Трудова діяльність для дітей старшої групи

Про матеріал
Мета. Уточнити знання дітей про те, щорослини живі, для їх росту й розвитку потрібні тепло, світло, повітря, вода. Закріпити одержан іраніше знання про засоби догляду за рослинами кутка природи: як поливати, розпушувати землю, обприскувати, мити листочки. Закріпити назви кімнатних рослини: фіолки, троянди, фікус, алоє, бегонія, герань)їх зовнішній вигляд.Розвиватизв’язне мовлення, мислення. Виховувати у дітей любов до кімнатних рослин, інтерес, бажання доглядати за ними.
Перегляд файлу

Мета. Уточнитизнаннядітей про те, щорослиниживі, для їх росту й розвиткупотрібні тепло, світло, повітря, вода. Закріпитиодержаніранішезнання про засоби догляду за рослинами кутка природи: як поливати, розпушувати землю, обприскувати, мити листочки. Закріпитиназвикімнатнихрослини: фіолки, троянди, фікус, алоє, бегонія, герань)їхзовнішнійвигляд.Розвиватизв’язнемовлення, мислення. Виховувати у дітейлюбовдокімнатнихрослин, інтерес, бажаннядоглядати за ними.

 Хід заняття

ВиховательДіти! Давайте щиропривітаємоодин одного такими словами

Я всміхаюсь сонечку!

Діти – Здрастуй золоте

Я всміхаюсь квіточці

Діти - Хай вона цвіте!

Я всміхаюсь дощику!

Діти- Лийся мов з відра!

Гостям посміхаюся

Діти – Зичу всім добра

 

Вихователь. Дітки погляньте, хто це до завітав?

Вірно, діти, сонечко. Сонечко потрібновсім: і людям, і тваринам, і рослинам.

Обігрілосонечко землю, ожило все навколо, і зацвілитакічудовіквіти.

- А ви знаєте в яких місцях квіти можуть рости?

У квітнику ( троянда, тюльпани, хризантеми, гвоздика )

Лісові квіти ( підсніжник, первоцвіти, сон-трава)

Кімнатні ( фіалка, троянда, папороть) - Чому ми їх так називаємо? (бо вони ростутьтількивкімнаті)

Я не дарма завела розмову про квіти. Ми з вами сьогодні і проведеморозмову про нашікімнатніквіти.

Вихователь. Квіти – нашісупутники і вдома й на вулиці. Вони супроводжуютьлюдину на всьомуїїжиттєвому шляху: зустрічають при народженні, прикрашають свято. Вони завждипотрібні людям, милуючи око весною й влітку, оживляючисумовитуосінь, сповнюючирадістюквартирисуворою зимою.

Діти чують стук в двері(заходить Мальвіна в неї  в руках горщик з рослиною)

Мальвіна:Добрий день!  А куди це я потрапила?

Діти відповідають

Вихователь: Проходь гостем будеш. Як тебе звати дівчинка?

Мальвіна:Мальвіна. Ось купила я своїй матусі на день народження цю рослину і ось взавтра в мами день народження, а з моєю рослиною щось не  так.

Вихователь: Ну покажи нам свою рослину!

Мальвіна: Показує

Вихователь: Ти її підливала?

Мальвіна: А навіщо?

Вихователь: Ти не знаєш навіщо рослинам вода?

Мальвіна: Незнаю( відповідає сумно )

Ось давайте ми з вами потрудимось біля наших квіточок і покажемо Мальвіні як ми вміємо доглядати за квіточками, щоб вони росли і нас радували (вихователь розподіляє дітей на групи і кожному дає завдання), але спочатку покажемо з чого складається рослина.

Виконання трудового дорученнядітьми.

Для початку розглянемобудовурослини( корінь, стебло, лисок, верхня точка росту);

Діти, щопотрібно для нормального розвитку і росту рослини? (світло, тепло, повітря, вода, поживніречовини).

- Назвіть будь-ласка квіти, які є у вашомукуточкуприроди? (дітиназиваютькімнатнірослини).

- Для чого нам кімнатнірослини?

- Чиоднаковополиваютьквітивзимку і навесні?

- Щодужелюблятьрослинивлітку? (щобїхоприскували)

- Чиможнаполиватирослини холодною водою, чому? ( Незнайко може ти знаєш? )

- А якою водою можнаполиватирослини? (відстояною, кімнатноїтемператури).

- Чомувирозпушуєте землю?Чому паличкою?( щоб не поранити корінь)

- А хто хоче розповісти вірш про кімнатні рослини ?

Кімнатні квіти я люблю

То пещу їх то поливаю

То з ними тихо говорю

То пісню їм на сон співаю

Вони всміхаються мені,

Вони живі – не мертві, ні…

Погляньте уважно на рослини, що є у нашому куточку природи. Чи помітили ви якісь зміни в іх зовнішньому вигляді?

Вихователь: Мальвіна, щоб ти не сумувала ми тобі подаруємо рослину із свого куточку природи. Вибери рослину, яка тобі подобається.

Мальвіна. Дякую вам дітки, тепер я буду знати, як доглядати за рослинами. Я вам тепер залишу гостинці за те, що ви такі дбайливі, розумні  дітки. Допобачення дітки!

 

 

Вихователь

Добре,добре працювали

Але втоми вже зазнали

І щоб трішки відпочити

Психогімнастику будем робити

 

Психогімнастику« Я квітка »

Я – квітка. Я дуже маленька. Я вільно росту. Я вранці прокидаюся після чудового сну. Розтулю свої пелюстки, повертаюся до сонечка, умиваюся росою. Мої пелюстки бавляться з вітерцем. Довкола мене приємні пахощі.

Вихователь: Дітки про що ми сьогодні говорили  ?

Що потрібно для росту рослини?

Які рослиниє у нашомукуточкуприроди?

- Діти, квіти прикрашають наше життя. То хай їх на землі буде більше. І хай серед них будуть обов’язково квіти, які виростили ви! Адже це дуже гарно, коли на тебе дивляться квіти, які ти сам посадив. Дивляться і ніби з вдячністю промовляють: «Дякуємо тобі,  друже!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Войтович Юлія
Додано
4 квітня 2022
Переглядів
2946
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку