ПИТАННЯ 1 Яка ключова компетентність передбачає здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових умінь і навичок, організації навчального процесу, уміння визначати навчальні цілі та способи досягнення їх, вибудовувати свою освітньо-професійну траєкторію,оцінювати власні результати навчання?Навчання впродож життя. Соціальна та громадянська Інформаційно-цифрова Ініціативність і підприємливістьrrrrr
ПИТАННЯ 5 Яке твердження щодо оцінювання результатів дистанційногонавчання є хибним?Оцінювання можуть здійснювати як за загальнонаціональною шкалою, так і за власною шкалою закладу освіти. Учні, які здобувають освіту дистанційно, проходять лишепідсумкове оцінювання. Види та періодичність оцінювання під час використання технологій дистанційного навчання визначають відповідно доформи здобуття освіти. Оцінювання результатів навчання учнів можна здійснюватиочно або дистанційноrrrrrrrrrr
ПИТАННЯ 7 Учителька запропонувала учням модифікований тест П’єрона Рузера й надала інструкцію щодо роботи: «Вам запропоновано тест із зображеними квадратом, трикутником, колом і ромбом. Після сигналу “Розпочали роботу над тестом!” розставте якнайшвидше в ці геометричні фігури такі знаки: у квадрат – галочку, у трикутник – мінус, у коло – плюс, у ромб – крапку. Знаки розставляйте підряд у кожному рядку. Час на виконання роботи – 60 секунд. За моїм сигналом “Закінчили роботу над тестом!” розставляти знаки припиняйте». На що спрямовано наведену методику педагогічного діагностування? визначення рівня концентрації увагивиявлення ступеня розвитку мисленнявиявлення ступеня гнучкості мисленнявизначення рівня запам’ятовуванняrrrrr
Проаналізуйте інформацію й укажіть правильний варіант заповнення пропуску.«Відповідно до чинного Порядку організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, індивідуальну програму розвитку учня / учениці з особливими освітніми потребами переглядають не рідше ніж …». Двічі за цикл навчання. Двічі на рік. Один раз на рік. Один раз на два роки. ПИТАННЯ 9rrrrrrrrrr
Проаналізуйте інформацію й укажіть правильний варіант заповнення пропуску.«Діагностування в перші тижні навчання доцільно проводити з використанням різнорівневих завдань, а результатидіагностування доцільно використати для коригування … ». календарно-тематичного планумодельної навчальної програмирічного навчального плануосвітньої програми закладу освіти. ПИТАННЯ 10rrrrr
На уроці учні мали виконати завдання, яке передбачало наведення аргументів щодо своєї позиції. Учителька запропонувала учням скористатися такими формулюваннями для побудови їхніх висловлень: «Я вважаю …», «Тому що …», «Наприклад, …», «Отже, …». Який метод використала вчителька?ПИТАННЯ 11 Ажурна пилка. Кубування. Мозковий штурм. ПРЕСrrrrrrrrrr
ПИТАННЯ 12 Обмінюйтеся досвідом з колегами. Щоденно вправляючись,ви швидше (1)___________________ й освоїте платформи длядистанційного навчання. Приміром, ви матимете змогу навчити одне одного демонструвати екран та за потреби віддаленовимикати звук в учасників онлайнової комунікації тощо. На місці пропуску (1) треба вставити фрагмент. Розв’яжете собі руки. Наб’єте руку. Вдарити по рукам. Візьмете у свої рукиrrrrr
ПИТАННЯ 13 Промити місце ураження великою кількістю чистої водикімнатної температури протягом 15–20 хвилин; якщо опікихімічні – накласти стерильну пов’язку на місце опіку. Промити місце ураження великою кількістю чистої водикімнатної температури протягом 5–10 хвилин; якщо опікихімічні – накласти на місце опіку пов’язку з пантенолом. Промити місце ураження 3 % розчином перекису водню абоіншим дезінфікувальним засобом; якщо опіки хімічні – накласти на місце опіку пов’язку з водонепроникного матеріалу. Промити місце ураження слабким розчином перманганатукалію кімнатної температури; якщо опіки хімічні – накластистерильну пов’язку на місце опіку. Яка дія з надання домедичної допомоги при потраплянні отруйної речовини в очі та/або на шкіру є правильною?rrrrr
15 хв25 хв45 хв30 хв. ПИТАННЯ 16 Проаналізуйте інформацію із чинного Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти й укажіть правильний варіант заповнення пропуску. «В умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру безперервна тривалість навчальних занять для учнів 5 і 6 класів під час дистанційного навчання в синхронному форматі не маєперевищувати чотирьох навчальних занять по … ».rrrrrrrrrr
ПИТАННЯ 19 Яка репліка з боку вчителя є некоректною в ситуації, коли ученицяповідомила, що вона є жертвою булінгу?«Добре, що ти зуміла сказати мені про це».«Це трапляється з кожним, у тебе такий період у житті».«Мені дуже шкода, що це відбулося з тобою»«У цьому немає твоєї провини».rrrrr
Проаналізуйте інформацію. Цей короткотривалий стан людини виникає при зіткненні з непереборними перешкодами (наявними чи вигаданими) на шляху до досягнення значущої мети, що проявляється в агресивності, грубості, заздрісності, самобичуванні, байдужості до близьких або «зганянні злості» на інших. Який психічний стан людини схарактеризовано?ПИТАННЯ 20депресіяфрустраціяіпохондріюманіюrrrrrrrrrr