У майстерні Діда Мороза. Виготовленння новорічної листівки

Про матеріал
Дана розробка містить цікаві завдання,загадки на новорічну тематику. А також демонстрацію та поетапне виконання листівки разом з гостем Дідом Морозом.
Перегляд файлу

Тема. У майстерні Діда Мороза. Виготовлення новорічних листівок.

Мета: розширити знання дтей про зимове свято Новий рік, вчити виготовляти вітальні листівки; розвивати уяву,фантазію; виховувати естетичний смак, почутя взаємодопомоги, колективізму.

Обладнання:  зразки листівок, шаблони елементів Діда Мороза, кольоровий папір, клей, ножиці.

                                              Хід заняття

І. Організація класу

1. Привітання

2.Упорядкування робочих місць

Діти, сядьте рівненько, покладіть руки на парти.

Що нам потрібно на заняття,ви дізнаєтеся розгадавши загадки.

* Два кінця,два кільця,

А посередині цвях. (Ножиці)

* Щоб жили всі дружно в мирі:

Скло,пластмаса, гума, шкіра, -

Всіх здружу я,крім людей.

Здогадались, хто я?.. (Клей)

* Біле поле, мудрий на нім оре.

А із кольорового – саморобки робить. (Папір)

3. Повторення правил ТБ.

 - Перед тим як братися до справи,треба згадати правила ТБ, робочої людини.

 - Як користуватися ножицями?

 - Як користуватися клеєм?

 - Як треба поводитися під час роботи?

Я сподіваюся,що всі ви будете дотримуватися цих рпавил.

ІІ.Основна частина

1. Розповідь з елементами бесіди

  До нас завітало Левенятко – наш давній друг. Він прийшов не просто так, а за допомогою. Левеня запросило на ялинку своїх друзів і не знає, що їм подарувати. Спочатку хотів привітати їх смачними цукерками,адже поласувати ними полюбляють усі. Але потім вирішив, що такий подарунок не слід дарувати – його з'їдять, і на згадку нічого не залишиться.

  - Діти, порадьте, що можно подарувати друзям, щоб залишилося на пам'ять? (іграшки,книги, листівки).

 - Де це можно взяти? (купити)

  - А який подарунок найдорожчий? (зроблений своїми руками)

 - Так, найдорожчий подарунок – зроблений своїми руками, адже у ньому – частинка вашої душі.

 - Що можно зробити власними руками? (листівку).

2. Повідомлення теми і мети заняття

 -  Діти, Левенятко не знає, як виготовити листівку. Сьогодні ми зробимо новорічну листівку. Ви згодні допомогти Левеняткові?

 - Ось погляньте, які листівки є у нашому класі. Вони надруковані на спеціальних друкарських станках. Проте, людині дуже приємно отримати листівку, яку даруючий виготовив власноруч.

 Фізкультхвилинка

 У володарки Зими

Трішечки замерзли ми.

Грудень каже: «Пострибай!»

Січень просить: «Присідай!»

Встали — сіли, встали — сіли,

Розігріли наше тіло.

Лютий місяць нагадав:

Час нам братися до справ.

3. Демонстрування та аналіз зразка

 

 

4. Інстуктаж виготовлення

5. Практична робота учнів

А) Поточний інструктаж

Б) Індивідуальний інструктаж

В) Виставка учнівських робіт

 -  А зараз ми створимо невелику виставку з наших робіт,щоб подивитися хто яку листівку виготовив. Левеняткові, усі листівки подобаються. Він уважно спостерігав за вашою роботою і запам'ятав, як треба виготовляти листівки. А ці листівки ви можете залишити собі або подарувати рідним чи знайомим.

ІІІ. Підсумок заняття

Бесіда

  • Про яке свято сьогодні говорили?
  •  Яку добру справу ви зробили?
  • Як ви привітаєте своїх друзів та рідних з Новим роком?

Коли проб'є дванадцята година,
І старий рік зустрінеться з Новим,
Хай пощастить і вам, і всій родині,
Я зичу, щоби посміхнулись ви!
Хай казку принесе на крилах вечір,
І казка щоб затрималась на вік,
І під ялинку щоб чарівні речі
Приніс Вам щедрий дядько Новий рік!

 - На цьому наше заняття закінчене. Прибираємо свої робочі місця.

 

doc
Додано
3 травня 2020
Переглядів
618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку