«У світі професій», заняття №43, «Світ чекає крилатих»

Про матеріал
Конспект уроку «У світі професій», заняття №43, «Світ чекає крилатих» для учнів першого класу загальноосвітньої школи.
Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови у 1му класі

з теми: «У світі професій», заняття №43, «Світ чекає крилатих»

Підготувала і провела вчитель англійської мови Супрун І.Ю.

 

Мета уроку: Введення та активізація нового лексичного матеріалу.

                       Вдосконалювати навички та вміння.

Завдання:

  1. Освітні:
  •      Формування іншомовних фонетичних та лексичних навичок.
  •      Збагачення досвіду різних видів мовленнєвої діяльності.

 

2. Розвиваючі:

  •      Розвиток пізнавальних здібностей дитини.
  •      Розвиток вміння працювати з різними джерелами інформації.

 

3. Виховні:

  •      Формування культури спілкування у різних формах і видах діяльності.
  •      Формування позитивного емоційно-ціннісного ставлення дитини до англійської мови.

 

Оснащення: проектор з екраном, роздатковий матеріал, робочий зошит.



 

 

 

 

 

 

 


Хід уроку:

 

  1. Організаційний момент (5 хв).

Привітання (2 хв)

 

Учитель: - The bell has gone. Stand up, please.

Good morning! 

Учні: - Good Morning! Good morning!

             Good morning to you!

             Good Morning! Good morning!

             I’m glad to see you!

Учитель: I’m glad to see you, too! How are you? Let’s start our lesson!

  • Учні підходять до дошки і за допомогою квітів обирають свій настрій (I’m happy, ok, sad).

 

  1. Мовленнєва зарядка (2 хв).

 

Учитель: Children, repeat after me:

  • Eyes, eyes, look at the teacher!
  • Ears, ears, listen to the teacher!
  • Hands, hands, on your desk!
  • Учні повторюють за вчителем римівку, використовуючи також жести! Римівка виконується тричі, щоразу швидше. Потім учні можуть відтворити її самостійно, тощо.

 

  1. Ознайомлення з назвою, тематикою та задачами уроку (1 хв).

 

Учитель: Діти, скажіть чи ви вже задумувались ким ви хочете стати у майбутньому? У світі так багато професій і всі вони цікаві! А уявіть якщо ви, наприклад, лікар і вам випаде нагода відвідати лікарню в іншій країні! Бачите як важливо вивчати англійську! Тож сьогодні ми продовжимо вивчати професії та місця, де працюють ці люди! Давайте починати!

 

  1. Основна частина уроку № 1 (16 хв).

 

  1. Фонетична зарядка (відпрацювання звуків). Відпрацювання пройденого матеріалу (7 хв).

 

Учитель: Let’s start our lesson from the alphabet! We have learnt a lot of letters on the previous lessons! Help “Laksyk” to remember them!

 

  • Учні повторюють алфавіт за вчителем. Потім відтворюють його самостійно. Вчитель запитує кількох учнів назвати літери.
  • Учням роздаються картки з літерами. Учні шикуються біля дошки в алфавітному порядку. Кожен учень називає свою літеру, потім тваринку на цю літеру.
  • Робота на дошці. Вчитель пише літери (маленькі або великі) на дошці. Учні по черзі пишуть поряд такуж, але маленьку чи велику. Далі на дошці прикріплені картки з тваринками на певний звук. Учні прикріплюють картку поряд з літерою, що дає цей звук.

 

  1. Відпрацювання лексики та закріплення використання граматичних конструкцій. Групова робота (7 хв).

 

Teacher: Діти, як ви думаєте чи всі професії потрібні? Правильно, кожна професія відіграє важливу роль у нашому житті! Вони нам допомагають, роблять наше життя кращим, безпечнішим, зручнішим. Тому ким би ви не стали у майбутньому, ви будете приносити користь! Look in the pictures and say what is he/she?

 

  • Учні діляться на пари. Кожній парі дається пазл, який потрібно скласти. Пара називає професію, що зображена на малюнку.
  • Учні називають професії по картках, повторюють, запам’ятовують.

Вправа 1

  • Учні з’єднують зображення людини певної професії із зображеннями атрибутів відповідної професії, та складають речення: A farmer has got cherries.
  • Вчитель/учень складає речення (She has got a book.), а учні знаходять, про людину якої професії говориться, та відповідають (She is a teacher!)

Вправа 2

  • Повторення прийменників in/on/under/at
  • Учні мають прослухати аудіозапис (22-44-2) та позначити правильну відповідь з двох:

The policeman is at the police station.

The driver is under the car.

The fireman is on the house.

The doctor is in the hospital.

  • Учні самостійно складають речення, використовуючи ті малюнки, які не позначили (The policeman is in the police station.)

 

 

  1. Фізкультхвилинка (2 хв).

Учитель: Now, it’s time to have fun! Stand up! Repeat after me!

  • Вчитель вмикає відеозапис “An animal song”. Учні співають та виконують рухи за записом!

 

  1. Основна частина уроку № 2 (14 хв).

 

  1. Відпрацювання лексики (4 хв)

Вправа 3

  • Діти дивляться на малюнок та називають професії та об’єкти
  • Обводять «зайвий» малюнок в логічному рядку та називають його
  • За наявності часу можна зіграти в гру (в парах або фронтально): один учень називає «координати» об’єкта: one-purple, а інший/інші називають сам об’єкт: fireman!

 

  1. Формування діалогічного мовлення (8 хв).

 

Вправа 4

  • Учні називають професії людей, зображених у вправі, та описують їх
  • Вчитель пояснює, що це – люди, яких побачили на нашій планеті та намалювали лаксики. Але хто з них кого намалював – вони розкажуть самі (учні слухають два аудіозаписи (22-45-4 Boy та 22-45-4 Girl) по черзі та позначають цифрами або кольорами на розсуд вчителя відповідний малюнок)

22-45-4 Boy:

Hello! I am laksyk. Look! I have got a picture. She is tall. She has got brown hair and blue eyes. She has got a blue bag and a brown dog.

What is her profession? (a vet)

22-45-4 Girl:

Hello! I have got a picture too. He is tall. He has got brown hair and green eyes. He has got an orange book and a green board.

What is his profession? (a teacher)

 

  • Картинку, яка залишилась, учні описують, працюючи в парах/фронтально

Вправа 5

  • Якщо дозволяє час – можна зіграти в гру «Пантоміма»: один з учнів виходить посеред класу і зображує людину якоїсь професії – інші відгадують (Are you a ..?). Можна залучити використання тематичних карток або приладдя (атрибути професії)
  1. Підведення підсумків уроку (2 хв).

 

Учитель: I’d  like  to  say  that  you  were  perfect. We have done a lot and learned a lot. Now, if your mood has changed during the lesson, come up to the board!!!  The lesson is over. Goodbye!

  • Якщо настрій учнів змінився протягом уроку, то вони підходять до дошки і змінюють його. Вчитель ще раз проходить і переглядає роботу учнів в зошитах на уроці. Потім учні встають з-за парт. Прощаються.

 

                

 

docx
Додано
6 лютого 2023
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку