Урок - конкурс «Казкова мить».

Про матеріал

Урок для учнів 8 класу. Тема " Опрацювання об'єктів мультимедіа. Виконання індивідуальних та групових навчальних проектів" Мета: формування предметних компетентностей: підсумувати знання учнів за темою "Мультимедіа" , формування вміння власного критичного мислення, відповідальності за виконання роботи. Учні отримують практичні навички, непередбачені в теоретичній частині навчального процесу.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Нестандартний урок з інформатики.

Урок - конкурс «Казкова мить»

 

8 клас

Тема.  Опрацювання об’єктів мультимедіа.

Виконання індивідуальних та групових навчальних проектів.

 

 

                                                       Вчитель інформатики

   Кущова Т.А.

КЗ «Новомиколаївська СЗШ №1 І-ІІІ ст.»

 Верхньодніпровської міської ради

                                  Дніпропетровської області

 

 

 

2021р.

Мета:

 навчальна: визначити рівень опанування учнями  основних теоретичних знань і  практичних  навичок з теми «Мультимедіа»;

розвивальна:  сприяти  розвитку  вміння  використовувати  здобуті  знання  на практиці,  вміння  порівнювати,  узагальнювати  та  виділяти  головне, розвивати  навички професійного створення фото та відео; формувати в учнів загально навчальні вміння: культуру мовлення, чіткість і точність думки, критичність мислення, здатність відчувати красу ідеї, методу розв'язання задачі або проблеми; розвивати логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам'ять, розумову активність, інтуїцію, пізнавальну самостійність, пізнавальний інтерес, потребу в самоосвіті, ініціативу, творчість, обґрунтованість суджень.

виховна:  сприяти  формуванню  бажання  здобувати  нові  знання,  виховувати інформаційно-цифрову компетентність та культуру, формувати зацікавленість до предмету, спонукати до саморозвитку.

Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь і навичок,

        нестандартний урок - конкурс.

Обладнання: ПК, інструктивні картки, картки – завдання, телефон (фотоапарат)

Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ
 

  •  На цьому уроці ми маємо повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал з теми «Мультимедіа», узагальнити його і систематизувати, а також визначити рівень засвоєння вами знань і вмінь з поданої теми. Для цього ми проведемо урок - конкурс «Казкова мить»

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступне слово вчителя.

Ми з вами вже знаємо і вміємо працювати з  програмним забезпеченням для опрацювання об’єктів мультимедіа, додавати відео ефекти, налаштовувати часові параметрів аудіо- та відеоряду.  Створювали  відеокліпи «Моя улюблена книга» та «Сім чудес України».  Але для виконання цих  завдань ми використовували вже готові картинки, фото, матеріали запропоновані вчителем. А сьогодні ви самостійно створите матеріал для свого фільму.

Отже, спробуємо побути  справжніми фотомитцями. Вам потрібно зібрати матеріал для свого відеокліпу «Казкова мить» про зимову красу рідного селища. Перш ніж розпочнем вкажіть у картці - рефлексії з яким настроєм ви прийшли на урок. (Додаток 3)

ІV. ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ І ПЛАНУВАННЯ УРОКУ

Говорять: «Один у полі не воїн», то ж ви зрозуміли, що робота у нас буде командною.  Зараз ми з вами               визначимося з командами. Дістаньте з мого чарівного капелюха картинку, складіть пазл. 

Добре, команди готові до виконання завдання. Кожна група отримує критерії оцінювання  (Додаток 1) та інструкційну картку  (Додаток 2)

Пригадаємо Правила роботи в групі:
1.  Висловлюй думку свою та поважай думку інших.
2.  Знаєш сам — навчи того, хто не знає.
3.  Вболівай за свою команду.
4.  Будь  активним, уважним і старанним.

Головна вимога  – чітко дотримуватись умов конкурсу.

Результат пошуку зображень за запитом "галочка"Конкурс проводиться у два етапи:

 

 І-й етап  - За поданими темами ви повинні зробити 6 фото:

  1. Зимові фантазії.
  2. Мій рідний край – моя земля!
  3. Щасливе дитинство.
  4. Пейзаж.
  5. Брати наші менші.
  6. Портрет.

 Фотографії на конкурс слід представити в електронному вигляді .

ІІ-й етап  (домашня робота)

 

  1. Із зібраного матеріалу  створити відеоролик «Казкова мить» та розмістити його на YouTube.
  2. Посилання надіслати вчителю.

Результат пошуку зображень за запитом "галочка"Умови конкурсу.

  1. Команда повинна виконати усі завдання, запропоновані у картці , і прийти на фініш у призначений час.
  2. Порядок виконання завдань вільний. Кількість зроблених кадрів не регламентується.
  3. Кожній команді надається комп’ютер, за допомогою якого вона визначає найкращу світлину у кожній номінації та формує папку від своєї команди.
  4. Фотографії на конкурс слід представити в електронному вигляді з  цифровим підписом відповідно до нумерації  завдань.
  5. Пост-обробка та кадрування відзнятих матеріалів допускається лише засобами фотокамери та стандартними програмами ОС Windows.
  6. Капітани команди оцінюють роботу на уроці кожного учасника

 

 

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.

 

  • Уважно  перегляньте свої картки –  Чи хотіли б ви внести ще якісь зміни?
  • Чи змінився ваш настрій після такого уроку?
  • Над чим ви сьогодні замислилися?
  • Що взяли саме для себе?
  • Чи потрібні такі  уроки-конкурси, змагання та ін.?

 

Результат пошуку зображень за запитом "галочка"Додайте у картці - рефлексії коментар, вам необхідно написати

         1 – побажання та 1 пропозицію.

 

Результат пошуку зображень за запитом "галочка" Оцініть свою роботу на уроці, а капітани команд – оцінюють всіх членів команди.

 

 

Учитель.

  • Дякую за урок. Щасти вам на шляху оволодіння знаннями.
  • Переможці конкурсу будуть нагороджені на наступному уроці.

 

 

 

 

 


Додаток 1.       Критерії оцінювання.

№ з/п

Критерії оцінювання

 К-сть

балів

1.

Точність виконання- враховується відповідність тематиці завдання

20 балів

2.

Креативність- оригінальність, новизна, незвичайність, несподіване рішення

10 балів

3.

Художність- композиція, колірне рішення, краса

5 балів

4.

Технічність- бали знижуються при відсутності фокусу, наявності темних силуетів, засвічених об’єктів. Враховується якість фотографії.

10 балів

 

 

Додаток 2.   Інструкційна картка

 

Ознайомлення з умовами конкурсу

Час

1

  1. Команда повинна виконати усі завдання, запропоновані у картці, і прийти на фініш в призначений час.
  2. Порядок виконання завдань вільний. Кількість зроблених кадрів не регламентується.
  3. Чітко розподілити завдання між членами групи.
  4. Кожній команді надається комп’ютер, за допомогою якого вона визначає найкращу світлину по кожній номінації та формує папку від своєї команди.
  5. Фотографії на конкурс слід представити в електронному вигляді з  цифровим підписом відповідно до нумерації  завдань

5 хв

2

Завдання:  зробіть фото за поданими темами

  1. Зимові фантазії.
  2. Мій рідний край – моя земля!
  3. Щасливе дитинство.
  4. Пейзаж.
  5. Брати наші менші.
  6. Портрет.

25 хв

3

Формування папки - звіту  від своєї команди.

10хв

4

  1. Із зібраного матеріалу  створити відеоролик «Казкова мить» та розмістити його на YouTube.
  2. Посилання надіслати вчителю.
  3. РЕФЛЕКСІЯ

5хв Д/З

 

Додаток 3.   Рефлексія.

 

 

На початку уроку

 

 

 

По закінченню уроку

 

Коментар:

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "галочка"Позначте з яким настроєм ви прийшли сьогодні на урок

Результат пошуку зображень за запитом "галочка"Позначте які

враження  у вас

від уроку

побажання

  пропозиція

 

Пов’язане зображення

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінка  за активність на уроці  ___________

 

Оцінка капітана команди

 за практичну роботу         ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_________                    Оцінка за урок

   _____________                           

 

 

 

docx
Додано
3 березня 2021
Переглядів
358
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку