Творчий проект «Вихована людина», 4 клас

Про матеріал

Формувати в учнів поняття «людські чесноти», вчити давати оцінку виявам характеру, розпізнавати вчинки, прагнути до самовиховання, сприяти розумінню себе та інших людей; розвивати мовлення, пам'ять, логічне мислення, виховувати гуманну, творчу, соціально активну особистість, сприяти формуванню позитивних рис характеру.

Перегляд файлу

 Творчий проект «Людські чесноти»

Навчальний предмет «Я у світі» (4 клас)

 Мета: формувати в учнів поняття «людські чесноти», вчити давати оцінку виявам характеру, розпізнавати вчинки, прагнути до самовиховання, сприяти розумінню себе та інших людей; розвивати мовлення, пам’ять, логічне мислення, виховувати гуманну, творчу, соціально активну особистість, сприяти формуванню позитивних рис характеру.

 Обладнання: клубочок ниток, схематичний малюнок роздоріжжя, написи 3-х напрямків, малюнок каменю з таємничим написом, контурні малюнки дерев, силуетні малюнки яблук, схематичний малюнок сходинок на дошці, малюнки «чарівних клубочків», малюнки долоньок.

I. Організаційна частина.

1. Вправа «Чарівний клубочок»

 Діти називають своє ім’я і на першу літеру імені підбирають і називають рису характеру, яка їм притаманна. Наприклад: Лада - ласкава, Наталія - надійна, Анастасія - активна, Сашко - справедливий, Максим - мужній, Єгор - екстравагантний, Богдан - бережливий тощо. (Діти виходять до дошки по рядам - 1, 2, 3; презентують себе, розмотуючи і передаючи один одному клубочок)

2. Формуємо тему проекту з попередньої вправи

 (Про різних людей, про різні риси характеру)

3. Мотивація навчальної діяльності
 Дітям пропонується згадати, як в казках допомагає чарівний клубочок? (Вказує напрямок, допомагає рухатись через перешкоди)

- Наш клубочок теж незвичайний. Він привів нас на роздоріжжя, на якому знаходиться камінь з таємничим написом.

- Прочитаємо його? (так) Гаразд

Прямо підеш - мудрішим станеш («Сад мудрості»)
Ліворуч підеш - себе пізнаєш («Сходинки до самопізнання»)
Праворуч підеш - інших зрозумієш («Живі картини»)

4. Розподіл творчих завдань за бажанням дітей

 Діти біля дошки обирають напрямок від каменю, розподіляються на групи, дізнаються завдання, обговорюють його в групі, розподіляють ролі, об’єм роботи тощо.

II. Презентація роботи в групах. Реалізація завдань проекту (на наступному  уроці)

1. «Сад мудрості»

 Опрацювати статтю підручника, додаткові ресурси в мережі Інтернет і виписати на окремі аркуші у вигляді «чарівних яблук» ключові слова, фрази, які допоможуть стати мудрішими і дізнатися, як же людині поводитись серед людей . (На дошці - силуети дерев, на них прикріпити вирізані яблука з написами)

! Обмін думками, обговорення правил поведінки.

- Ось ми створили сад мудрості, який приніс нам так багато чарівних плодів - мудрих порад.

2. «Живі картини»

 Розподіл дітей на групу акторів і експертів. Показ проблемних ситуацій: некультурна поведінка під час привітання іменинника; уникнення штовханини на перерві; необережне поводження з підручниками тощо.

Група експертів ( всі інші учні класу) роблять висновки:
- Якими потрібно бути? З кого брати приклад в певній ситуації? Кому дати мудру пораду?

3. «Сходинки до самопізнання»

 Підготувати двосторонні таблички з написами людський чеснот (рис характеру) і їх протилежними за значенням назвами. Викласти у формі сходинок.

- Піднімаючись до верхньої сходинки, ви зможете краще пізнати себе. Але шлях до самопізнання лежить через розуміння власних недоліків. (Читають написи, добирають протилежну за значенням - перевіряють правильність.               Наприклад: злобний - добросердний, похмурий - життєрадісний, нечемний - ввічливий, боязкий - сміливий, пасивний - активний, сварливий - миролюбивий тощо)

Обговорення в парах. Продовжіть фразу: «Добре вихована людина (яка?)»

- Поверніться один до одного, посміхніться, потисніть руку і скажіть: «Я бажаю тобі бути добре вихованою людиною»

III. Заключна частина проекту

1. Враження від проекту
- Давайте визначимо, в якому напрямку вам сподобалось найбільше працювати: Діти прикріплюють на дошку свої «чарівні клубочки».

2. Сюрприз для сусіда за партою
 На аркуші діти обводять контур своєї долоньки. Посередині пишуть ім’я однокласника, а поруч - побажання і добрі слова.
- Візьміть їх, обміняйтесь, прочитавши свої добрі побажання. Нехай це буде символом вашої міцної дружби.

D:\Изображения\Новая папка\20151210_111615.jpg D:\Изображения\Новая папка\20151210_111745.jpg

D:\Изображения\Новая папка\20151210_113936.jpg D:\Изображения\Новая папка\20151210_114555.jpg

D:\Изображения\Новая папка\20151210_114654.jpg D:\Изображения\Новая папка\20151210_115025.jpg

D:\Изображения\Новая папка\IMG_2016-12-18_143807.jpg D:\Изображения\Новая папка\IMG_2016-12-18_143844.jpg

docx
Додано
9 липня 2018
Переглядів
1400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку