Тренажер "Квітка множення"

Про матеріал
ТРЕНАЖЕР «КВІТКА МНОЖЕННЯ» ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ Дидактичний посібник призначений для здійснення пізнавального розвитку дітей молодшого шкільного віку. Посібник реалізує принципи розвиваючого навчання і виховання. Робота з дидактичним посібником формує пізнавальні інтереси і пізнавальні дії дитини в різних видах діяльності і спрямована на сенсорний розвиток школярів. Використання посібника сприяє розвитку у дітей мови, уваги, мислення, пам’яті.
Перегляд файлу

   ТРЕНАЖЕР «Квітка множення»

                            ДЛЯ ВИВЧЕННЯ  ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ

Дидактичний посібник призначений для здійснення пізнавального розвитку дітей молодшого шкільного віку. Посібник реалізує принципи розвиваючого навчання і виховання. Робота з дидактичним посібником формує пізнавальні інтереси і пізнавальні дії дитини в різних видах діяльності і спрямована на сенсорний розвиток школярів. Використання  посібника  сприяє розвитку у дітей мови, уваги, мислення, пам’яті.

Навчати дитину базової математики може бути нелегко, а таблиця множення   це найперше комплексне завдання в житті дитини.    

Вивчення таблиці множення    одна з основ опанування математики. Саме таблиця множення стане базовим помічником, що значно спростить операції з числами та допоможе  показати дітям найпростіші принципи й закономірності.

Щоб полегшити дитині запам’ятати таблицю множення,  треба навчати в ігровій формі. Такий підхід не відіб’є бажання дитини до математики,  і значно допоможе у подальшому навчанні.

Робота з тренажером:

1.      Дайте дитині розглянути тренажер . Нехай розкаже всі свої зауваження та думки.

2. Навчайте поступово, рухаючись від простого до складного: пройдіть таблиці  1-3, 10, далі вивчайте таблиці  4-8.

2. Шукайте незвичайні закономірності, що прискорюють навчання:

- Помноживши парні числа на 5, в кінці добутку буде число, що закінчується на 0, непарні - в кінці буде 5.

- Стовпець на 4: просто двічі подвійте початкове число: 5 + 5 = 10 і 10 + 10 = 20, отже, 5х4 = 20

3. Коли дитина освоїть матеріал, не поспішайте гнатися за новими знаннями, виділіть час на повторення по порядку і врозкид.

4. Переставивши множники, правило допоможе усвідомити дітям, що досить знати 50% таблиці, щоб вирішувати приклади з неї.

 Унікальність даного посібника полягає в тому, що він надає допомогу педагогу в навчанні дітей таблиці множення в нестандартній, ігровій, змагальній  формі. Діти можуть працювати в парах, в групах, даючи завдання один одному, виставляючи відповіді,  коментуючи закономірності.  В дитячому колективі запам’ятовування проходить легше, в ігровій формі, змаганнях, в нестандартній формі. Діти міняються  ролями, власноруч знаходять відповіді, багаторазово повторюють таблиці множення, що призводить до їх швидкого заучування.

  Тренажер можна використовувати на  різних типах уроків:

-         Засвоєння нових знань;

-         Формування умінь і навичок;

-         Узагальнення і систематизація знань і вмінь;

-         Комбіновані;

 

а також  на різних етапах уроків:

-         Актуалізація опорних знань, умінь, уявлень;

-         Вивчення нового матеріалу;

-         Осмислення нових знань, умінь;

-         Самостійне застосування учнями знань;

-         Творчий перенос знань і навичок у нові ситуації (творчі вправи);

-         Осмислення , узагальнення, систематизація знань.

У перспективі, відповідно до віку дітей, дидактичні завдання можуть ускладнюватися і доповнюватися  допоміжними розвиваючими елементами (позатабличне множення)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
19 вересня 2023
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку