Моє слово до кожного учня!Доброго ранку, чи дня, шановні учні, ваші батьки, усі, хто поряд з вами! Предмет Основи здоров’я – унікальний на сьогоднішній день, і актуальний. Урок – загальний, вхідний в умовах карантину…Наше зворотне спілкування буде відбуватися наступним чином: на усі питання, які ви будете зустрічати в презентаціях, відповіді будете записувати до своїх зошитів, тільки не забувайте ставити дату. Карантин не вічний і я сподіваюся, що усі оцінки я виставлю вам вчасно. Така форма нашого спілкування тимчасова…Пам’ятаєте, що я поважаю повні відповіді, короткі, без зайвої «води». З надією на швидку зустріч Валентина Михайлівна
ПРОЧИТАЙТЕ І ПРОАНАЛІЗУЙТЕ РАЗОМ З БАТЬКАМИКнига вчить, як на світі жить…Наука для людини – як сонце для життя. В умілого і долото рибу ловить!І сила перед розумом никне!Землю прикрашає сонце- а людину серце!Талант — крапля здібностей і море праці. У цьому світі є тільки одна річ, перед якою належить схилятися, це — геній, і одна річ, перед якою слід упасти на коліна, — це доброта. В. Гюґо
ПОДУМАЙТЕ і ПОЯСНІТЬКожна людина – індивідуальність, навіть якщо вона не особистість. Ілля ШевельовІснує три різновиди людей: ті, що бачать, ті, що бачать коли їм показують, та ті, що нічого не бачать. Леонардо да ВінчіАбсурдно ділити людей на гарних і поганих. Люди бувають або чарівні, або нудотні. Оскар Уайльд
ЗАДУМАЙСЯ…ЗГАДАЙ…І ДАЙ ВІДПОВІДЬ1. Вкажіть правильну відповідь Здоровою вважається людина, яка а) не має зовнішніх ознак хвороби б) духовно, емоційно і соціально благополучна в) добре почувається фізично 2. Пригадайте і назвіть формулу здорового способу життя 3. Продовжіть фразу: Безпека – це_____4. Поясніть, як ви розумієте вислів: «Здоровим будеш – все здобудеш»
І ТАКЕ БУВАЄ…ТИХ, ХТО ПОМИЛИВСЯ, УСПІХ ЧЕКАЄ Одного разу до третього класу прийшла нова вчителька. А коли навчальний рік закінчився, її викликав до себе директор і привітав із надзвичайними досягненнями її учнів у навчанні. «У цьому немає нічого дивного, адже в моєму класі вчаться тільки обдаровані діти», — відповіла вчителька. «Чому ви так вважаєте?» — здивувався директор. З’ясувалося, що, побачивши в особових справах учнів цифри від 120 до 150, вчителька помилково прийняла їх за рівень інтелекту. Та хоч цифри виявилися тільки номерами шафок у роздягальні, успіхи її учнів були цілком реальні. Це підтвердили незалежні тести. З цього зробили висновок, що ставлення до дітей як до талановитих допомагає їм у навчанні
Вибери з переліку 3 предмети, які тобі найлегше вдаються{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Математика Фізкультура Українська мова. Трудове навчання Українська література. Основи здоров’я. Природознавство МузикаІсторія України Образотворче мистецтво. Англійська мова. Зарубіжна література
Що/хто тобі заважає швидко та ефективно виконувати Д/З?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Розмови по мобільному телефону з однолітками. Непосидючість, неуважність. Батьки, родичіІгри з ровесниками. Телевізор. Небажання, лінь. Граю в ігри (гаджети)Нецікавий предмет. Не розумію змісту Д/з. Не будуть перевіряти. Домашні обов’язки. Домашні тварини
Вибери з переліку три аргументи, які заважають ефективно та швидко виконувати Д/ЗЯкі ще причини заважають тобі у цьому?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Розмовляю по мобільному. Роблю перекус. Граю в різні ігри на мобільному. Дивлюся телевізор. Виконую фізичні вправи. Роблю прогулянку. Виконую домашні обов’язки. Граю в спортивні ігри. Лежу «Зависаю» в соцмережах
Чи знаєш ти…Історичні факти свідчать, що римський філософ Сенека міг повторити 2000 різних слів у тому ж порядку, у якому їх почув тільки один раз. Французький фізик Андре Марі Ампер легко відтворював довгі уривки з енциклопедії навіть через 50 років після їх прочитання. Геніальний Л. ван Бетховен складав музику на ходу й не нотував на папері до того часу, поки п'єса повністю не «записувалася» у нього в голові. А ви хотіли б так?
Для того щоб краще й надовго щось запам'ятати, треба використовувати не менше п’яти повторень: -перше повторення необхідно зробити зразу ж після запам’ятовування, -друге — через 20—30 хв, -трете — через 8-9 год, -четверте — через добу (24 год), -п’яте — через 2—3 тижні. Для кращого запам'ятовування можна використовувати спеціальні прийоми, які отримали назву на честь богині пам'яті Мнемозіни — мнемотехніка. Це прийоми, засновані на використанні образного мислення, асоціацій, уяви. Користуючись ними, можна запам'ятати в півтора-два рази більше, ніж звичайним способом. Розвиток пам’яті й увага
Лівші можуть оперативніше осмислювати інформацію, бо в них швидше відбуваються зв'язки між правою і лівою півкулями мозку. До ХХ століття в Японії ліворукість дружини вважалася вагомою підставою для розлучення. Усі тварини переважно правші або володіють однаково обома лапами. Але всі білі ведмеді - лівші. Особливі по-особливому
Знаменитими шульгами також є: Лев Толстой, Бенджамін Фраклін, Юлій Цезар, Моцарт, Бетховен, Паганіні, Ніцше, Чарлі Чаплін, Олександр Македонський, Леонардо да Вінчі, Нікола Тесла, Мікеланджело, Білл Гейтс, Фідель Кастро, Генрі Форд, Льюїс Керрол, Марк Твен, Прокоф'єв, Ґете, Кафка, Барак Обама, Джейсон Стетхем, Джордж Майкл та інші.
Дітям з особливими потребами. В школі мирно вчаться діти – Це життя людського квіти! Серед них є більш тендітні, Більш допитливі й привітні, Більш вразливі й загадкові, Що чекають допомоги, І підтримки, і підказки, І прочитаної казки. Діти ці, мов світ у світі, Потребують більше світла, Більш уваги та турботи, Більше похвали в роботі, Більше ласки в кожнім слові, Материнства і любові, Усмішок найбільш тепліших, Поглядів в сто раз добріших. Кожен з них це - є Людина, Неповторна і єдина, Яка хоче мирно жити, Як і всі у школі вчитись, Адже знати і уміти Здатні й особливі діти!