Українська мова і навчання грамоти Тема: «Удосконалення навичок письма. Виконання лексичних та фонетико-графічних завдань.»

Про матеріал
Українська мова і навчання грамоти Тема: «Удосконалення навичок письма. Виконання лексичних та фонетико-графічних завдань.»
Перегляд файлу

Українська мова і навчання грамоти

Тема: «Удосконалення навичок письма. Виконання лексичних та фонетико-графічних завдань.»

 

 Тренувальне письмо

• Каліграфічна хвилинка.

У додаткових зошитах в похилу лінію учні записують дату по середині рядка.

- Сьогодні на уроці ми потренуємося в красивому написанні великої і малої букви З, з, закріпимо вміння писати малі букви з петлею внизу  у, д.

На першому рядку після дати учні пишуть окремі букви і склади з ними. Учитель показує на дошці написання літер, уточнює види поєднань.

На другому рядку записується речення про казку.

З  З  З  з  з  д  у   зз   аз   зу   зду   зку 

  Казку прочитав – розумним став.

• Граматико-орфоепічна вправа.

- Розгляньте ілюстрацію. До якої вона казки? Назвіть усіх її героїв.

Описание: D:\ЦЕПОВА. ВСЁ\2. РАНОК\0. ОНОВЛЕНИЙ   КОМПЛЕКТ БУКВАР +++\2. МАТЕРІАЛИ ДО  БУКВАРЯ\3. ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД\0. КАРТИНКИ. ПІСЛЯБУКВАР\detsad-574064-1518011444.jpg

- Послухайте, як вимовляються слова. Повторіть їх.

Ось рукавичка.

Немає рукавички.

Радий рукавичці.

Знайшов рукавичку.

Милуюся рукавичкою.

Живу в рукавичці.

- Коли при зміні слова рукавичка не вимовлявся звук [ч]? (Дам рукави[ц:’і]. Живу в рукави[ц:’і].)

- Пригадайте, що запитували звірі, підходячи до рукавички?

– Хто, хто в рукави[ц:’і]?

- Вимовте речення, імітуючи голос мишки, жабки, зайчика, лисички, вовка, кабана, ведмедя. Правильно вимовляйте останнє слово в запитанні.

C:\Users\е\Desktop\img_user_file_54c3d92fef838_7.jpg

• Вибіркове списування.

- Прочитайте прислів’я. Випишіть із них тільки ті слова, у яких двома однаковими буквами позначається подовжений м’який приголосний звук.

З ручаїв – ріки, з книжок – знання.

Книга – дзеркало життя.

Читання – ось краще навчання.

Учні списують слова знання, життя, читання, навчання, підкреслюють у них однакові пари літер, що позначають м’який подовжений приголосний звук.

C:\Users\е\Desktop\img15.jpg

• Письмо по пам’яті (самодиктант).

-  Сьогодні ви будете диктувати собі самі. Як ви вважаєте, що для цього потрібно знати і вміти? (Знати напам’ять слова, які треба собі диктувати.)

- Прочитайте прислів’я про казку. Чи знайомо воно вам?

Казки – джерело мудрості.

- Як пишеться перше слово в реченні? Який знак стоїть після нього?

- Який звук позначають букви дж у другому слові?

- Які букви стоять обабіч літери р? (Закон правопису ере.)

- Поділіть на склади третє слово. У яких із них є збіг приголосних?

Під час правописного розбору відповідні букви підкреслюються. Після орфографічного аналізу учні ще раз читають прислів’я, вивчають його напам’ять і диктують собі напівголосно. Для перевірки правильності написання прислів’я демонструється ще раз. 

C:\Users\е\Desktop\13.jpg

 

 

docx
Додано
6 березня 2023
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку