Творчий проект "Український ярмарок"

Про матеріал

Актуальність проекту визначена Базовим компонентом позашкільної освіти в Україні, в якому у сферах «Культура», «Люди» сформовані завдання щодо ціннісно-змістовної наповненості діяльності в різних напрямках. Виконання учнівських проектів—це складна самостійна діяльність учнів під керівництвом вчителя, вихователя, класного керівника, майстра. Позиція педагога - організатора під час реалізації методу проекту на практиці переходить із носія готових знань до перетворення в ор­ганізатора пізнавальної, дослідницької ді­яльності своїх учнів.

Змінюючи психологічний клімат в органах учнівського самоврядування у санаторії я переорієнтовую свою виховну ро­боту і роботу учнів на різноманітні види самостійної діяльності учнів, на пріоритет діяльності дослідницького, пошукового, творчого характеру.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Проект Творча особистість.

 

 

 

 

 

Автор проекту: педагог –організатор Аксьонова М.М.

школи обласного дитячого кістково - туберкульозного

санаторію  м. Маріуполя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОДКТС

М. Маріуполь

 

 

Зміст

  1. Анотація проекту.
  2. Мета проекту.
  3. Завдання проекту.
  4. Характеристика проекту.
  5. Учасники проекту.
  6. Очікування  проекту.
  7. Шляхи реалізації проекту.
  8. Етапи реалізації проекту.
  9. Творчий проект «Український ярмарок»
  10. Література
  11. Експертна таблиця.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анотація проекту

 

    Актуальність проекту визначена Базовим компонентом позашкільної освіти в Україні, в якому у сферах «Культура», «Люди» сформовані завдання щодо ціннісно-змістовної наповненості діяльності в різних напрямках.

Для педагогів  - організаторів організація учнівських проектів приводить до таких позитивних змін:

  • пошук нових форм і методів організації виховного процесу учнівського колективу;
  • активне залучення до позаурочної роботи учнів різних категорій, а саме: важковиховуваних підлітків, дітей із неблагополучних сімей, учнів-сиріт, дітей із  малозабезпечених сімей тощо;
  • активізація пошукових вмінь, ініціативи, творчості, самостійності, урізноманіт­нення інтересів учнів;

  розвиток інтелектуальних здібностей і відповідальності, уміння планувати приймати рішення та оцінювати результати.

   Учні при виконанні позаурочних проектів набувають досвіду вирішення реальних проблем у майбутньому самостійному житті, що в наш час стає однією із цілей соціалізації сучасних підлітків.

     Кожна людина повинна знайти себе в цьому житті. Важливо спостерігати за дітьми, до чого у них є тяга і бажання, і направляти дитячу енергію в потрібне русло.

    Немає ні краплі сумніву, що всі діти талановиті. Але природа вирішила приховати талант. Знайти, розкрити, сприяти розвитку талантів дітей - це одна з найважливіших завдань школи і сім'ї.

З власного досвіду можу сказати, що проектна діяльність дозволяє учням:

  • вивчати не тільки засоби, але й способи конкретної діяльності;
  • розвивати пізнавальні навички учнів та вміння самостійно конструювати свої знання;
  •   розвивати критичне та творче мислення;
  • розвивати вміння орієнтуватися в інформаційному просторі;
  • організувати змістовне проведення позаурочного часу;
  • усвідомлювати де і яким чином вона може бути використана на практиці.

Виконання учнівських проектів—це складна самостійна діяльність учнів під керівництвом вчителя, вихователя, класного керівника, майстра. Позиція педагога - організатора під час реалізації методу проекту на практиці переходить із носія готових знань до перетворення в ор­ганізатора пізнавальної, дослідницької ді­яльності своїх учнів.

Змінюючи психологічний клімат в органах учнівського самоврядування у санаторії я переорієнтовую свою виховну ро­боту і роботу учнів на різноманітні види самостійної діяльності учнів, на пріоритет діяльності дослідницького, пошукового, творчого характеру.

      Для того, щоб зацікавити дітей до проектної позаурочної діяльності необхідно знати:

  • найважливішою умовою участі дітей у виконанні проекту є їх зацікавленість та високий ступінь інтересу;
  • значну, майже вирішальну роль відіграє тематика самого проекту, яка повинна обиратися самими дітьми;
  • свою роль, у проектній діяльності учні вирішують самостійно, без наполягання вчителя;
  • кожен учасник проекту повинен чітко знати значущість, корисність та доціль­ність виконаної роботи;
  • розподіл дітей на проектні групи та пла­нове виконання завдань повинно проходити на добровільних засадах, без стороннього натиску дорослих тощо.

    У проекті відображені різні лінії розвитку: мовленнєвий розвиток, художньо-естетичний, пізнавальний, фізичний, соціально – моральний, емоційно - ціннісний, креативний.

 

 

 

 

 

 

 Мета проекту:

  • створення умов для розвитку й самореалізації кожної особистості: духовно багатої, фізично здорової, гармонійно розвиненої, із свідомою патріотичною позицією громадянина України й світу;
  • проектування педагогічних ситуацій, які стимулюють перехід до вищого рівня продуктивної творчості;
  • розроблення й застосування оригінальних педагогічних технологій, нових підходів відповідно до потреб розвитку особистості, формування її етичних та естетичних ідеалів.
  •  розширити знання дітей про Україну,  державні  та національні символи; закріпити знання школярів про інтер’єр давнього українського житла та  побуту українського народу, про предмети старовинного побуту (рушник, національних одяг – вишиванка, віночок). 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання проекту:

 

Пізнавальний розвиток

-         Збагачувати уявлення вихованців про рідний край,  про національні і державні символи України.

-         Закріпити знання про житло українців в минулому та предмети побуту наших пращурів.

-         Поглибити знання про історичне минуле.

-         Розвивати пізнавальний інтерес до одягу українців, зокрема української сорочки, вишитого рушника, віночка.

-         Збагатити знання дітей про старовинний український посуд, про рукотворні предмети, якими користувались у давнину.

 Соціально-моральний розвиток

-         Вчити вихованців пишатися своєю Батьківщини

-         Формувати уявлення школярів про національну культуру,

-         Виховувати шанобливе ставлення до традицій українського народу, його історії, до творчості народних майстрів.

-        Діяти відповідно до правил культурної поведінки, володіти основами етичної поведінки серед інших людей.

Емоційно-ціннісний розвиток

-         Підтримувати бажання пишатися українськими звичаями, милуватися народними костюмами, виховувати уміння у дітей самостійно відгукуватись на розряд рукотворних предметів якими користувалися в давнину, помічати їх самобутність, оригінальність.

-         Викликати захоплення від проведення спільних свят та радість від розглядання українських вишитих виробів, прагнення милуватися ними.

-         Виховувати дружелюбність, комунікабельність, уміння радіти колективним діям, іграм.

 

Художньо-естетичний розвиток

-         Учити дітей умінню бачити самобутність, оригінальність українського вбрання, формувати в дітей бачення помічати красу традиційного українського життя.

-         Виховувати позитивне ставлення до оточуючих у колективній грі, пісні, танцю.

-         Знайомити дітей з тематичними літературно – художніми творами, учити засвоювати та розуміти їх образний зміст.

 

 

 

 

 

Характеристика проекту:

 

        Тип проекту: колективно-індивідуальний; творчий; середньої тривалості

  •    за кінцевим результатом:  практико-орієнтований;

         за змістом:  міжпредметний,  надпредметний;

          за ступенем самостійності:  репродуктивно-дослідний;

 

Учасники проекту:

    Педагог – організатор;

    Учні школи;

    Хореограф, музичні керівники, вихователі санаторію;

 

 

Очікуваний результат

  • упровадження нових проектів із виховної роботи;
  • вироблення в учнів уміння швидко пристосовуватися до безперервних змін у суспільстві;
  • набуття вміння соціально адаптуватися, шукати найкращі шляхи розв’язання життєвих проблем;
  • виховання високої художньо-естетичної культури особистості, розвиток інтересів і прагнень, художніх здібностей і творчої діяльності в різних видах мистецтва й літератури, удосконалення естетичних смаків, умінь і навичок учнів школи.

Цей проект дозволить навчити дітей любити свою Батьківщину, шанобливо ставитись до традицій українського народу, його історії, до творчості народних майстрів. Дасть змогу помітити самобутність предметів давнини, оригінальність українського вбрання, красу традиційного українського життя.

 

Шляхи реалізації проекту

№ з/п

Зміст заходу

Термін

Виконавець

1

Укласти угоди про співпрацю з позашкільними освітніми, культурно- просвітницькими закладами (бібліотека А.П.Чехова, музична школа №1), й забезпечити їх виконання

Протягом заїзду

Адміністрація, педагог - організатор

2

Розробити програму позаурочної діяльності учнів у секціях, гуртках, які задовольнятимуть їхні різнобічні інтереси й потреби. Сприяти реалізації цієї програми

Початок заїзду

Адміністрація, педагог - організатор

3

Провести тренінги для школярів із різноманітної творчої роботи (виявлення творчих здіностей)

Перша неділя заїзду

Вихователі санаторію, психолог.

4

Залучити членів батьківської громадськості та членів учнівського самоврядування до вбрання зали.

З початку проекту.

Адміністрація, рада старшокласників школи.

5

Залучати учнів до участі в різноманітних конкурсах художньо-естетичного та громадянсько-патріотичного спрямування:                                                       • «Звичаї, традиції, обряди українського народу»;                                                              • «Кращий декламатор»;                                      • «Безсмертний подвиг українського народу»;

  • «Золотий голос санаторію»

Перша неділя заїзду

Музичні керівники, педагог - організатор

7

Створювати та реалізувати позашкільні заняття, орієнтовані на забезпечення можливості освоєння учнями школи різних напрямів пізнавальної й творчої діяльності

Постійно

 

Адміністрація, методична рада закладу, музичні керівники, хореограф.

8

Залучати учнів до проведення виховних заходів та годин спілкування у групах і в закладі

Постійно

Адміністрація, члени педколективу

 

 

 

 

 

 

 

Етапи реалізації проекту

Підготовчий етап

1.   Ідея створення групи учнів, які готові поділитись власними творчими роботами.

2.   Обговорення ідей проекту, збір інформації, вивчення досвіду інших навчальних закладів з даної проблеми (музична школа, ДЮЦ).

3.    Організація творчих груп, розподіл завдання.        

4.    Установлення критеріїв оцінки результатів і процесу.

5.  Визначення засобів представлення результатів роботи (виставка в санаторії народного побуту).

Основний етап

1.     Розробка проекту творчої діяльності учителя й учнів (вивчення конкретних цілей і завдань, змісту і термінів діяльності, форми узагальнення).

2.     Збір матеріалу з різних джерел, критичне осмислення інформації, творче її використання.

3.    Підготовка та організація виставки творчих надбань (декорації, костюми, наочність).

4. Репетиції проекту.

 

Підсумковий етап

 

  1. Оцінити результати роботи за весь період, запропонувати батькам заохочувати дітей показувати, розповідати про те, що вони дізналися під час проекту, виховувати гордість за історичне минуле та сьогодення нашої країни.
  2. Презентація проекту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація проекту

Український ярмарок

 

 

Автор проекту: педагог – організатор Аксьонова М.М.

Підготували: Хореограф Шубіна Н.О.

Муз. керівники Сорокко О.А.

Сніжко Н.Є.

 

 

DSC03670     КЛПУ ОДКТС м. Маріуполь

02.11. 2017р.

  1. Шановні друзі! Запрошуємо Вас на український ярмарок,

 присвячений дню писемності і мови.

 

У нас з  давніх  давен ведеться

На свято хліб завжди печеться

Шановні гості вас вітаємо

Хлібом – сіллю зустрічаємо

 

Квітка  - душа

 

  1. Запрошуємо всіх веселитися, грати,

Пісні співати, танцювати.

Ото ж  часу дарма не гаймо

На ярмарок вирушаймо.

 

Віночок

 

Ярмарок ! Ярмарок!  Всі на ярмарок!

І веселий і кипучий в Україні ярмарок!

 

Дівчина Бублики, бублики, круглі і дуже смачні.

Дівчина Курочку купляйте ,скоріш налітайте.

 Чоловік . Кабаки, кабаки – солодкі, як мед. Кращі в світі кабаки!

 Хлопець свистить. Свистульки! Свистульки для хлопяток,  свистульки для дівчаток.                                                                                                                                

Дівчина Купуйте, люди, пиріжечки  із м’ясом, сиром, зерном гречки.

Дівчина Лоточків із яблуками не минайте,  які до смаку вам, такі й вибирайте. 

Дівчина Беріть калину – червоні корали. Вони  сонце і небо ввібрали.

Дівчина Які вишиванки!  Підійдіть, подивіться Така краса для всіх згодиться.

Ярмарок - галасливе веселе свято.

    Повне сміху пісень і гумору.

    Продавали й купували все:

    Від шила до воза,

    Від курки до корови…

А які тільки пригоди не бувають на ярмарку!

Музика кумушек

1кума:  Здорова була, кумонько!

2 кума: А й тобі не хворіти

1кума:  А куди це ти куме поспішаєш?

2 кума: Та мабудь туди куди і ти

1кума:  А туди це й куди?..............................................

2 кума: На ярмарок поспішаю, а на тебе часу не маю.

1кума:  Ти краще подивись, кумо, скільки народу зібралось.                                                            

  2 кума     Та й не кажи, аж очi  розбiгаються. Так навіщо я дорогоцінний час втрачаю. Треба поспiшати свiй товар вихваляти:                                                                                                                                                                                            Доброго вам здоров’ячка. Запрошую вас на ярморок.                                                                                                    В мене товару  усiм вистачить.  Пiдходьте,  дивиться.                                                                                 Може,  щось i  вам   згодиться.                                                                                                                                     2 кума: Овочi! Овочi!  Свiжi  овочi!  Не  привiзнi,  тутешнi!   Вирощенi  з  любов’ю!   Пiдходь iз  кошиком, купуй на здоров’я!                                                                                                   1кума:  Кому сметанку  i  сирок?                                                                                                                              2 кума:  Кому  зелений огiрок!                                                                                                                1кума:  Вершки  у  кринку,  да в горщики!                                                                                                                 2 кума:  Скоштуйте смачного украинського борщику.                                                                              1кума:  Ой, кумонько, як ти менi набридла! Перед носом  крутишся,  працювати не даєш. Йшла би ти ворон лякати.                                                                                                                                          2 кума:  Ти подивися, яка краля!  Нікуди  я не пiду! Я ось краще  тут постою, насіння поплюю ... Нехай на мою красу люди подивляться, а не  …о,  не на твій  брудний  фартух.                                                                                                                                                                      1кума:  Це в мене  брудний  фартух? Люди добрi, тримайте мене п'ятеро,  щоб я їй усi пасма не повисмикувала. Фартух їй мій не сподобався! Ти давай за курей мені                                                      плати.                                                                                                                                                                                    2 кума:  За яких  таких курей?                                                                                                                      1кума:  Отих п’ятьох, яких  твій собака  задавив!                                                                                         2 кума:  Собака не винуватий, курей прив'язувати треба.                                                                       1кума:  Ви подивиться, люди добрi, що ж це таке коїться! Ні сорому,  ні совісті  в неї немає.  Ти краще  скажи,  чим ти своїх свиней годуєш?                                                                                           2 кума: А тобі нащо?                                                                                                                                  1кума: Та я теж  -  схуднути  хочу.                                                                                                                           2 кума: Ах, безсоромна ж ти баба,  да щоб тебе пiдняло да гепнуло!                                                                                                     1кума:  Да щоб ти галушкою подавилася.                                                                                            2 кума:  А щоб в тебе пір'я в роті поросло.                                                                                                          1кума:  А щоб тобі курка на ногу наступила …                                                                                               2 кума:   А щоб тебе муха вбрикнула...                                                                                                                    1кума:   А щоб тобі добре було...                                                                                                                        2 кума:     А щоб ти здорова  була...                                                                                                  

 

Вихід  джигита

 

Кума     Понаїхали тут. Працьовитим жінкам розпродатися не дають.

Кума     Чужим товаром торгує та й ще й покупців переманює.

Кума    Та й не кажи кумонько, хай йому грець

Кума     Та щоб він луснув. Йдемо.

Джигіт    Бедний муж, такой жена терпеть,  сварливий баба.

 

Сценка Джигит , дівчина

 

Джиг.   Ой, девушка , не проходи мимо, Персик моей души, алмаз моего сердца. Товар мой хороший свежий. Видишь витамині аж шевелятся. Морковь  сахарний, буряк мед.  Гривня штучка, 10  - кучка. Для тебя скидка 5 %!   Бери чего раздумиваешь. Красавица не уходи, ну хочешь меня забери! Не девушка, а мечта!

 

Песня Любовь джигита.

 

Вернись красавица, за тебя калым отдам. Мамой клянусь. (уходит)

 

Голос за сценой

 
Наш добрий  ярмарок триває,
Нехай лунають жарти, сміх.

        Чого тут тільки не буває

         Розвеселимо зараз всіх.

Музика.

Виходить Кума, виводить Кума.

  1. Дівчата, ви тільки погляньте! На таке кохання хоч подивитися… Вона його просто на руках носить!

Кума   Все, дівчата. Більше не можу. Продаю я його.

Всі       Та як же ж?.. а кохання ж?.. а він же ж?

Кума    Хай йому трясця з таким коханням. А його взагалі ніхто не питає… Продам – гроші отримаю… і загуляю. Від щастя.

Всі       А за що ж так?

Кума    А отут він вже мені! (показує) Воно нічого не робить! Воно цілий день їсть! А коли не їсть – то спить!..

Всі       Їсть?.. щось не видно, що він взагалі ЇСТЬ…

Кума    А це ще одна наша маленька таємниця – куди воно в нього все дівається!..

(підходить ще одна жінка)

Жінка      Доброго дня, дівчата! Що продаємо?

Кума        А ось… чоловіка продаю! Бери, як треба! І недорого…

Жінка      (роздивляється) А й нічого… я б купила…

Кума        Купуй, не пошкодуєш! Ти тільки глянь, він же в мене як лялечка!.. дивись, яке личко… дивись, які оченятка, як у дитинки – і досі нічого не зрозумів,(роздратовано) ПОТВОРА!

Жінка      Якийсь він в тебе кволий. Руки склав… сидить. Мабуть, не працювали ці руки?

Кума        Ну й що, як не працювали!.. ЦІ РУКИ НІЧОГО НЕ КРАЛИ!.. а кучері! Ти ж подивися, які кучері…

Жінка      Та годі тобі. Хіба ЦЕ – кучері? Он я такого хлопця ото КУЧЕРІ… може, трошки скинеш ціну, га? Та й якийсь він… весь час мовчить… чого він мовчить?..

Кума        Так… воно ж зовсім сонненьке, моя киця… Бачиш, сидить тихенько… нічого не вимагає… не вередує…

Жінка      Ну, добре. Умовила. Забираю. Давай мотузку… чи мішка…

Кума        Не пОняла… навіщо?

Жінка      Треба ж відвести додому! Ану, як воно втече?

Кума        МІШКА???? МОТУЗКУ???!! Ану, іди геть! Буде до чужих чоловіків руки простягати… Іди до мене, моя радість… тут недобрі люди…

 

Музика

 

Згадаємо ж давайте у цю мить, 

Що українці - це народ співучий -  

Ніщо не може нашу пісню зупинить, 

Наповним піснею наш край квітучий! 

 

Мотрук Влад   пісня «Як у нас на Україні»


 СЦЕНКА «ДВА КУМИ»
-Ой, це ви, куме? А що ви тут робите?
- Мішок ховаю.
- А навіщо? А що в мішку?
- Цить!  Та  тут повно людей!  Як мурашок у цукрі!
- ДААа, Лише циганів бракує, щоб  тебе  у дурні   пошили


ПІД МУЗИКУ ВИХОДЯТЬ ЦИГАНИ
 

Циганка.
О, шановне панство! Вас вітає шатро  циганське.  Нам не треба ні бульби, ні шмаття. Ми вміємо танцювати, співати. Можемо щось узяти, і нікому не сказати.
 

Циганча.
Дядьку, дядьку, дайте копієчку, а ми вам
 поворожимо!
Кум.Ану йдіть, бісові діти, знаю я
вас – не встигнеш і оком кліпнути, як без штанів залишишся.
Циганча.
Ну, дядьку, не хочете про свою долю дізнатися, тоді ми вам затанцюємо.
Кум.
Куме, вони не відчепляться. Нехай вже  танцюють.
 

Танок  циганський. Циганє крадуть мішок.

Кум            Ах стара відьма! Обдурила мене! Таки ж мішок вкрала!"

 

Музика Вихід хлопців та дівчат

Хлопці     А давай по ярмарку прогуляємось,побачимо чим люди
 торгують!

Продавець    Підходьте сюди, дівчатка любі , 
Вибирайте що хочте.
Макитру, горщечки, смачні пиріжечки.

 

Дівчина  Чоловіче, почім ця тканина?

Продавець. Дуже дешево: поцілунок за метр.

 

Сценка «Сватання Стецька»

Стецько:  О, Уляно, а я тебе по всій ярмарці шукаю.

Дівчата   Ой, знов цей Стецько. Відчепися!

Стецько   Ніііі! Батько казав, поки з Уляною не домовишся, від неї не відходь!

Уляна    Дурень він і є дурень! Про що мені з дурнем товкувати!

Стецько А чому я дурень? Я зовсім не дурний!

Уляна Так кажуть, що у тебе не всі вдома.

Стецько Та дарма кажуть, ввечері усі позбираються.

 Та хоч я і дурний, то що, мені неможна жонитися? Тут вже не розуму потрібно, уж я то знаю.

Оце ж увечері  старостів присилати?

Уляна: А як же? Присилай, присилай … (в сторону)

  Побачиш в мене гарбуза.

Стецько: 

 А ти знаєш, то ж як  ми  оженимось, то що будемо робити?

 Га?

Уляна: Ти знаєш, я не знаю.

 Стецько: Еге! Я тобі розкажу. Мене  батько  навчив (сміється).Напечемо коржів, зомнемо маку, та намішаємо з медом, та й посідаємо, та й їстимемо. Ото гарно жонатому! Ну як тобі таке життя?

Стецько   Уляно, я так і не поняв! Ідеш ти за мене, чи ні?!

Уляна  Ні, голубе мій, цього ніколи не буде

Стецько  А  чом не буде?

Уляна  А том не буде!

Стецько  Так чом не буде?

Уляна   Бо я за тебе не піду

Стецько: Ох і норовлива ти дівка Уляна, я ж до тебе і так, і сяк, і бубликом ось бачиш, пригощаю, останнім,  а ти все брикаєшся та глузуєш.

Я вже думав, що ми з тобою домовилися про весільну сукню, а ти мені…

Уляна: А я тобі - гарбуза.

Стецько:  Отакої!  Підманула, підвела, гарбуза мені дала!

Пісня Гарбузи

Танець загальний

Ведуча

Отакі то були раніш ярмарки, так-то ярмаркували наші славні  прадіди,

На доброму ярмарку ми побували.

Одні продавали, другі купували,

Співали, сміялися та танцювали.

Та про предків наших славних з пошаною згадали.

Песня  фінал

 

Сорочинський ярморок  вам показали  хлопці та дівчата корпусів Сонячний та Берізка. Також увійти в світ української оселі , сприйняти його багатогранність і  неповторну красу майстерно допомогли вихователі нашого санаторію та батьки, прийняв участь в конкурсі оформлення зали.

 

 

DSC03662

Сценка «Гарбузи»

DSC03658

Учасники проекту.                                              

Нагорода учасників.DSC03697

Список використаних джерел:

 

  1. Досяк І. М. Нестандартні уроки з використанням інноваційних  технологій. 1 – 4 класи. – Х.: Основа, 2007. – 160 с.
  2. Комар  О.  Інтерактивні  технології  –  технології  співпраці  //  Початкова школа. – 2004. - № 9. – С. 5 – 7.
  3. Кондратюк  О.  Рекомендації  з  організації  групової  роботи  //  Початкова освіта. – 2007. - № 4. – С. 3 – 7.
  4. Коротун  І.  Інтерактивні  техніки  і  технології  групової  роботи  на уроках // Початкова освіта. – 2007. - № 4. С. 21 – 23.
  5. Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати: Практико зорієнтований збірник / Керівник авторського колективу С.М. Шевцова. - К.: Видавництво "Департамент", 2003. - 500 с
  6. Новиченко  О.  З  досвіду  використання  інтерактивних  технологій // Початкова освіта. – 2007. - № 41. – С. 4 – 5.
  7. Побірченко Н., Коберник Г. Інтерактивне навчання в системі  нових освітніх технологій // Початкова школа.  –  2004.  -  № 10.  С. 8 – 10.
  8. Пометун  О.,  Пироженко  Л.  Сучасний  урок.  Інтерактивні  технології навчання. – К.: А. С. К., 2004. – 192с.
  9. Урок  і  виховний  захід  у  контексті  сучасних  педагогічних  технологій навчання // Розкажіть онуку. – 2008. - № 10. С

 

                                                           

 

docx
Додано
25 серпня 2018
Переглядів
1767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку