Клас: 6
Тема: Travelling
Підтема:Ways of travelling
Цілі:
Практична: - формувати репродуктивні лексичні навички на матеріалі теми «Подорожі»;
- формувати репродуктивні граматичні навички вживання часів групи Indefinite на рівні фрази та понадфразової єдності;
- формувати репродуктивні граматичні навички вживання дієслів з прийменниками на позначення напрямку руху «to get into», «to get out of», «to get on», «to get off»;
-розвивати вміння вести діалог-опитування на тему «Summer Holidays»;
Схематичний план уроку
Початок уроку
Основна частина уроку
Завершення уроку
Підведення підсумків, коментарі до роботи,
виставлення оцінок……………………………………………………..……5 хв.
Етап. Мета. Прийом |
Хід уроку |
Організаційний момент Мотивація діяльності, презентація теми
Мовленнєва зарядка
Подача нового матеріалу Етап 1. Ознайомлення з новими ЛО Мета: семантизувати нові ЛО та перевірити їх розуміння Прийом: активне слухання, здогадка
Прийом: запис у словник Прийом: перегляд відео.
Етап 2. Автоматизація дій з ЛО на рівні слова та фрази Мета: навчити учнів вимовляти нові ЛО, вживати у мовленні на рівні фрази та читати їх 2.1. Засвоєння форми і значення ЛО Прийом: виконання вправи, читання нових ЛО вголос
2.2. Засвоєння поєднуваності слів
Прийом: підстановка нових ЛО у зразок мовлення
Прийом: відповіді на запитання з новими ЛО
Прийом: активне слухання, запис у словник
Прийом: заповнення пропусків
Прийом: читання тексту з новими ЛО, вжитими у контексті
Прийом: відповіді на запитання з новими ЛО Етап 3. Автоматизація дій з ЛО на рівні понадфразової єдності – об’єднання мовленнєвих зразків у діалогічну єдність Мета: навчити учнів вживати ЛО на понадфразовому рівні Прийом: обмін репліками ”запитання-відповідь”
Підсумки уроку. Коментарі до роботи учнів. Оцінювання досягнень. Пояснення ДЗ
|
Good morning, children, I`m glad to see you. You may sit down. Today we are going to start a new topic. It is very interesting. You will like it, I am sure. Who can guess, what it is about? Travelling, right you are. What do you think of travelling? Do you like travelling? P1: Yes, I do. I like travelling. When do you usually travel? P2: I usually travel in summer (in winter, on holidays). Is there anybody who doesn’t like travelling? Everyone does, this is great! / That is interesting, why not? I hope, by the end of our class you will change your mind. If we want to travel, we need some transport, don’t we? Which ways of travelling do you know? What does it mean – “way of travelling”? It means “спосіб пересування”, right you are.
What does it mean – “a car”? Now open your vocabularies and write down all the new words, together with translations. Let’s watch a short video about different means of transport! https://www.youtube.com/watch?v=BZf6frPNrhg -What is your favourite means of tranmsport? Why? -My favourite means of tranmsport is… because…
Open your books at page 142, look at the ex.1. Good job! You`ve done it!
Now look at ex.2.
Work in pairs. Ask your partner about his travels in summer.
And now look at the scheme in ex.2.
Now look at ex.3 at page 145. Turn over the page. Write down to your vocabularies: mountains, sea.
How did you get to… the bus station? (went on foot)
the Railway Station? (took a bus to the railway station)
How did you fly over the mountains? (flew by plane)
Well-done! Now you are to make your own dialogues. Ask your partner about his last holidays. Use Past Simple and follow this scheme. You can also use the expressions fron ex.2 p.143. You have 5 minutes to get prepared, and then you will present your dialogues.
Thank you for your work! Today you have learned a lot! Open your daybooks, write down your home assignment.
Open your daybooks, I will put you your marks.
|
1