Творча форма перевірки знань вчителів

Про матеріал
Розробка матеріалу для перевірки знань вчителів з сертифікації. Рандомні питання. Авторська розробка для фішок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

НЕЗАЛЕЖНЕ ТЕСТУВАННЯ ФАХОВИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ УЧИТЕЛІВ Пройти тест

Номер слайду 2

Питання 1 Питання 2 Питання 3 Питання 4 Питання 5 Питання 6 Питання 7 Питання 8 Питання 9 Питання 10 Питання 11 Питання 12 Питання 13 Питання 14 Питання 15 Питання 16 Питання 17 Питання 18 Питання 19 Питання 20

Номер слайду 3

ПИТАННЯ 1 Яка ключова компетентність передбачає здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових умінь і навичок, організації навчального процесу, уміння визначати навчальні цілі та способи досягнення їх, вибудовувати свою освітньо-професійну траєкторію,оцінювати власні результати навчання?Навчання впродож життя. Соціальна та громадянська Інформаційно-цифрова Ініціативність і підприємливістьrrrrr

Номер слайду 4

ПИТАННЯ 2 Яким документом визначено статус української мови як єдиної державної мови в Україні?Державними стандартами освіти. Концепцією державної мовної політики. Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»Конституцією Україниrrrrr

Номер слайду 5

ПИТАННЯ 3 Який сервіс доцільно використати для створення наведеного зображення?Word. Art. Padlet. Learning Apps. Kahootrrrrr

Номер слайду 6

ПИТАННЯ 4 Яка з наведених ознак НЕ характеризує стан раптової зупинки кровообігу? Наявність гіперемії шкірних покривів. Відсутність реакції на подразники Відсутність пульсу при пальпації Тимчасове припинення дихальних рухів (апное)rrrrr

Номер слайду 7

ПИТАННЯ 5 Яке твердження щодо оцінювання результатів дистанційногонавчання є хибним?Оцінювання можуть здійснювати як за загальнонаціональною шкалою, так і за власною шкалою закладу освіти. Учні, які здобувають освіту дистанційно, проходять лишепідсумкове оцінювання. Види та періодичність оцінювання під час використання технологій дистанційного навчання визначають відповідно доформи здобуття освіти. Оцінювання результатів навчання учнів можна здійснюватиочно або дистанційноrrrrrrrrrr

Номер слайду 8

ПИТАННЯ 6 Проаналізуйте інформацію й укажіть правильний варіант заповнення пропуску.«Підвищена результативність сукупної дії декількох Чинників порівняно з тими ж, які діють окремо, – це … ».синергіяконсолідаціяінтеграціяковергенціяrrrrr

Номер слайду 9

ПИТАННЯ 7 Учителька запропонувала учням модифікований тест П’єрона Рузера й надала інструкцію щодо роботи: «Вам запропоновано тест із зображеними квадратом, трикутником, колом і ромбом. Після сигналу “Розпочали роботу над тестом!” розставте якнайшвидше в ці геометричні фігури такі знаки: у квадрат – галочку, у трикутник – мінус, у коло – плюс, у ромб – крапку. Знаки розставляйте підряд у кожному рядку. Час на виконання роботи – 60 секунд. За моїм сигналом “Закінчили роботу над тестом!” розставляти знаки припиняйте». На що спрямовано наведену методику педагогічного діагностування?  визначення рівня концентрації увагивиявлення ступеня розвитку мисленнявиявлення ступеня гнучкості мисленнявизначення рівня запам’ятовуванняrrrrr

Номер слайду 10

ПИТАННЯ 8 Ознайомтеся з умовою завдання для учнів. Відшукай у таблиці та обведи слова, якими ти оцінюєш свою роботуна уроці. На якому етапі уроку доцільно застосовувати наведене завдання?рефлексіїмотиваціїактуалізаціїузагальненняrrrrr

Номер слайду 11

Проаналізуйте інформацію й укажіть правильний варіант заповнення пропуску.«Відповідно до чинного Порядку організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, індивідуальну програму розвитку учня / учениці з особливими освітніми потребами переглядають не рідше ніж …». Двічі за цикл навчання. Двічі на рік. Один раз на рік. Один раз на два роки. ПИТАННЯ 9rrrrrrrrrr

Номер слайду 12

Проаналізуйте інформацію й укажіть правильний варіант заповнення пропуску.«Діагностування в перші тижні навчання доцільно проводити з використанням різнорівневих завдань, а результатидіагностування доцільно використати для коригування … ». календарно-тематичного планумодельної навчальної програмирічного навчального плануосвітньої програми закладу освіти. ПИТАННЯ 10rrrrr

Номер слайду 13

На уроці учні мали виконати завдання, яке передбачало наведення аргументів щодо своєї позиції. Учителька запропонувала учням скористатися такими формулюваннями для побудови їхніх висловлень: «Я вважаю …», «Тому що …», «Наприклад, …», «Отже, …». Який метод використала вчителька?ПИТАННЯ 11 Ажурна пилка. Кубування. Мозковий штурм. ПРЕСrrrrrrrrrr

Номер слайду 14

ПИТАННЯ 12 Обмінюйтеся досвідом з колегами. Щоденно вправляючись,ви швидше (1)___________________ й освоїте платформи длядистанційного навчання. Приміром, ви матимете змогу навчити одне одного демонструвати екран та за потреби віддаленовимикати звук в учасників онлайнової комунікації тощо. На місці пропуску (1) треба вставити фрагмент. Розв’яжете собі руки. Наб’єте руку. Вдарити по рукам. Візьмете у свої рукиrrrrr

Номер слайду 15

ПИТАННЯ 13 Промити місце ураження великою кількістю чистої водикімнатної температури протягом 15–20 хвилин; якщо опікихімічні – накласти стерильну пов’язку на місце опіку. Промити місце ураження великою кількістю чистої водикімнатної температури протягом 5–10 хвилин; якщо опікихімічні – накласти на місце опіку пов’язку з пантенолом. Промити місце ураження 3 % розчином перекису водню абоіншим дезінфікувальним засобом; якщо опіки хімічні – накласти на місце опіку пов’язку з водонепроникного матеріалу. Промити місце ураження слабким розчином перманганатукалію кімнатної температури; якщо опіки хімічні – накластистерильну пов’язку на місце опіку. Яка дія з надання домедичної допомоги при потраплянні отруйної речовини в очі та/або на шкіру є правильною?rrrrr

Номер слайду 16

ПИТАННЯ 14 Що з наведеного є психічним новоутворенням підліткового віку?становлення самосвідомостістановлення довільності психічних процесів формування здатності до рефлексіїформування внутрішнього плану дійrrrrr

Номер слайду 17

ПИТАННЯ 15 Яка з експозицій навчальногокабінету (відповідно до його спеціалізації) у закладі загальної середньої освіти НЕ належить допостійних?Зразки учнівськихробіт. Державна символіка. Таблиця сталих величині формулІнструктаж з техніки безпекиrrrrr

Номер слайду 18

15 хв25 хв45 хв30 хв. ПИТАННЯ 16 Проаналізуйте інформацію із чинного Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти й укажіть правильний варіант заповнення пропуску. «В умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру безперервна тривалість навчальних занять для учнів 5 і 6 класів під час дистанційного навчання в синхронному форматі не маєперевищувати чотирьох навчальних занять по … ».rrrrrrrrrr

Номер слайду 19

ПИТАННЯ 17 Як впливає провітрювання на кількість бактерій у класній кімнаті? кількість бактерій зменшуєтьсякількість бактерій збільшуєтьсяусі бактерії гинуть кількість бактерій не змінюєтьсяrrrrr

Номер слайду 20

Бальне оцінювання виконуєдопоміжну функцію. Зворотний зв’язок учням надають описово (словесно). ПИТАННЯ 18 Яке твердження щодо формувального оцінювання є хибним?Самооцінювання передує оцінюванню вчителем. Результати навчання різних учнів порівнюють.rrrrrrrrrr

Номер слайду 21

ПИТАННЯ 19 Яка репліка з боку вчителя є некоректною в ситуації, коли ученицяповідомила, що вона є жертвою булінгу?«Добре, що ти зуміла сказати мені про це».«Це трапляється з кожним, у тебе такий період у житті».«Мені дуже шкода, що це відбулося з тобою»«У цьому немає твоєї провини».rrrrr

Номер слайду 22

Проаналізуйте інформацію. Цей короткотривалий стан людини виникає при зіткненні з непереборними перешкодами (наявними чи вигаданими) на шляху до досягнення значущої мети, що проявляється в агресивності, грубості, заздрісності, самобичуванні, байдужості до близьких або «зганянні злості» на інших. Який психічний стан людини схарактеризовано?ПИТАННЯ 20депресіяфрустраціяіпохондріюманіюrrrrrrrrrr

Номер слайду 23

Дякую за увагу!До нових зустр. Iчей!

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
16 вересня
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку