Творчий звіт."Формування ключових компетентностей молодшого школяра засобами сучасного змісту освіти" .

Про матеріал

У двадцять перше столітті стрімко змінюється техніка і технології, і щоб устигнути за новинками треба постійно вчитися.Головним завданням вчитиля є створення умови, що забезпечать дитині успіх у навчанні.

Компетентність ( лат. сompeto-“досягаю", “відповідаю") – це оволодіння знаннями й досвідом настільки, що можна судити про що-небудь та висловлювати власну думку, це проінформованість у певній галузі, з певного питання, авторитетність.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творчий звітвчителя початкових класів запорізького навчально-виховного комплексу № 67

Номер слайду 2

Про мене Дата народження: 18 травня 1988 р. Освіта: вища. Запорізький педагогічний коледж 2007 рік. Спеціальність – вчитель початкової школи,вчитель інформатики початкової школи 2007 рік. Запорізький національний університет -2009 рік . ” Педагогічна освіта ”.(бакалавр педагогічної освіти) Запорізький національний університет -2010 рік . Спеціальність “ Соціальна педагогіка ”. Кваліфікаційна категорія – спеціаліст. Місце роботи: Запорізький навчально – виховний комплекс №67. Посада: вчитель початкових класів. Стаж роботи: 5 років.

Номер слайду 3

Формування ключових компетентностей молодшого школяра засобами сучасного змісту освіти .

Номер слайду 4

Головне завдання вчителя - створити умови, що забезпечать дитині успіх у навчанні. - організовувати навчальну діяльність. - вчасно підтримувати учня.

Номер слайду 5

Провідна ідея. Щоб стати компетентним в якомусь виді діяльності в майбутньому, треба сформувати «загальні компетенції» в школі, в різних видах діяльності, живучи повноцінним життям.

Номер слайду 6

Поняття компетентності включає в себе прагнення«здогадатись»«винайти»«дошукатись»«співробітничати» «братись за справу»

Номер слайду 7

КомунікативніДіалоги, монологи. Нестандартні уроки. Ділові та інтелектуальні ігри. Розширення словникового запасу учнів. Використання мовних інтерактивних технологій та прийоміва педагогічної техніки;Складання пам’яток щодо адекватного спілкування. Використання конструкцій «Я вважаю», «Перепрошую», «Я певен», «Дозвольте».

Номер слайду 8

Інформаційні-Робота з підручником, словниками, зошитами з друкованою основою.- Використання пам’яток.- Формування вміння опрацьовувати інформацію на основі аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення.- Розвиток діалогічного мовлення. - Знайомство учнів з дитячою періодикою.

Номер слайду 9

Саморозвитку та самоосвіти- виконання творчих завдань - участь в інтелектуальних заходах - диференційовані домашні завдання

Номер слайду 10

Диференційовані завдання - Знання індивідуальних особливостей учнів.- Уміння аналізувати навчальний матеріал, виявляти можливі труднощі, з якими зустрінуться різні групи учнів.- Складання розгорнутого плану уроку, зважаючи на індивідуальні особливості учнів.- Здійснення оперативного зворотного зв’язку.- Дотримання педагогічного такту.

Номер слайду 11

Робота за схемою-опорою - Вводжу поняття, пояснюю матеріал, демонструю унаочнення.- Опрацьовую з учнями матеріал підручника, вибираю головне, визначаю те, що необхідно запам’ятати. - Допомагаю учням заповнити схему-опору

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Предметні Різнорівневі завдання1. Спишіть. Зробіть звуко-буквений аналіз підкреслених слів. Менше говори — більше вчуєш. М’які слова і камінь крушать. 2. Прочитайте текст, добираючи за змістом слова з довідки. За потреби змінюйте форму слів, поданих у довідці. Спишіть. Мова ... ... новими словами, які ... в нашому житті, .... Слова для довідки: збагачується, щоденно, з’являється, поповню- ється. 3. Розшифруйте та запишіть прикметники до слова мова. Складіть речення про мову. дінар, тучакві, рагна, касьїнраук, лов’їнасо, вучаспі.4. Склади міні-твір «Моя Україна»

Номер слайду 14

Життєві Інтерактивні методи навчання-Мозковий штурм-Асоціативний кущ-Читання з зупинками-Мікрофон-Кубування

Номер слайду 15

Прийоми оцінювання учнів- експрес опитування - тест - самооцінка своєї роботи або однокласників

Номер слайду 16

Використана література1. Жорник О. Використання дидактичних ігор у навчанні // . Рідна школа. – 2000. – №4. – С. 63–64. 2. Дідух М. В. Ігрові прийоми навчання читати // Початкова школа. – 1991. – №1. – С. 10–13. 3. Життєва компетентність особистості: від теорії до практики. Науково-методичний посібник / За наук. ред., І. Г. Єрмакова. – Запоріжжя: Центріон, 2005. 4. Новікова Т. Розвивальне навчання та формування ключових компетентностей учнів // Початкова освіта. – 2008. - №41. 5. Можаєва О. М. Формування і розвиток основних компетентностей особистості в початковій школі // Початкова освіта. – 2009. - №32. 6. Ібряшкіна Н. Формування у дитини емоційно-позитивного ставлення до шкільного навчання // Початкова освіта. – 2007. - №42. 7. Пономарьова К. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови.// Початкова школа. – 2010. - №12 8. Ресурси мережі «Інтернет»

pptx
Додано
9 березня 2018
Переглядів
1929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку