Тренінг "Я особистість"

Про матеріал

Тренінг «Я особистість» в умовах карантину

Мета:

 формування та посилення почуття значущості власної особистості в суспільстві;

 розвиток відповідальності за власні дії та вирішення проблем;

 створення почуття гармонії власного тіла і душі;

 психологічне розвантаження учнів під час карантину, поліпшення психологічної атмосфери вдома, створення єдиного психолого – енергетичного простору.

Цільова аудиторія: учні 8-11 класів

Кількість учасників тренінгу: 20 осіб .

Тривалість online тренінгу: 35 хв.

Обладнання та матеріали: підключення до інтернету в скайп конференції, презентація;

План тренінгу:

1. Знайомка «Не банальні Факти про мене». Обрати будь – яке число від 1 до 20 і згідно таблички дати коротку відповідь про себе за 30 хв. Ця вправа допоможе дізнатися більше про учасників групи, налагодити співпрацю та зробить атмосферу невимушеною.

1 Зуби 7 Біль 13 Трагедія 19 Комп'ютер

2 Погода 8 Гроші 14 Раніше було важливим, тепер – ні 20 Літаки

3 Пам'ять 9 Колір 15 Робота 21 Захоплення

4 Загартування 10 Зачіска 16 Числа 22 Мене бісить…

5 Самотність 11 Дрескод 17 Особистий топ 5 23 Аніме

6 Канікули 12 Стандарт 18 Ніч 24 Кінець світу

2. «Мої звички» - необхідно проглянути Список гарних звичок і відмітити скільки ви маєте на даний момент і визначити собі три нових, які необхідно почати виконувати. Ця вправа допоможе розібратися яка власна особистість учня і що необхідно зробити, щоб довершити її.

1. Прокидатися по першому дзвінку будильника 12 Слідкувати за фінансами

2. Ранкова гімнастика 13 Використовувати зубну нитку

3. Щоденна планка 14 Їсти більше салатів

4. Провітрювати кімнату перед сном 15 Розбирати рюкзак по поверненню зі школи

5. Читати етикетки на продуктах 16 Розтяжка

6. Склянка води зранку 17 Гуляти на свіжому повітрі

7. Прохолодний душ 18 Їсти без телевізора та телефону

8. Щоденна медитація 19 Не їсти цукор

9. Гімнастика для обличчя 20 Їсти багато фруктів

10. «Відбій» в один і той же час 21 Складати план на день

11. Випивати багато води 22 Дивуватися простим речам

3. «Тайм менеджмент часу» (метафорична картинка) необхідно роздивитися метафоричну картинку і сформувати думку про почуття, що наповнюють тебе. Необхідно підвести відповіді учня, що час спливає дуже швидко, а тому треба планувати свій час так, щоб усе встигнути зробити, оскільки іншого часу може навіть і не бути. Для цього непогано підходить додаток «Pomodoro», який може бути встановлений на телефон. Цей додаток слідкує за тим, щоб робочий час межувався із відпочинком. Загальноприйнятий розподіл час: 25 хв. Безперервної роботи, 5 хв. Коротка перерва на чай, яблуко, цукерку, далі знову 25 хв. Роботи і велика перерва в 15 хв. Далі все повторюється по колу. Таймер можна вимикати за бажанням, а також змінювати інтервали на роботу і відпочинок. Додаток «Pomodoro» можна скачати з Play Market.

4. «Мої успіхи» Необхідно дати відповідь на питання: Який найцінніший подарунок ти вже маєш? Які твої успіхи за 5 років за 10 років за 15 років? (створення «Лінійки часу») Ця вправа допоможе встановити кордони майбутніх досягнень, а також спланувати майбутні кроки до реалізації своєї мети кожному учню.

5. «Інсталяція успіху» Необхідно із речей, які є зараз під руками створити інсталяцію із певним закликом свого успіху. Наприклад: «Зроби це зараз!», «Не зволікай!». Зробити фото та викласти на своїй сторінці в соціальних мережах із хєжтегом вашим закликом. Ця вправа допомагає візуалізувати свій успіх і впевнено йти до нього.

6. «Рефлексія» Пройшов тиждень – заповни в неділю таблицю із 12 пунктів

1. Чому я навчився за цей тиждень? 7 Які мої невдачі із цього тижня можуть вплинути на наступний тиждень?

2. Яке моє найбільше досягнення за цей тиждень? 8 Хто «зжерав» мій час в цьому тижні?

3. Які моменти найбільш запам'яталися? 9 Що тягнуло мене назад?

4. Яка моя головна мета наступного тижня? 10 Що я не зробив?

5. Що я можу зробити прямо зараз, щоб менше нервувати наступного тижня? 11 За якими людьми я сумую?

6. Які можливості цього тижня я не використав? 12 Мої три головні мети на наступний рік?

Ця вправа допоможе навчитися підводити підсумки справ, які вже зроблено. А також спланувати відповідну роботу на майбутній тиждень

Додаткові бонуси:

1. http://booksonline.com.ua/view.php?book=18052 Книга «Самодисципліна за 10 днів»

2.https://salakhmir.ru/%d1%83%d0%bf%d1%80%d0%b0%d0%b2%d0%bb%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-%d0%b7%d0%b0%d0%b4%d0%b0%d1%87%d0%b0%d0%bc%d0%b8-%d0%b2-ticktick/ Сайт із додатками для планування свого часу.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Я – особистість!»

Номер слайду 2

1 Зуби7 Біль13 Трагедія19 Комп’ютер2 Погода8 Гроші14 Раніше було важливим, тепер – ні20 Літаки3 Пам’ять9 Колір15 Робота21 Захоплення4 Загартування10 Зачіска16 Числа22 Мене бісить…5 Самотність11 Дрескод17 Особистий топ 523 Аніме6 Канікули12 Стандарт18 Ніч24 Кінець світу. Не банальні факти про мене

Номер слайду 3

 Прокидатися по першому дзвінку будильника12 Слідкувати за фінансами2 Ранкова гімнастика13 Використовувати зубну нитку3 Щоденна планка14Їсти більше салатів4 Провітрювати кімнату перед сном15 Розбирати рюкзак по поверненню зі школи5 Читати етикетки на продуктах16 Розтяжка6 Склянка води зранку17 Гуляти на свіжому повітрі7 Прохолодний душ18Їсти без телевізора та телефону8 Щоденна медитація19 Не їсти цукор9 Гімнастика для обличчя20Їсти багато фруктів11 «Відбій» в один і той же час21 Складати план на день12 Випивати багато води22 Дивуватися простим речам. Мої звички

Номер слайду 4

Метафорична картинка. Які почуття у вас виникають?Назвіть картинку!

Номер слайду 5

Мій успіх

Номер слайду 6

Інсталяція успіху

Номер слайду 7

 Чому я навчився за цей тиждень?7 Які мої невдачі із цього тижня можуть вплинути на наступний тиждень?2 Яке моє найбільше досягнення за цей тиждень?8 Хто «зжерав» мій час в цьому тижні?3 Які моменти найбільш запам’яталися?9 Що тягнуло мене назад?4 Яка моя головна мета наступного тижня?10 Що я не зробив?5 Що я можу зробити прямо зараз, щоб менше нервувати наступного тижня?11 За якими людьми я сумую?6 Які можливості цього тижня я не використав?12 Мої три головні мети на наступний рік?Підведення підсумків тижня

Номер слайду 8

Не відмовляйте собі у відпочинку!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чікаленко Ганна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
1302
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку