Unit 2 Make up your mind Studying after school

Про матеріал
Освітня: розширити знання учнів про навчання за темою уроку; формувати усвідомлення важливості оволодіння іноземною мовою і потребу користуватися нею як засобом спілкування;організувати ознайомлення учнів з новою лексикою до теми "Навчання після школи" та усне тренування у вживанні цього лексичного матеріалу на рівні речення; організувати ознайомлення учнів з граматичними структурами I want to be| I reckon| As for me, I’m…\I chose this profession because…та усне тренування у вживанні цих структур в мовленні учнів на рівні фрази та над фразової єдності;
Перегляд файлу

    

Клас                  

         11

                                    Дата

22.10.2013

Тема

«Прийми правильне рішення»

Unit 2 Make up your mind

Підтема

Навчання після школи

Studying  after school

Тип уроку: комбінований та інтегрований

 Мета:   

    Освітня:

розширити знання учнів про навчання за темою уроку;

формувати усвідомлення важливості оволодіння іноземною мовою і потребу користуватися нею як засобом спілкування;організувати ознайомлення учнів з новою лексикою до теми "Навчання після школи" та усне тренування у вживанні цього лексичного матеріалу на рівні речення;

 організувати  ознайомлення  учнів  з  граматичними структурами I want to be| I reckon| As for me, I’m…\I chose this profession because…та усне тренування у вживанні цих структур в мовленні учнів на рівні фрази та над фразової єдності;

Розвивальна :

організувати аудіювання  діалогу "A job interview" у пред'явленні   у звукозаписі за темою уроку;

організувати діалогічне та монологічне мовлення учнів на основі проекта-презентації;

вдосконалювати навички читання, письма  за темою уроку;

розвивати вміння планувати свою мовленнєву діяльність;

розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; розвивати слухову, зорову пам'ять, оперативну, тривалу пам'ять, довільну, мимовільну увагу;

 

                                          Виховна:

виховувати зацікавленість у розширені своїх знань щодо правильного вибору майбутньої професії;

виховувати   певні   риси   характеру:  доброзичливість,   толерантність, колективізм, активність, самостійність тощо,

Обладнання : підручник «Англійська мова, 11», О.Карп’юк, зошит, демонстраційна дошка, ноутбук,презентація в POWER POINT, малюнки,картки, диск, Solutions Intermediate “English”;

    

     Хід уроку

Організаційний момент

Greeting                                                                                                                                Привітання

          Hello, children!

                                                    Повідомлення в іншомовну атмосферу

Warming up & AIM                                                                         Мовленнєва розминка та мета уроку                                                                                                                                                  Who’s on duty today?

          What’s the weather?

          What’s the profession?

Our topic is “Studying after school “ or Choosing a profession. Today we’re going to speak about your future profession. We’ll learn the new vocabulary hard-working - працьовитий communicative -комунікативний problem-solving skills - навички вирішення проблем, logical reasoning  логічні міркування, profound knowledge глибокі знання, analytical abilities аналітичні здібності,careful обережний ,ambitious честолюбний, efficient -ефективний, kind добрий,patient терплячий,physical abilities фізичні здібності ,reliable надійний, to stack розміщувати, be in touch бути на зв’язку. We’ll listen to the dialogue "A job interview".We’ll discuss our professions using the phrases I want to be| I reckon| As for me, I’m…\I chose this profession because… and show the presentation, pictures. You’ll act out your dialogues.

     Основна частина уроку

Актуалізація опорних знань

Check on homework                                                                                 Перевірка домашнього завдання

       T: Act out your dialogues from ex.2, 3 p.58

        Ps: Pupils act out their dialogues from ex.2,3 p.58

 

   Презентація  нового матеріалу

Pronunciation drill     Фонетична розминка

 Т: Repeat the new  vocabulary hard-working, communicative,  problem-solving skills, logical reasoning, profound knowledge,  analytical abilities etc.

   Ps: Pupils repeat them after the teacher

Speaking   Презентація проекту «Studying after school “ Навчання після школи»

T: Look at the screen (slides 1,2) and name these professions doctor, pilot ,driver, bank clerk, designer, hairdresser, travel agent, journalist, dentist ,computer operator, computer programmer, nurse, teacher, vet, businessman ,fireman, policeman. Tell  us about these professions (slides 3, 4, 5,6) using the phrases

Ps: Pupils look at the screen and name them, then every pupil tells us about them using the phrases I want to be| I reckon| As for me, I’m…\I chose this profession because…

Physical activity                                                                                                   Фізкультхвилинка

      T: Let’s relax and do exercises for your eyes (Indian yoga)

       You look at the screen and repeat after   Indian girl

 Look left, right
Look up, look down
Look around.
Look at your nose
Look at that rose
Close your eyes
Open, wink and smile.

                                                                                                     Ps: Pupils relax and do exercises for their   eyes

 

     

Listening comprehension                                                                           Аудіювання діалогу

   T: Listen to the dialogue "A job interview"and translate it into Russian\Ukrainian                                              translate it into Russian\Ukrainian . Then answer the question: Which job did    Callum apply for?

 

   Dialogue "A job interview"

Мanager: How did you find out about the job?

Callum: I saw advert in the local newspaper.

Мanager: Have you worked in a shop before?

Callum: Yes, I have. I used to help out at my uncle’s shop.

Мanager: Right. What did you do there?

Callum: Everything. I served customers. I cleaned, I stacked shelves.

Мanager: How did you work there?

Callum: About two years, part –time.

Мanager: I see. And why do you think you’re the right person for this job?

Callum: Bacause I’m hard-working and reliable, and I enjoy dealing with the public. I’m also good at working in a team.

Мanager: Well.thanks for coming in, Callum . We’ll be in touch before the end of the week.

 

 

 

Reading                                                                                                    Читання реклам роботи в групах

T: Read the three job advertisements below and answer the question Which job did Callum apply for?

 Ps : Pupils mix into three groups and then read ,answer it ( a part –time shop assistant)

 

 

Writing                                                                                                           Письмове завдання

    T: Match the jobs to their definitions in a written form using the cards

A militaryman

аworks in a hospital and treats patients

A teacher

b flies a plane

A doctor

c is a person who defends the Motherland

A pilot

d is a person who teaches  children, students

A fireman

e is a person who puts out fires

A lawyer

f person who  reports news on TV ,radio, newspapers

A Journalist

g  defends people’s rights in court

A driver

h can drive a car

A computer operator

I  person who works on the computer

   Ps: Pupils match the jobs to their definitions in a written form using the cards

 

    Заключна частина уроку

Summary                                                                                                                     Підведення підсумків уроку

What do you want to be? What jobs do you know? What reasons do you help to make the right choice?

Score                                                                                                                                                     Оцінювання

                                                                                                                                                            Your marks are…

Homework                                                                                                                                 Домашнє завдання

                                                                                                                                                                   Ex.7p.64(Читати,перекладати, вивчити слова)

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
20 жовтня 2023
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку