Тренінг "Серцю від добра тепліше"

Про матеріал

Виховна година з елементами тренінгу. Основна мета заняття - це розширення знань учнів про доброту, її значення в житті людини.Стимулювати дітей до добрих вчинків,вчити робити висновки.Розвивати зв'язне мовлення, вміння висловлювати свої думки.Виховувати чуйність, доброзичливість, співчуття до оточуючих

Перегляд файлу

Тема: Серцю від добра тепліше.

Мета:
- Розширити знання учнів про доброту, її значення в житті людини.
- Стимулювати дітей до добрих вчинків.
- Вчити робити висновки.
- Розвивати зв’язне мовлення, вміння висловлювати свої думки.
- Виховувати чуйність, доброзичливість, співчуття до оточуючих.

Обладнання:  клубок з нитками, , ілюстрація сонечка, м’яч.

Вислів:Живи, добро звершай

Та нагород за це не вимагай!

Хай оживає істина стара.

Людина починається з добра!

Хід тренінгу

I.Підготовча частина.

1.Вправа «Вітання».
- Добрий день, діти. Я рада Вас вітати.
- Сьогодні ми з Вами проведемо тренінг на тему «Серцю від добра тепліше». Поговоримо про добро, дізнаємося, що це таке і яке значення воно має в житті людини.
- А перед тим, як розпочати, скажімо один одному приємні, добрі слова.
Діти стають у коло, беруться за руки,посміхаються один одному. Передаючи в руки посмішку в образі м’яча.

2. Правила тренінгу.

 Щоб наша робота була сьогодні плідною і ми все встигли зробити я пропоную вам ознайомитися з правилами тренінгу:

1. Правило піднятої руки;

2. Слухати і чути іншого;

3. Говорити по черзі;

4. Радіти успіхам інших;

5. Посміхатися.

II.Основна частина.

3. Повідомлення. Міні – лекція.

Найвища наука життя – мудрість, а найвища мудрість – бути добрим. Доброта і чуйність, співпереживання і щиросердність, уміння розуміти чужий біль, вчасно підтримати у важку хвилину – це повинно бути у характері кожної людини.Ось ми і підійшли до серйозної розмови про етику людських відносин, основою яких є, звичайно, добро і доброта. Добра людина завжди намагається надати допомогу всім тим, хто її потребує, а також завжди прощає образи і провини.

 

4.Казковий герой. Фея Доброти.

Я Фея Доброти,

крокую  по планеті.

Настрій усім піднімаю

В горі й біді допомагаю.

 Усі мене хочуть зустріти

Побачити, поговорити.

Я несу добро у кожен дім,

Заспокою, хто у тузі,

Налагоджую з друзями мости,

Виводжу  кожного з пітьми,

І впевненим, надійним кроком

Крокуйте разом зімною і ви.

        -   Діти розповідають вірші про добро.

1.«Умійте сіяти добро,-
Давайте, подолаєм зло,

Ми лиш краплиночки малі

У світі неосяжнім.»

 2.Почнім з любові істиної все,

Вона творити чудеса уміє.

І життєдайний вогник пронесе,

Щоб запалити віру і надію.

 3.Я обігрію, теплом обійму,

Ти ж не турбуйся лише.

Всі твої біди на себе візьму

Серце ж бо маю людське .

4.Засміються серця наші

І розвіється все зло.

Ми з тобою рано – вранці

Будем сіяти добро!

 5.Я знаю істину стару,

Що ходить з роду в рід.

Коли подбати про красу,

Вона врятує світ.

 Краса полів, річок, лісів,

Морів і озерець, -

Та важливіша над усе –

Краса людських сердець.

 6.Я  бажаю добра всім,

Хай воно нас не минає,

Хай загляне в кожен дім.

7.Правда вища від брехні,

Підлості нема,

Добрий завжди «на коні»

Скаче не дарма.

От якби в житті отак

Подолати зло

І тоді б у душах всіх

Проросло добро.

Беру я приклад в сонечка,

Що не боїться тьми,

Щоб кожна мама й донечка

Веселими були

 8.Дарую часто посмішки,

Не помічаю зло.

І прошу Бога пошепки,

Щоб щастя всіх знайшло!

 5.Робота з віршем.Голубка.

По стежці у парку голубка скакала,
Поранене крильце додолу звисало.
Побачили діти, голубку взяли,
Скоріше додому її принесли.

Взялися пташину вони лікувати,
Поїти водичкою і годувати.
Загоїлась ранка на хворім крилі,
І винесли пташку гуляти малі.

 І раптом котяра, звідкіль не візьмись,
До птахи метнувся із дерева вниз.
Та діти спинили лихого кота,
Вони ухопили  його за хвоста

   Голубка злетіла, мов ран не було,
  Махаючи дітям вдячно крилом.

6. Обговорення змісту вірша.
-Про кого розповідається у вірші?

-Які почуття викликає у вас вірш?

-Як поступили діти?

-Проаналізуйте дії дітей.

-Чи траплялися у вашому житті подібні ситуації?

 

7.Фізкультхвилинка.

 

 

8.Вправа «Сонце доброти».
- Давайте засвітимо «Сонце доброти». Для цього на промінцях напишіть риси, які притаманні добрій людині.Діти пишуть на сонячних промінцях.(доброта, щирість, милосердя, щирість, співчуття, розуміння, повага, взаємодопомога, чуйність, жалість, лагідність.



 

9. Вправа «Сплети павутинку»
Діти стають в коло.
- А зараз пригадайте, хто з нашого класу і яке добро вам зробив. Ви будете передавати клубочок з нитками тому, хто зробив вам добро, тримаючи нитку в руках, тим самим плести павутинку доброти.

9. Вправа. Правила добра.
Щоб самому бути щасливим, треба бережно, сердечно і чуйно торкатися серця інших людей. Послухайте і запам’ятайте «Правила добра».


Щоб добрим чоловіком стати,
Потрібно правила добра всім знати.
Найперше з правил цих чудесних
Уміння бути добрим, чесним.

А друге правило таке:
Шануй ти маму й тата,
Люби сестер, братів, людей,
Добро сам будеш мати.

А третє правило просте,
Щоб мати серце золоте
Зла на людей ти не тримай,
Учителів не забувай.

Ці правила виконувати мусиш,
Тоді закону доброти ти не порушиш.


12.Вправа.Стежка доброти
Слухаючи вас , я зрозуміла, які ви добрі, і недаремно кажуть, що добро живе в душі людини. І саме тому душа безсмертна. А зараз на відбитках своїх ніжок ви напишете добрі справи, які зробили комусь або слова доброти. Утворимо стежку доброти.

- Сьогодні ви протоптали стежку доброти, бажаю вам , діти, щоб ця стежка перетворилась на широкий шлях, яким ви будете йти впевнено, даруючи усім радість і любов.


III.Заключна частина.
13.Вправа. Рибка. 

Перегляд презентації з використанням комп’ютера.

14. Вправа. Прощання.

«Твори добро»
Добро ти людям поспішай творити,
Усіх розумій, поважай і люби,
Так буде легше і біль пережити,
Й здоров’я буде більше тобі.
Добро – це, як казка, добро – це, як свято,
А зло – це бездушність й злиденність душі.
Тож будьмо багаті, і будьмо добріші,
І зло переможемо ми на землі.


 

docx
Додано
16 березня 2018
Переглядів
3139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку