Творчий конкурс "В гостях у фантазії"

Про матеріал
Творчий конкурс "В гостях у фантазії" містить різноманітні цікаві завдання: поетичні, музичні, образотворчі, що допоможе класному керівникові весело та з користю провести виховний захід. Матеріал можна використати і під час роботи в дитячому пришкільному таборі.
Перегляд файлу

Творчий конкурс

Тема. В гостях у фантазії

Мета: вчити працювати в команді; сприяти формуванню толерантного ставлення до оточуючих, потреби у взаємопідтримці; розвивати уяву та фантазію, аналітико-синтетичне мислення, мовлення, творчі здібності; виховувати естетичні смаки, товарискість.

Обладнання: інструменти для шумового оркестру, аркуші паперу А4 та ватмани, фарби, пензлі, олівці, фломастери, маркери, збірки поезій та загадок, конверти із завданнями, ножиці, вологі серветки.

Учасники: команди, які будуть змагатися між собою. Кількість команд та учасників у командах довільна.

Хід  конкурсу

І. Організаційний момент

1.Емоційне налаштування.

Любі друзі, в добрий час

Рада я вітати вас!

Нехай  натхнення, успіх і бажання

Завітають сьогодні у клас.

2. Представлення команд і журі

Ведуча. Сьогодні ми матимемо спробу визначити найвеселіших, найкмітливіших, найфантастичніших, найкреативніших  серед нас, адже сьогодні наші команди і ми разом з ними  завітаємо у гості до фантазії. Тож вітаємо:  команда «Калина» (оплески), команда «Барвінок» (оплески). А зараз я хочу представити вам членів журі(це можуть бути як вчителі, так і старшокласники)

Я думаю, всі  добре знають, що там,  де веселощі та сміх –   немає місця для нудьги. Саме тому  наші конкурси будуть цікавими та веселими. Отже, починаємо! 

 ІІ. Основна частина

1 Завдання «Музичні фантазії».

Ведуча. Перше завдання нашого конкурсу має назву «Музичні фантазії». Команди мають однакові набори шумових інструментів, за допомогою яких їм треба створити певну мелодію, яку можна доповнити голосовими звуками. Також потрібно дібрати назву створеної мелодії. На виконання цього завдання ви маєте 5 хвилин. А поки команди готуються, ми з вами, щоб не занудитися, повідгадуємо загадки.

Відгадування загадок вболівальниками/глядачами.

Час вичерпано. Зараз ми будемо оцінювати  ваші музичні шедеври.

Команди   демонструють свої мелодії.

Ведуча. Для оцінки ваших музичних здібностей слово надається журі. Оцінки, будь ласка.

Члени журі озвучують   виставлені бали, а помічник записує їх на дошці під назвами команд.

 

 

2 Завдання «Поетичні фантазії».

Ведуча. Настав час для другого завдання, яке називається «Поетичні фантазії» . Перед учасниками знаходяться збірки поетичних творів. Командам треба відшукати в різних віршах рядки, що римуються, і таким чином створити новий вірш (катрен). На виконання цього завдання учасники мають 5 хвилин. Час пішов! Доки учасники готуються, ми з вами, щоб теж долучитися до поезії,  пограємо у поетичну гру «Додай слово-риму».

Глядачі/вболівальники грають у гру.

Ведуча. Час минув і ми слухаємо ваші поетичні твори.

Команди читають, створені ними вірші.

Ведуча. Дякуємо командам (оплески) і надаємо слово журі для оцінки виконання завдань

 Члени журі коментують виконання завдання та озвучують виставлені бали, а помічник записує їх на дошці під назвами команд.

3 Завдання «Паперові фантазії».

Ведуча. А ми переходимо до третього завдання із назвою «Паперові фантазії». Команди мають створити витинанку на тему «Мій прекрасний рідний край» та представити роботу, тобто пояснити, чому саме це ви створили. Це буде проста чи складна витинанка, буде її створювати один учасник команди чи декілька учасників – це вибір самої команди. На виконання цього завдання ви маєте 5 хвилин. А ми з вами потанцюємо, доки команди виконують завдання.

Глядачі/вболівальники танцюють.

Ведуча. Час минув і ми готові оцінити ваші шедеври

Команди представляють витинанки.

Ведуча. Чудово! Подякуймо командам (оплески) і надаємо слово журі для оцінки створених витинанок.

Члени журі коментують виконання завдання та озвучують виставлені бали, а помічник записує їх на дошці.

4 Завдання «Цікава пляма»

Ведуча. Отже, 4 завдання, що називається «Цікава пляма». Команди мають створити композицію у техніці монотипії: наносячи фарбами плями різного кольору та складаючи аркуш навпіл отримують малюнок-композицію, якій мають дати назву. Наприклад «Метелик серед трав» чи «Схід сонця в лісі». На виконання завдання маєте 5 хвилин. Почали!  А доки учасники працюють над завданням ми з вами пограємо у гру «Якщо весело живеш то роби так!»

Глядачі/вболівальники грають у гру.

Ведуча. Час минув і ми маємо оцінити ваші роботи.

Команди представляють композиції.

Ведуча. Чудово! Щиро дякуємо командам (оплески) і надаємо слово журі для оцінки виконання завдання.

Члени журі коментують виконання завдання та озвучують виставлені бали, а помічник записує їх на дошці.

 5 Завдання «Хитрі рими»

Ведуча. Дякуємо журі і переходимо до 5 завдання, назва якого «Хитрі рими». По одному учаснику від команди підійдіть до мене і оберіть конверт із завданням

Учасники команд вибирають конверти.

Ведуча. Так, ви правильно здогадалися – це буриме. Для наших глядачів поясню:

буриме (з французької bouts-rimés — «римовані закінчення») — це літературна гра, що полягає у створенні віршів, частіше жартівливих, на задані рими.

 У конвертах знаходяться слова-рими, з яких потрібно скласти короткі жартівливі віршики. На виконання завдання маєте також 4 хвилин. Команди працюють, а ми, любі глядачі та вболівальники,   граємо у гру «Закінчи прислів’я». Наприклад, я говорю «Хто не працює…», а ви додаєте «Той не їсть» Зрозуміло? Добре, тож пограймо!

Глядачі/вболівальники грають у гру.

Ведуча. Час минув і ми маємо оцінити ваші роботи.

Команди представляють віршики.

Ведуча. Чудово! Щиро дякуємо командам (оплески) і надаємо слово журі для оцінки ваших творів.

Члени журі коментують виконання завдання та озвучують виставлені бали, а помічник записує їх на дошці.

6 Завдання «Тактильна мозаїка»

Ведуча. Дякуємо, всім і переходимо до шостого останнього завдання, що носить назву «Тактильна мозаїка». І сьогодні учасники команд виконуватимуть завдання на тему «Зоопарк». Роблячи з допомогою фарби відбитки рук та пальців, додаючи фломастерами чи олівцями крапки, лінії так, щоб утворилося зображення тваринки. Для виконання завдання теж маєте 3 хвилин. Учасники команд працюють, а ми підтримаємо їх веселою піснею.

Глядачі/вболівальники співають.

Ведуча. Час минув і ми маємо оцінити ваші «зоопарки».

Команди представляють зображення.

Ведуча. Чудово! Щиро дякуємо командам (оплески) і надаємо слово журі для оцінки.

Члени журі коментують виконання завдання та озвучують виставлені бали, а помічник записує їх на дошці.

7 завдання «Веселі художники»

Ведуча. Час минає швидко і ми   дібралися до останнього завдання з назвою «Веселі художники». Для кожної команди є маркери та фліпчат, де вони будуть разом створювати свій малюнок, тобто кожен член команди малює певну деталь зображення. Наприклад, малюємо коня: один учасник малює голову, другий шию, третій тулуб, четвертий гриву і так далі.

   А що малюватимуть команди, ми дізнаємося, коли вони оберуть конверти із завданнями.

Ведуча. Чудово! Команда «Калина» малює кролика, а команда «Барвінок» - котика. Як ви всі знаєте, ці тваринки є символами цього року.  Тож працюємо старанно і швидко. На виконання завдання маємо 3 хвилини. А ми з вами будемо підтримувати команди та, можливо, надаватимемо їм поради.

Команди малюють, вболівальники/глядачі їх підтримують.

Ведуча. Час збіг до кінця і ми надаємо слово журі.

 Члени журі коментують виконання завдання та озвучують виставлені бали,

помічник ведучого підбиває підсумки гри і виводить на дошці кількість балів.

ІІІ. Підсумок

Ведуча. Настала важлива мить. Погляньте на наше табло. І ми бачимо, що команди отримали однакову кількість балів. Отже, перемогла дружба! Тепер ми бачимо, що всі учасники нашого конкурсу веселі, кмітливі, фантастичні та  креативні! Вітаємо їх аплодисментами! А я запрошую всіх поласувати  «цукерками перемоги» та прощаюся до наступної зустрічі. Нехай щастить! 

ДОДАТКОВІ  МАТЕРІАЛИ

Вірші для гри з глядачами та вболівальниками «Додай слово-риму»

     Моя Батьківщина                                 Моя Батьківщина найкраща у світі
Моя Батьківщина — це вишеньки цвіт                  Ось небо блакитне і сонце в зеніті!  
І верби над ставом, й калина.                                  Моя Україна — найкраща у …(світі)!
Моя Батьківщина — це мрії політ,                         Моя Україна — це ліс і озерця,
Це рідна моя … (Україна)!                                      Безмежні степи і чарівні…( джерельця).

Моя Батьківщина — це наша сім’я,                       Красиві пейзажі і гори високі,
Затишний куточок і хата.                                        Маленькі струмочки і ріки ..(глибокі).
Це мама, татусь, бабця, дідо і я,                             Міста старовинні і замки прекрасні,
Всі рідні і друзів …(багато).                                  Великі будови і дуже…( сучасні).

Моя Батьківщина — це злагода й мир                   Сади чарівні, мальовничії села, 
Та небо бездонне й чудове.                                     Моя Україна — це пісня …(весела).
Це пісня чарівна, що лине до…( зір),                     Це щира, багата, як світ, її мова,  
Й дитинство моє світанкове.                                   Крилата, така мелодійна, …(чудова)!

Моя Батьківщина — ліси і поля.                              Її обереги — верба і калина.  
Від них в нас і радість, і сила.                                 Найкраща у світі — моя…( Україна).
Це та найсвятіша і рідна… (земля),                        Бо нам найрідніша Вітчизна і мати
Що кожного з нас народила.                                    То як же нам, дітям, її не… (кохати)!?
                                                      Автор Надія Красоткіна

 

 Слова-рими для буриме

-Сонце, віконце, калина, дитина.

-Мати, співати, діти, квіти.

-Пшениця, вербиця, казка, ласка.

-Сама, зима, кожушок, сніжок.

  

 

      

 

 

 

 

Завдання «Тактильна мозаїка» 

 

            

  

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 липня 2023
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку