Підставою для розробки саме цієї теми стали роздуми над проблемами сьогодення. Зараз ми живемо у неспокійному, сповненому турбот світі. Найбільша тривога усього світу - це духовна криза людини.
Найперше завдання вчителя - відродити людину, її духовну основу. Мета життя - збільшення добра у навколишньому світі. Бо добро - це щастя усіх людей. Добро має безліч складових, проте найголовніше - потрібно навчити дітей любити, творити добро, бути гуманним, милосердним. Порозуміння, лікування розумом і серцем потрібні не лише тим, хто не бачить і не чує чужої кривди, болю, горя, несправедливості. Вони потрібні всім і особливо нашим дітям, бо вони сьогодні опинилися на узбіччі життя. А діти - наше майбутнє.
Керівник проекту: Л.С. Шушкевич, викладач світової літератури ДНЗ «Вишнівецький ПЛ».
Тип проекту: освітній, творчий, дослідницький.
Учасники проекту: учні І-ІІІ курсів, вчителі, майстри в/н.
%
Освітня.
Ознайомлення учнів зі значеннями слів добро, гуманізм, доброчинність. Розкриття теми милосердя у творчості Кафки, Достоєвського, Толстого; тема добра в усній народній творчості.
Розвивальна.
Набуття нових навичок та знань, розвиток уяви, творчого мислення, фантазії, творчих здібностей, почуття прекрасного.
Виховна.
Виховання ціннісного ставлення до людини, її внутрішнього світу. Формування культури поведінки та системи соціальних зв'язків та відносин, а також створення соціально-психологічного мікроклімату у навчальному закладі, в сім'ї.
Реалізація проекту ґрунтується на загальнолюдських, вічних моральних цінностях.
Такими є наведені нижче поняття:
Пояснювальна записка.
Підставою для розробки саме цієї теми стали роздуми над проблемами сьогодення. Зараз ми живемо у неспокійному, сповненому турбот світі. Найбільша тривога усього світу - це духовна криза людини.
Найперше завдання вчителя - відродити людину, її духовну основу. Мета життя - збільшення добра у навколишньому світі. Бо добро - це щастя усіх людей. Добро має безліч складових, проте найголовніше - потрібно навчити дітей любити, творити добро, бути гуманним, милосердним. Порозуміння, лікування розумом і серцем потрібні не лише тим, хто не бачить і не чує чужої кривди, болю, горя, несправедливості. Вони потрібні всім і особливо нашим дітям, бо вони сьогодні опинилися на узбіччі життя. А діти - наше майбутнє.
На мою думку, проект допоможе у вирішенні багатьох проблем сьогодення.
По-перше, допоможе налагодити довірливі стосунки між учнями та вчителем, дітьми та батьками, створить поле спільної роботи, взаємну відкритість педагога і дитини.
По-друге, завдяки обраній темі здійснюватимуться міжпредметні зв'язки, залучатимуться до проекту вчителі світової літератури, української мови, історії, етнографії та фольклору, вихователі навчального закладу.
По-третє, проект допоможе учням провести паралелі власного життя з життям відомих письменників ХІХ-ХХ століття, а також зануритись у атмосферу легенд, переказів, прислів'їв. А головне, що завдяки обраній темі - кожен зможе відкрити власне серце назустріч усім людям і впустити добро, людяність, гуманізм у сьогодення.
Методи та форми роботи:
Завдання проекту.
Етапи реалізації проекту.
Січень
Лютий
(1-10 лютого).
(15 лютого).
17група: Виготовляє плакат «Веселі посмішки».
26 група: Готує відкритий виховний захід «Кохання - почуття добра».
25 група: Готує годину спілкування «Краса врятує світ».
32 група: Готує годину спілкування «Правила поведінки в навчальному закладі».
34 група: Надає «кредит добра» (фізична допомога усім, хто її потребує). 36група: Прикрашає III корпус.
(17 лютого).
(17 лютого).
7. Відкритий виховний захід «Кохання - почуття добра». (Підготували учні, майстер в/н та класний керівник групи №26).
8. Підсумок дня. (Виступ заступника директора по виховній роботі
Сидора Є.М.).