Ознайомити учнів з поняттям здоров'я, вчити розрізняти здорову та нездорову їжу та вести здоровий спосіб життя. Заняття підійде для учнів 5 - 8 класів.
Головним скарбом
життя Е не що ти завоював, не багатства, що у тебе в скринях... Головним скарбом життя е здоров'я, i щоб його зберегти, потрјбно багато що знати»
2
o O
O O O O O
Тема: «Здоров'я — головний житт€вий
Мета: надати учасникам про здоров'я, здоровий спос\б життя та фактори, що впливають на формування здоров'я заняття
1. Гра — розминка «Це — класно!»
(1 учень у ведучого задае запитання учасникам по учасники
BCi разом — це класно!)
Де ти
Яким мае бути друг?
Ким стати у майбутньому?
_51ki предмети € улюбленими?
Чим любиш займатися у час?
Про який подарунок Mpi€IIJ на Новий pik?
твоТ
Чи важка у вас робота?
Яка ваша улюблена страва?
Щоб ви у
Чи подобаеться вам система
2. Знайомство. Знайомлю i3 учасником групи
«Здоровчиком» (м'яка
(Кожен учасник передае <<Здоровчика>> по колу, називаючџ свое та i3 групою)в
З. Повторення правил роботи групи як ви розухб€те кожне з правил)
4.
ми, вияснимо, що таке здоров'я, як зберегти здоров'я, з чого складаеться здоров'я людини, без чого неможливо уявити здорову людину; поговоримо про та прикладке. сприякоть здоровому способу життя, яка вона здорова людина; що таке здоровий життя, фактори, що впливають на здоров'я.
5. ОчПсування. Що заняття? ближче до берега
6. Мозковий штурм «Що таке здоров'я?»
Тренер. Коли ми промовляли своТ один ОДНОМЗд то тим саглим бажали здоров'я, тобто чогось дуже важливого у нашому 7kETTi.
• Подумайте, що ж таке здоров'я? З чим воно у вас
(まOdOÜミH0dOX() ゴtIH」do一0Hト一盟3①38まHH①hH門ミ8)
o 、LID-ID, 0よ9き、 00
Здорова людина — це яка людина? Людина, яка й охоче викону€ обов'язки, на нет життям i peaJ1i3Y€ своТ й p03YM0Bi
Тренер. Основною метою здоров'я € життя й активне
7. Вправа «Модель здоров'я»
Об'€днуються у 2 групи: Весело,
ЗавДання — розробити свою модель здоров'я, виходячи з власного бачення проблеми.
Що, на вашу думку, € складовими частинами здоров'я?
З чого складаеться здоров'я людини?
Без чого неможливо уявити здорову людину?
(Намалювати, написати).
— презентуватиме роботу групи.
Тренер. Виконуючи цю вправу, що ви в{дчуття були у
здоров'я, йод о досягнення й збереження, та ставлення до
нього.
8. Гра — руханка «Корисно —
час
Робити ранкову зарядку на уроки культури
Брати до рота i гризти предмети: ручки, монети
Допомагати слабким, маленьким та хворим
Смоктати палець
Доглядати за власним одягом та взуттям
Спробувати викурити цигарку
Дотримуватися режиму дня
Гризти
Говорити неправду
Читати книги Чистити зуби
Не вмиватися
Довго за комп'ютером
Засмагати на
Спати з кватиркою pik
Спати не менше 8 годин на добу
Умиватися холодною водою
сухарики,
Тренер. Про здоров'я сказано в гворчостж ви знаете присл{в'я про здоров'я?
Здоров'я не купиш — його розум даруе.
Як нема€ сили, то й CBiT немилий.
Здоровому все добре.
Подивися на вид, та й не питай здоров'я.
Бережи одяг, доки новий, а здоров'я — доки молодий.
Без здоров'я нема€ щастя.
Весела думка — половина здоров'я. В здоровому здоровий дух.
здоров'я — його в не купиш. Тренер. А що таке здоровий життя?
зсж це такий життя, який i здоров'я.
9. Робота з плакатом 10 здорового способу життя:
Здоровий спос{б життя
принципи
Позитивне мислення
Думай про майбутн€
Здорове харчування
10.Вправа «Шлях здорового способу життя»
Мета: активне бачення учасниками того, що € здоровим способом життя, в яких i BiH виявляеться.
ЗавДання — зобразити «шлях здорового способу життя», написати та приклади на вашу думку, сприяють здоровому способу життя.
(<<Шляхи здорового способу життя>> можуть мати вигляд: знаки, сходи, ноти, зубна
11. Т ворча робота. Проект <<Здорова Тиса.»
ЗавДання — cTBopiTb проект <<Здорова у схеми, ДЕ влячись на малюнки.
12.Гра чи Hi?»
Корисно об'Тдатися цукерками та
Ви |
Тсти 16 pa3iB на день? |
Ви |
вживати корисну Тжу, яка ваше здоров'Я? |
Ви |
Тсти pi3H0MaHiTHi продукти — м'ясо, рибу, молоко? |
Вам корисно Тсти макарони?
Ви Тсти i
Корисно Тсти смажену масну Тжу?
13.Робота в групах.
картки на яких в окремих рамках на яки; назви харчування та Тх на людини. З'€днати рамки мншми.
i к упи |
к{стки i зуби |
|
М'ясо, риба, яйця, квасоля, го боби |
Дають нам сили та ене |
|
i фрукти |
Роблять волесся i 11Ikipy к асивими к здоровими |
|
продукти |
Роблять м'язи сильними i здо овими |
знання ви отримали?
о Як знання ви використаете в особистому Чи вправи з 14ieT теми?
Яке завдання сподобалося
Тренер. Вправи з Ili€T теми дуже вони е базою ддя формування ставлення до власного здоров'я та життя.
здоров'я, i примножуйте його. пам' ятайте, що вас залежить, чи 3YMi€Te ви зберегти його на роки.
Тренер. Вручае кожному учаснику.