28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

ТВОРЧІСТЬ В.СИМОНЕНКА, М.ПАВЛЕНКО, Л.ПОНОМАРЕНКО

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 7 класу з української літератури з теми "ТВОРЧІСТЬ В. СИМОНЕНКА, М. ПАВЛЕНКО, Л. ПОНОМАРЕНКО". Пропонуються завдання трьох рівнів. Перший рівень - тестові завдання з одним варіантом відповіді. Другий рівень - запитання на розуміння прочитаного. Третій рівень- творче завдання.
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА.

ТВОРЧІСТЬ В. СИМОНЕНКА, М. ПАВЛЕНКО, Л. ПОНОМАРЕНКО. 7 КЛАС.

 

1 варіант

 

 1 рівень (тести) (0,5б.)

1.У вірші В. Симоненка «Лебеді материнства» якими очима заглядає в шибку казка?

А) синіми;     Б) зеленими;   В)  карими;   Г) сивими .

 

2.  Заклик «мріяти й шукати, доки жити» звучить у   вірші В.  Симоненка:

А)  «Лебеді материнства»;  Б)  «Гей, нові Колумби  й  Магеллани»;

В)  «Перехожий»;   Г)  «Ти знаєш, що ти   — людина?»

 

3. До чого закликає В. Симоненко в поезії  «Ти знаєш, що ти   — людина?»

А) жити й кохати;  Б) працювати й творити;  В) мріяти й фантазувати.

 

4. У якій поезії В. Симоненка ліричного героя у важку хвилину підтримають рідні верби і тополі?

А)  «Гей, нові Колумби й  Магеллани»;   Б) «Лебеді материнства»;

В)  «Перехожий»;   Г)  «Ти знаєш, що ти   — людина?»

 

5. Як ставилися вдови до полонених німців? (Новела «Гер переможений»)

 А)із співчуттям;  Б) зі зневагою;  В) із ненавистю;  Г) із байдужістю.

 

6. Як поховали Фрідріха?

А) скромно;    Б) не по-людськи ;    В) із почестями.

 

7. Що було в отворі на місці цеглини?

А) хустина;   Б) рукавиця;  В) стрічка;  Г) іграшка.

 

8. Основні події повісті М. Павленко «Русалонька із 7-В…» відбуваються:

 А) у місті Вишнопіль;  Б) у місті Києві;  В) у селі Половинчик;  Г) у Миргороді.

 

9. Кому з роду Кулаківських допомагає Софійка?

А) Васюні ;   Б) Фролу;   В); Якову;   Г) Вадимові.

 

10. Про що попереджає М. Павленко, зобразивши рід Кулаківських?

А) треба боятися привидів;  

Б) не можна забувати про сімейні реліквії;            

В) не робити тяжких гріхів, щоб нащадки через них не страждали.

 

 2 рівень (2б.)

1.     Чи правильно вели себе діти з полоненими в новелі Л. Пономаренко «Гер переможений»? Аргументуйте відповідь.

2.     Як ви розумієте вислів із поезії В. Симоненка «Гей, нові Колумби й  Магеллани» : «Шкварити байдужість на вогні!» ? 

 

3 рівень

Напишіть міні-твір на тему: «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину».(3 б.)

 

 

                                            2 варіант

 

1 рівень (тести) (0,5б.)

1.     Хто назвав В. Симоненка «лицарем на білому коні» в українській літературі?

А) М. Рильський;     Б) П. Тичина;        В) О. Гончар;   Г) В. Сосюра.

 

2.     Що сиплють ночі в лимани в поезії В. Симоненка «Лебеді материнства»?

А) рожеве пір’я;   Б) зорі сургучеві;     В) золоте сяйво.

 

3.     Яким словом В. Симоненко підкреслює неповторність кожної людини в поезії «Ти знаєш, що ти   — людина?»?

А) інша;   Б) особлива;   В) єдина;   Г) чарівна.

 

4.     Що пропонує відкривати в «океані рідного народу» (поезія «Гей, нові Колумби  й  Магеллани») В. Симоненко?

А) нові землі;  Б) духовні острови;     В) великі таланти;  Г) дорогі скарби.

 

5.     З якими почуттями зводили квартал полонені німці в новелі   Л. Пономаренко «Гер переможений»?

А) з любов’ю і розпачем;   Б) зі страхом і байдужістю;      В) із ненавистю й злістю.

 

6.     Які прикраси виготовляв Фрідріх із цегли?

А) намисто й підвіски;  Б) сонця і квіти;  В) кубики й кульки.

 

7.     Що стало символом пам’яті про полоненого німця після його смерті?

А) квітка нагідки;  Б) цвіт вишні;     В) гілка бузку;   Г) гроно винограду.

 

8.     Який предмет символізував успіх і щасливе майбутнє родини Ягід?  

А) сережки;   Б) підвіска;   В) коралі;   Г) браслет.

 

9.     Хто з роду Кулаківських накликав прокляття на нащадків?

А) Яків;       Б) Фрол;       В) Васюня;    Г) Гордій.

 

10.     Врятування якої героїні стало запорукою спасіння роду Кулаківських?

А) Катерини;   Б) Франі;    В) Горпини;    Г) Клави.

 

2 рівень (2 б.)

1.     Які почуття викликає у вас полонений німець Фрідріх? Аргументуйте відповідь.

2.     Чи погоджуєтеся ви зі словами В. Симоненка, що необхідно «мріяти й шукати, доки жити»? (Поезія «Гей, нові Колумби  й  Магеллани»)

 

3 рівень (3 б.)

Напишіть міні-твір на тему: «Україно! Доки жити буду, доти відкриватиму тебе».

 

docx
Додано
31 березня
Переглядів
7941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку