Схематичний план уроку

Початок уроку

  1. Організація класу………………………………….......................................2 хв.
  2. Мовленнєва зарядка……………………………………….………….….....3 хв.

 

Основна частина уроку

  1. Ознайомлення з новими лексичними одиницями......................................10 хв.
    - семантизація
    - перевірка розуміння
  2. Автоматизація дій з ЛО на рівні слова, словосполучення, фрази….……15 хв.
    - вправи засвоєння форми і значення слів
    - вправи на засвоєння поєднуваності слів
  3. Автоматизація дій з ЛО на рівні понадфразової єдності………………...10 хв.

 

Завершення уроку

Підведення підсумків, коментарі до роботи,
виставлення оцінок……………………………………………………..……5 хв.

Етап. Мета. Прийом

Хід уроку

Організаційний момент

Мотивація діяльності, презентація теми

 

Мовленнєва зарядка

 

 

 

Подача нового матеріалу

Етап 1. Ознайомлення з новими ЛО

Мета: семантизувати нові ЛО та перевірити їх розуміння

Прийом: активне слухання, здогадка

 

 

 

Прийом: запис у словник

Прийом: перегляд відео.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап 2. Автоматизація дій з ЛО на рівні слова та фрази

Мета: навчити учнів вимовляти нові ЛО, вживати у мовленні на рівні фрази та читати їх

2.1. Засвоєння форми і значення ЛО

Прийом: виконання вправи, читання нових ЛО вголос

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2. Засвоєння поєднуваності слів

 

Прийом: підстановка нових ЛО у зразок мовлення

 

 

 

 

Прийом: відповіді на запитання з новими ЛО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом: активне слухання, запис у словник

 

 

 

 

 

 

 

Прийом: заповнення пропусків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом: читання тексту з новими ЛО, вжитими у контексті

 

 

 

 

Прийом: відповіді на запитання з новими ЛО

Етап 3. Автоматизація дій з ЛО на рівні понадфразової єдності – об’єднання мовленнєвих зразків у діалогічну єдність

Мета: навчити учнів вживати ЛО на понадфразовому рівні

Прийом: обмін репліками запитання-відповідь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумки уроку. Коментарі до роботи учнів. Оцінювання досягнень.

Пояснення ДЗ

 

 

Good morning, children, I`m glad to see you. You may sit down.

Today we are going to start a new topic. It is very interesting. You will like it, I am sure. Who can guess, what it is about? Travelling, right you are.

What do you think of travelling? Do you like travelling?

P1: Yes, I do. I like travelling.

When do you usually travel?

P2: I usually travel in summer (in winter, on holidays).

Is there anybody who doesn’t like travelling? Everyone does, this is great! / That is interesting, why not? I hope, by the end of our class you will change your mind.

If we want to travel, we need some transport, don’t we?

Which ways of travelling do you know? What does it mean – “way of travelling”? It means “спосіб пересування”, right you are.

MEANS of TRANSPORT |authorSTREAM Названия транспортных средств на английском языке, лексика и слова ...

What does it mean – “a car”?

Now open your vocabularies and write down all the new words, together with translations.

Let’s watch a short video about different means of transport!

https://www.youtube.com/watch?v=BZf6frPNrhg

-What is your favourite means of tranmsport? Why?

-My favourite means of tranmsport is… because…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Open your books at page 142, look at the ex.1.
Try to match the pictures with the words. If you don’t know, I will help you.
You are welcome, P1.
 

Good job! You`ve done it!

Now look at ex.2.
P1, read the task, please.
Translate, P2.
So, P3, what about you? Where can you go in summer? How will you get there?
 

Work in pairs. Ask your partner about his travels in summer.
Follow the example:
 

And now look at the scheme in ex.2.
“To get into a car” – what does it mean?
“To get into a taxi”?

Put down into your vocabularies:
to get into a taxi    сісти у таксі
to get out of a taxi – вийти з таксі

to get on a train – сісти на поїзд
to get off a train – зійти з поїзда

to take a train    сісти напоїзд
to catch a plane – встигнути  налітак
to miss a plane  запізнитися на літак


Let`s see how well you understand it.
Now look at the ex.3.
Read the 1st sentence, P1.

Now look at ex.3 at page 145. Turn over the page. Write down to your vocabularies: mountains, sea.
Read the stoty. P1, begin, please. Translate, please.


Now you will be Little Red Riding Hoods, and I will ask you.

How did you get to… the bus station? (went on foot)

the Railway Station? (took a bus to the railway station)
the Airport? (went by train)

How did you fly over the mountains? (flew by plane)
How did you get to the harbour? (took a taxi)
How did you sail across the sea? (sailed by ship)
How did you get to your Granny? (rode my bike)

 

Well-done! Now you are to make your own dialogues. Ask your partner about his last holidays. Use Past Simple and follow this scheme. You can also use the expressions fron ex.2 p.143. You have 5 minutes to get prepared, and then you will present your dialogues.

C:\Users\Work\Desktop\slide_27.jpg

Thank you for your work! Today you have learned a lot!
Ask questions if something is unclear.
 

Open your daybooks, write down your home assignment.

  1. Ex.1 p.144 read and translate new words.
  2. Ex.2 p.145 (усно).
  3. Learn all new vocabulary! P.145 vocabulary box – learn.
  4. Make up a dialogue or a story about your summer holiday.

Unit 10 Where did you go on vacation? Period 1 Period 2 Period 3 ...Open your daybooks, I will put you your marks.

Place : Speaking Skill

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Черниченко Олеся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1428
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку