Улектронні та друковані Портфоліо

Про матеріал
Формування вмінь розробляти і компонувати портфоліо за визначеною схемою, здійснювати підбір інформаційних матеріалів для портфоліо. Розвивати пам'ять, логічне мислення.
Перегляд файлу

 

Інформатика 10 клас Урок №____ Дата: «______»  «_________» _________

Тема: Улектронні та друковані Портфоліо

Мета уроку: засвоєння знань учнів про технологію створення портфоліо. Формування вмінь розробляти і компонувати портфоліо за визначеною схемою, здійснювати підбір інформаційних матеріалів для портфоліо. Розвивати пам'ять, логічне мислення. Виховувати допитливість, наполегливість, працелюбність.

Обладнання: підручники, електронний зошит, додаткова інформація, презентація.

Тип уроку: комбінований.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина.

  • Перевірка готовності учнів до уроку;
  • Повідомлення теми та мети уроку.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів.

  1. Які функції має професійна діяльність людини?
  2. Які чинники впливають на вибір професії?

ІІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності.

«Наявність портфоліо на сьогоднішній час є обов’язковим!»- така вимога найчастіше зустрічається в оголошеннях на вакансії журналістів, , художників, дизайнерів, моделей, акторів.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Презентація та розповідь вчителя

  • Запитання до учнів
  • Визначення терміну Портфоліо
  • Сутність Портфоліо
  • Зміст Портфоліо
  • Різновиди Портфоліо
  • Моделі Портфоліо
  • Електронне Портфоліо
  • Як правильно скласти Портфоліо
  • Структура Портфоліо
  • Застосування
  • Корисні рекомендації при роботі над Портфоліо
  • Коротка історія Портфоліо
  •  

 

Фізкультхвилинка

VI. Практична робота.

Створення власного портфоліо.

6.1. Вступний інструктаж.

Завдання: Створити власне портфоліо результатів навчальної діяльності.

6.2. Поточний інструктаж.

- слідкувати за дотриманням вимог, що ставляться перед учнями;

- допомагати учням у разі потреби;

- звернути увагу учнів на типові помилки та хиби під час виконання практичної роботи;

- відзначити правильність навчальних дій учнів.

6.3. Заключний інструктаж.

- зробити підсумок практичної роботи, мотивувати його.

VII. Підсумок уроку.

Метод «Мікрофон»

1. Що нового ви дізнались на уроці?

2. Чи можна скористатись отриманими знаннями у повсякденному житті? Де, і за яких умов це може бути?

7.2. Заключна частина:

  • Виставлення оцінок за роботу на уроці

VIІІ. Домашнє завдання:

Створити портфоліо власних смаків та захоплень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
27 жовтня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку