Твори добро. Паспорт проектної роботи.

Про матеріал

Підставою для розробки саме цієї теми стали роздуми над проблемами сьогодення. Зараз ми живемо у неспокійному, сповненому турбот світі. Найбільша тривога усього світу - це духовна криза людини.

Найперше завдання вчителя - відродити людину, її духовну основу. Мета життя - збільшення добра у навколишньому світі. Бо добро - це щастя усіх людей. Добро має безліч складових, проте найголовніше - потрібно навчити дітей любити, творити добро, бути гуманним, милосердним. Порозуміння, лікування розумом і серцем потрібні не лише тим, хто не бачить і не чує чужої кривди, болю, горя, несправедливості. Вони потрібні всім і особливо нашим дітям, бо вони сьогодні опинилися на узбіччі життя. А діти - наше майбутнє.

Перегляд файлу

Твори добро.

Паспорт проектної роботи.

Керівник проекту: Л.С. Шушкевич, викладач світової літератури ДНЗ «Вишнівецький ПЛ».

Тип проекту: освітній, творчий, дослідницький.

Учасники проекту: учні І-ІІІ курсів, вчителі, майстри в/н.

%

Мета проекту.

Освітня.

Ознайомлення учнів зі значеннями слів добро, гуманізм, доброчинність. Розкриття теми милосердя у творчості Кафки, Достоєвського, Толстого; тема добра в усній народній творчості.

Розвивальна.

Набуття нових навичок та знань, розвиток уяви, творчого мислення, фантазії, творчих здібностей, почуття прекрасного.

Виховна.

Виховання ціннісного ставлення до людини, її внутрішнього світу. Формування культури поведінки та системи соціальних зв'язків та відносин, а також створення соціально-психологічного мікроклімату у навчальному закладі, в сім'ї.

Реалізація проекту ґрунтується на загальнолюдських, вічних моральних цінностях.

Такими є наведені нижче поняття:

  1. Добро - усе позитивне в житті людей, що відповідає їх інтересам, бажанням, мріям.
  2. Гуманізм - ставлення до людини, пройняте турботою про її благо, повагою до її гідності.
  3.   Милосердя - добре, співчутливе ставлення до кого-небудь.
  4.    Взаєморозуміння - взаємне розуміння, згода між ким-, чим-небудь.
  5. Мир - спокій та злагода між людьми, народами та державами, головна умова існування Землі та людства.
  6. Людина - найвища, абсолютна цінність, об'єкт, суб'єкт та результат виховної системи.
  7.    Меценат - покровитель наук та мистецтв, а також їх представників.

 

 

Пояснювальна записка.

Підставою для розробки саме цієї теми стали роздуми над проблемами сьогодення. Зараз ми живемо у неспокійному, сповненому турбот світі. Найбільша тривога усього світу - це духовна криза людини.

Найперше завдання вчителя - відродити людину, її духовну основу. Мета життя - збільшення добра у навколишньому світі. Бо добро - це щастя усіх людей. Добро має безліч складових, проте найголовніше - потрібно навчити дітей любити, творити добро, бути гуманним, милосердним. Порозуміння, лікування розумом і серцем потрібні не лише тим, хто не бачить і не чує чужої кривди, болю, горя, несправедливості. Вони потрібні всім і особливо нашим дітям, бо вони сьогодні опинилися на узбіччі життя. А діти - наше майбутнє.

На мою думку, проект допоможе у вирішенні багатьох проблем сьогодення.

По-перше, допоможе налагодити довірливі стосунки між учнями та вчителем, дітьми та батьками, створить поле спільної роботи, взаємну відкритість педагога і дитини.

По-друге, завдяки обраній темі здійснюватимуться міжпредметні зв'язки, залучатимуться до проекту вчителі світової літератури, української мови, історії, етнографії та фольклору, вихователі навчального закладу.

По-третє, проект допоможе учням провести паралелі власного життя з життям відомих письменників ХІХ-ХХ століття, а також зануритись у атмосферу легенд, переказів, прислів'їв. А головне, що завдяки обраній темі - кожен зможе відкрити власне серце назустріч усім людям і впустити добро, людяність, гуманізм у сьогодення.

 

 

 

 

 

 

 

 

Методи та форми роботи:

  • колективні творчі справи;
  • філософські столи;
  • години спілкування;
  • психолого-педагогічні години;
  • випуск газет;
  • зустріч зі священиком;
  • анкетування.

Завдання проекту.

  1. Створити ініціативну групу.
  2. Сприяти створенню комфортних психологічних умов, що спрямовані передусім на індивідуальну роботу з людиною з метою максимального виявлення їх творчих здібностей та умов розвитку, подолання кризових життєвих ситуацій.
  3. Збагачувати свідомість учасників навчально-виховного процесу позитивними, емоційно забарвленими образами особистості, провести паралелі з творчістю письменників ХІХ-ХХ століття, охарактеризувати тему добра, милосердя, висвітлену в творах Ф. Достоєвського, Ф. Кафки, Л. Толстого.

Етапи реалізації проекту.

  1. Створити ініціативну групу. Ознайомити учнів з основними етапами проведення проекту, його метою та завданнями.
  2. Скласти план дій, необхідних для реалізації проекту.
  3. Провести інформаційно-просвітницькі години, години спілкування, засідання круглого стола, філософські круглі столи на теми добра, гуманізму, доброчинності.

 

 

 

 

 


Січень

  1. Створити ініціативну групу (17 січня).
  2. Започаткувати в училищній газеті «Горицвіт» колонку «Твори добро» (січень). (Дописувачами можуть бути як учні, так і викладачі, майстри в/н ДНЗ «Вишнівецький ПЛ») (18 січня).
  3. Групі №26 розпочати підготовку до відкритого виховного заходу «Кохання - почуття добра» (18 січня).

Лютий

  1. Добір інформації для проведення філософських круглих столів за темами:
  •      «Краса врятує світ».
  •      «Бути людиною серед людей».
  •      «Людина починається з добра».
  •      «Поняття «добро» у світових релігіях».
  •      «Меценатство на Україні від часів Київської Русі й до сьогодення».

(1-10 лютого).

  1. Проведення анкетування «Що таке добро?»
  2. Проведення інформаційної години на тему «17 лютого - Міжнародний день спонтанного прояву доброти». (Учні готують повідомлення про добрі вчинки у нашій країні та за кордоном).

(15 лютого).

  1. Учні груп готують стінгазету до Міжнародного дня спонтанного прояву доброти: •
  1.     група: Надає «кредит добра» (фізична допомога усім, хто її потребує).
  2.     група: Виготовляє скриньку «Добрий прогноз».
  3.     група: Прикрашає II корпус училища.
  4.     група: Прикрашає їдальню.
  5.     група: Готує збірку пісень, віршів, прислів'їв та приказок про добро.

17група: Виготовляє плакат «Веселі посмішки».

  1.     група: Надає «кредит добра» (фізична допомога усім, хто її потребує).
  2.     група: Готує годину спілкування «Правила ввічливості».

 

26 група: Готує відкритий виховний захід «Кохання - почуття добра».

25 група: Готує годину спілкування «Краса врятує світ».

32 група: Готує годину спілкування «Правила поведінки в навчальному закладі».

34 група: Надає «кредит добра» (фізична допомога усім, хто її потребує). 36група: Прикрашає III корпус.

(17 лютого).

  1. На перервах між уроками, на уроках в/н учні разом з викладачами та майстрами в/н приймають участь в акції «Благоустрій нашого закладу в наших руках». (Прибираємо територію, навчальні кабінети, гуртожитки; ремонтні роботи в стінах нашого закладу).
  2. Урочиста лінійка. Виступ о. Святослава з проповіддю про добро та добрі вчинки.

(17 лютого).

7. Відкритий виховний захід «Кохання - почуття добра». (Підготували учні, майстер в/н та класний керівник групи №26).

         8. Підсумок дня. (Виступ заступника директора по виховній роботі

           Сидора Є.М.).

docx
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
979
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку