Project works at English lessons.
Творчі проєкти на уроках англійської мови.
У сучасної практиці навчання іноземної мови широко у своїй роботі
використовую метод проєктів. Метод проєктів є однією з технологій, яка забезпечує особистісно-орієнтований напрям навчання і виховання та передбачає опору на творчість здобувачів освіти, заохочення їх до дослідницької діяльності, організовує навчання у співпраці, роботі у групах та спілкуванні між собою англійською мовою.
Проєктна робота мотивує учнів. Працюючи над проєктом, учні проводять невелику дослідницьку роботу з теми, яка їх цікавить та займають активну позицію під час творчої роботи. Виконуючи певний проєкт, учні часто щось вирізають, зафарбовують, про щось пишуть, шукають інформацію в книжках та електронних носіях, спілкуються з іншими людьми, знаходять ілюстрації, іноді готують аудіо- чи відеозаписи. Учні різного рівня мовленнєвого розвитку можуть виконати свій власний проєкт – великий чи малий, простий чи складний – і зможуть пишатися ним. Наприклад, деякі учні в класі можуть слабше знати мову за інших, але це їм не заважатиме у процесі виконання творчого проєкту, виявити здібності до проєктування чи ілюстрування своєї роботи або знайти оригінальний підхід до презентації власного чи групового проєкту.
Задати тон передріздвяного настрою надихнуло на створення творчого проєкту «Christmas is coming». Учні працюють в групах. Завдання: вирізати, розфарбувати різдвяні шкарпетки , написати привітання й побажання з прийдешнім святом (учні по коло передають один одному різдвяну шкарпетку, записують на ній свої побажання чи привітання зі святом). Після завершення кожна група презентує свою творчість та розповідає про традиції святкування Різдва у своїх родинах.
Різдвяні шкарпетки прикріплюються на дошці або розміщуються у класних куточках.
Дослідницько – пошукова творча робота. Упродовж вивчення усього розділу «TRAVELLING», учні працюють над накопиченням тематичного матеріалу: малюнки, міні-тексти про способи подорожування, вірші, кросворди, прислів`я та приказки тощо.
В кінці вивчення даної теми узагальнюють метеріал шляхом створення тематичної газети, використовуючи заздалегідь підготовлений ними матеріал. Працюють в групах. Кожна група презентує свою тематичну газету.
Творча робота над створенням «дружніх долоньок». Завдання: Створити макет власної долоньки, вирізати і розфарбувати її, вказавши на кожному пальчику повідомлення про себе. Наприклад: My name is Ann. I am 10. I am from Ukraine. I am good at dancing. I am crazy about pets. I like playing games or walking with my friend in the park after school.
Діти працюють індивідуально. Після завершення роботи кожен учень презентує себе і прикріплює свою долоньку на дошці.
Творча робота над проєктом «Different seasons – different clothes».
Клас ділитися на 4 групи. Учитель роздає учням конверти із завданням. В конвертах вказано певну пору року та запропоновано учням різний одяг.
Завдання І групи: підібрати одяг відповідно до пори року «Summer», розмістити його на плакат, розфарбувати та підписати.
Завдання ІІ групи: підібрати одяг відповідно до пори року «Autumn», розмістити його на плакат, розфарбувати та підписати.
Завдання ІІІ групи: підібрати одяг відповідно до пори року «Winter», розмістити його на плакат, розфарбувати та підписати.
Завдання ІV групи: підібрати одяг відповідно до пори року «Spring», розмістити його на плакат, розфарбувати та підписати.
Після завершення учні презентують свої роботи і прикріплюють їх на дошці, розповідаючи що ми одягаємо відповідно певної пори року. Наприклад: Our season is autumn. We usually wear sweater, jeans or trousers, trainers or boots, jacket or coat, hat, scarf, gloves. We should take an umbrella when the weather is rainy.
Hobbies and interests
До теми «Hobbies and interests» учнями було представлено найрізноманітніші колекції: улюблених книг, іграшкових машин, магнітів, старовинних ключів та монет, купонів, марок, стікерів, наклейок тощо.
Підготувала:
учитель англійської мови
Ліцею №10 м. Ковеля
О.В. Сандар