Конспект уроку з англійської мови у 1му класі
з теми: «У світі професій», заняття №43, «Світ чекає крилатих»
Підготувала і провела вчитель англійської мови Супрун І.Ю.
Мета уроку: Введення та активізація нового лексичного матеріалу.
Вдосконалювати навички та вміння.
Завдання:
-
Освітні:
-
Формування іншомовних фонетичних та лексичних навичок.
-
Збагачення досвіду різних видів мовленнєвої діяльності.
2. Розвиваючі:
-
Розвиток пізнавальних здібностей дитини.
-
Розвиток вміння працювати з різними джерелами інформації.
3. Виховні:
-
Формування культури спілкування у різних формах і видах діяльності.
-
Формування позитивного емоційно-ціннісного ставлення дитини до англійської мови.
Оснащення: проектор з екраном, роздатковий матеріал, робочий зошит.
Хід уроку:
-
Організаційний момент (5 хв).
Привітання (2 хв)
Учитель: - The bell has gone. Stand up, please.
Good morning!
Учні: - Good Morning! Good morning!
Good morning to you!
Good Morning! Good morning!
I’m glad to see you!
Учитель: I’m glad to see you, too! How are you? Let’s start our lesson!
-
Учні підходять до дошки і за допомогою квітів обирають свій настрій (I’m happy, ok, sad).
-
Мовленнєва зарядка (2 хв).
Учитель: Children, repeat after me:
-
Eyes, eyes, look at the teacher!
-
Ears, ears, listen to the teacher!
-
Hands, hands, on your desk!
-
Учні повторюють за вчителем римівку, використовуючи також жести! Римівка виконується тричі, щоразу швидше. Потім учні можуть відтворити її самостійно, тощо.
-
Ознайомлення з назвою, тематикою та задачами уроку (1 хв).
Учитель: Діти, скажіть чи ви вже задумувались ким ви хочете стати у майбутньому? У світі так багато професій і всі вони цікаві! А уявіть якщо ви, наприклад, лікар і вам випаде нагода відвідати лікарню в іншій країні! Бачите як важливо вивчати англійську! Тож сьогодні ми продовжимо вивчати професії та місця, де працюють ці люди! Давайте починати!
-
Основна частина уроку № 1 (16 хв).
-
Фонетична зарядка (відпрацювання звуків). Відпрацювання пройденого матеріалу (7 хв).
Учитель: Let’s start our lesson from the alphabet! We have learnt a lot of letters on the previous lessons! Help “Laksyk” to remember them!
-
Учні повторюють алфавіт за вчителем. Потім відтворюють його самостійно. Вчитель запитує кількох учнів назвати літери.
-
Учням роздаються картки з літерами. Учні шикуються біля дошки в алфавітному порядку. Кожен учень називає свою літеру, потім тваринку на цю літеру.
-
Робота на дошці. Вчитель пише літери (маленькі або великі) на дошці. Учні по черзі пишуть поряд такуж, але маленьку чи велику. Далі на дошці прикріплені картки з тваринками на певний звук. Учні прикріплюють картку поряд з літерою, що дає цей звук.
-
Відпрацювання лексики та закріплення використання граматичних конструкцій. Групова робота (7 хв).
Teacher: Діти, як ви думаєте чи всі професії потрібні? Правильно, кожна професія відіграє важливу роль у нашому житті! Вони нам допомагають, роблять наше життя кращим, безпечнішим, зручнішим. Тому ким би ви не стали у майбутньому, ви будете приносити користь! Look in the pictures and say what is he/she?
-
Учні діляться на пари. Кожній парі дається пазл, який потрібно скласти. Пара називає професію, що зображена на малюнку.
-
Учні називають професії по картках, повторюють, запам’ятовують.
Вправа 1
-
Учні з’єднують зображення людини певної професії із зображеннями атрибутів відповідної професії, та складають речення: A farmer has got cherries.
-
Вчитель/учень складає речення (She has got a book.), а учні знаходять, про людину якої професії говориться, та відповідають (She is a teacher!)
Вправа 2
-
Повторення прийменників in/on/under/at
-
Учні мають прослухати аудіозапис (22-44-2) та позначити правильну відповідь з двох:
The policeman is at the police station.
The driver is under the car.
The fireman is on the house.
The doctor is in the hospital.
-
Учні самостійно складають речення, використовуючи ті малюнки, які не позначили (The policeman is in the police station.)
-
Фізкультхвилинка (2 хв).
Учитель: Now, it’s time to have fun! Stand up! Repeat after me!
-
Вчитель вмикає відеозапис “An animal song”. Учні співають та виконують рухи за записом!
-
Основна частина уроку № 2 (14 хв).
-
Відпрацювання лексики (4 хв)
Вправа 3
-
Діти дивляться на малюнок та називають професії та об’єкти
-
Обводять «зайвий» малюнок в логічному рядку та називають його
-
За наявності часу можна зіграти в гру (в парах або фронтально): один учень називає «координати» об’єкта: one-purple, а інший/інші називають сам об’єкт: fireman!
-
Формування діалогічного мовлення (8 хв).
Вправа 4
-
Учні називають професії людей, зображених у вправі, та описують їх
-
Вчитель пояснює, що це – люди, яких побачили на нашій планеті та намалювали лаксики. Але хто з них кого намалював – вони розкажуть самі (учні слухають два аудіозаписи (22-45-4 Boy та 22-45-4 Girl) по черзі та позначають цифрами або кольорами на розсуд вчителя відповідний малюнок)
22-45-4 Boy:
Hello! I am laksyk. Look! I have got a picture. She is tall. She has got brown hair and blue eyes. She has got a blue bag and a brown dog.
What is her profession? (a vet)
22-45-4 Girl:
Hello! I have got a picture too. He is tall. He has got brown hair and green eyes. He has got an orange book and a green board.
What is his profession? (a teacher)
-
Картинку, яка залишилась, учні описують, працюючи в парах/фронтально
Вправа 5
-
Якщо дозволяє час – можна зіграти в гру «Пантоміма»: один з учнів виходить посеред класу і зображує людину якоїсь професії – інші відгадують (Are you a ..?). Можна залучити використання тематичних карток або приладдя (атрибути професії)
-
Підведення підсумків уроку (2 хв).
Учитель: I’d like to say that you were perfect. We have done a lot and learned a lot. Now, if your mood has changed during the lesson, come up to the board!!! The lesson is over. Goodbye!
-
Якщо настрій учнів змінився протягом уроку, то вони підходять до дошки і змінюють його. Вчитель ще раз проходить і переглядає роботу учнів в зошитах на уроці. Потім учні встають з-за парт. Прощаються.