Унікальний вчитель = унікальний урок = унікальний учень

Про матеріал
Опис методики викладання який залучає в себе технологію "Унікальний вчитель = унікальний урок = унікальний учень"
Перегляд файлу

В унікального учня – унікальний вчитель

З самого дитинства нам прививають любов до навчання. Дитинство… Скільки всього ми пізнаємо саме в цей час та скільки всього ще ми будемо дізнаватись упродовж всього життя. Ми починаємо вчитися з першого дня нашого існування та пізнаємо все більше нового та цікавого з кожним днем, перші рухи є незабутніми як для нас так і для наших батьків.

Першим серйозним кроком для нас стає школа. Цей період є найбільш вагомим та запам’ятовуючим для ще таких маленьких дітей. Скільки незабутніх років ми проводимо у ній, саме вона вчить нас ставати самостійними та працьовитими. Школа стає нашим другим будинком, а вчитель гарним другом по навчанню. Учитель – це унікальна професія, поза часом, модою і географії. Будучи однією з найдавніших, вона залишається затребуваною і донині. Як і все на світі, вона зазнає змін. Якщо раніше це поняття викликало лише одну асоціацію: школа, то сьогодні рамки професії розширені. Вчителі передають нам знання в вузах, курсах, вчать різним бізнес наукам як бізнес-тренери, а також в умовах карантину, це ще і онлайн навчання.

З перших днів в школі вчитель має досить велику задачу – заохотити дитину до навчання, і саме на його плечі покладається відповідальність навчити дитину всього чого сам знає вчитель. В своїй роботі кожен вчитель намагається виявити, що саме дітям найцікавіше та розвивати далі цей напрямок. Кожна дитина – особистість, до якої треба знайти індивідуальний підхід, хоч це зробити не так просто, але в цьому полягає складність роботи вчителя. Кожен вчитель який працює вже багато років в школі має за своєю спиною великий досвід та власну методику викладання, унікальність та неповторність залишаючись основною дидактичною формою навчання, яка поєднує індивідуальні та фронтальні шляхи навчально-пізнавальної діяльності з учнями однакового віку обох статей з приблизно однаковим інтелектуальним розвитком. Кожен урок повинен включати в себе не тільки начитку лекцій та нового матеріалу, але й проведення факультативних додаткових занять, організацію різних гуртків та проведення конкурсів, що може позитивно сприяти на відносини між вчителем на учнем. Кожен сучасний вчитель вкладає в свій урок щось унікальне, щось таке чого інші вчителі не використовують в своїй методиці. Сучасний та унікальний урок – це перш за все урок на якому вчитель взаємодіє з учнем на неофіційному рівні, коли вчитель вдало використовує всі можливості для розвитку учня як особистості, активного розумового росту, глибокого і свідомого засвоєння знань, для формування її моральних основ. . Якщо всі уроки ведуться однотипно, до прикладу як зустрічається в деяких викладачів, у яких на уроках проводиться виключно начитка лекцій – на таких уроках учні будуть максимально не зацікавленими. Коли ти залучаєш учнів різними інтерактивними іграми відповідно до викладення програмного матеріалу, то вони залучають до обговорень та вивчення.

З цього приводу Л.Т. Охитіна зазначає, що: „Урок проводиться не заради самого уроку, а заради того, щоб, впливати  на особистість учня; не заради того, щоб „пройти” якісь питання програми, а заради того, щоб на матеріалі цих програмних питань формувати певні інтелектуальні, моральні, вольові й інші якості особистості. Необхідно поєднувати вплив через інтелект на почуття (переконання) і вплив через почуття на інтелект (навіювання). Процес навчання має вносити зміни не тільки в інтелектуальну сферу учня, але і в психічний розвиток його особистості в цілому. Навчання не буде розвиваючим, якщо воно не вносить змін в структуру особистості.

Для покращення та підвищення ефективності проведення уроку, вчителі часто застосовують різні методики викладання з залученням різним форм викладення інформації. Загальні підходи які слід використовувати вчителями під час проведення уроку – це формування в учнів готовність до діалогу, спілкування з однолітками і дорослими у різноманітних життєвих і навчальних ситуаціях також обов’язково посилення значущості технологічного складу уроку.

Досить цікаві методи викладання мають вчителі з Америки, одна цікава річ, яку практикує Учитель Майкл Боннер – він приносить на урок гроші та дає можливість  дітям потримати в руках банкноти. За статистикою, кожен третій афро-американець у США в перспективі може потрапити у в’язницю, тому мета цієї вправи – дати дітям можливість зрозуміти, що можна отримувати дохід завдяки чесній праці. Такожи вчитель Джошуа Мюррей який кинув виклик старшокласникам здобути кожному хоча б п’ять тисяч доларів стипендії, і тоді він витатує їхні імена на своєму тілі. Учні отримали кошти – вчитель виконав обіцянку.

Отже, в унікального вчителя обов’язково має бути унікальна методика викладання, тобто своя методика якою від ділиться з іншими вчителями, можливо навіть проводить семінари або ж курси (для покращення рівня освіти). Цей вчитель повинен сам постійно самовдосконалюватись, проходити різні курси підвищення кваліфікації. І знову ж таки, щоб зацікавити дітей, потрібно завжди давати їм щось нове. В унікальних дітей обов’язково повинен бути унікальний вчитель.

Використана література:

https://ukrainian.voanews.com/a/navchalni-metody-dopomozhut-dytyni-dosiagty-uspikhu/3721304.html

https://osvita.ua/abroad/secondary_edu/39424/

http://dpo.ippo.kubg.edu.ua/?p=12

docx
Додав(-ла)
Харченко Софія
Додано
10 січня 2022
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку