Урок для учнів 8 класу. Тема " Опрацювання об'єктів мультимедіа. Виконання індивідуальних та групових навчальних проектів" Мета: формування предметних компетентностей: підсумувати знання учнів за темою "Мультимедіа" , формування вміння власного критичного мислення, відповідальності за виконання роботи. Учні отримують практичні навички, непередбачені в теоретичній частині навчального процесу.
Нестандартний урок з інформатики.
Урок - конкурс «Казкова мить»
8 клас
Тема. Опрацювання об’єктів мультимедіа.
Виконання індивідуальних та групових навчальних проектів.
Вчитель інформатики
Кущова Т.А.
КЗ «Новомиколаївська СЗШ №1 І-ІІІ ст.»
Верхньодніпровської міської ради
Дніпропетровської області
2021р.
Мета:
навчальна: визначити рівень опанування учнями основних теоретичних знань і практичних навичок з теми «Мультимедіа»;
розвивальна: сприяти розвитку вміння використовувати здобуті знання на практиці, вміння порівнювати, узагальнювати та виділяти головне, розвивати навички професійного створення фото та відео; формувати в учнів загально навчальні вміння: культуру мовлення, чіткість і точність думки, критичність мислення, здатність відчувати красу ідеї, методу розв'язання задачі або проблеми; розвивати логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам'ять, розумову активність, інтуїцію, пізнавальну самостійність, пізнавальний інтерес, потребу в самоосвіті, ініціативу, творчість, обґрунтованість суджень.
виховна: сприяти формуванню бажання здобувати нові знання, виховувати інформаційно-цифрову компетентність та культуру, формувати зацікавленість до предмету, спонукати до саморозвитку.
Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь і навичок,
нестандартний урок - конкурс.
Обладнання: ПК, інструктивні картки, картки – завдання, телефон (фотоапарат)
Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Вступне слово вчителя.
Ми з вами вже знаємо і вміємо працювати з програмним забезпеченням для опрацювання об’єктів мультимедіа, додавати відео ефекти, налаштовувати часові параметрів аудіо- та відеоряду. Створювали відеокліпи «Моя улюблена книга» та «Сім чудес України». Але для виконання цих завдань ми використовували вже готові картинки, фото, матеріали запропоновані вчителем. А сьогодні ви самостійно створите матеріал для свого фільму.
Отже, спробуємо побути справжніми фотомитцями. Вам потрібно зібрати матеріал для свого відеокліпу «Казкова мить» про зимову красу рідного селища. Перш ніж розпочнем вкажіть у картці - рефлексії з яким настроєм ви прийшли на урок. (Додаток 3)
ІV. ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ І ПЛАНУВАННЯ УРОКУ
Говорять: «Один у полі не воїн», то ж ви зрозуміли, що робота у нас буде командною. Зараз ми з вами визначимося з командами. Дістаньте з мого чарівного капелюха картинку, складіть пазл.
Добре, команди готові до виконання завдання. Кожна група отримує критерії оцінювання (Додаток 1) та інструкційну картку (Додаток 2)
Пригадаємо Правила роботи в групі:
1. Висловлюй думку свою та поважай думку інших.
2. Знаєш сам — навчи того, хто не знає.
3. Вболівай за свою команду.
4. Будь активним, уважним і старанним.
Головна вимога – чітко дотримуватись умов конкурсу.
Конкурс проводиться у два етапи:
І-й етап - За поданими темами ви повинні зробити 6 фото:
Фотографії на конкурс слід представити в електронному вигляді .
ІІ-й етап (домашня робота)
Умови конкурсу.
V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.
Додайте у картці - рефлексії коментар, вам необхідно написати
1 – побажання та 1 пропозицію.
Оцініть свою роботу на уроці, а капітани команд – оцінюють всіх членів команди.
Учитель.
Додаток 1. Критерії оцінювання.
№ з/п |
Критерії оцінювання |
К-сть балів |
1. |
Точність виконання- враховується відповідність тематиці завдання |
20 балів |
2. |
Креативність- оригінальність, новизна, незвичайність, несподіване рішення |
10 балів |
3. |
Художність- композиція, колірне рішення, краса |
5 балів |
4. |
Технічність- бали знижуються при відсутності фокусу, наявності темних силуетів, засвічених об’єктів. Враховується якість фотографії. |
10 балів |
Додаток 2. Інструкційна картка
№ |
Ознайомлення з умовами конкурсу |
Час |
1 |
|
5 хв |
2 |
Завдання: зробіть фото за поданими темами
|
25 хв |
3 |
Формування папки - звіту від своєї команди. |
10хв |
4 |
5хв Д/З |
Додаток 3. Рефлексія.
На початку уроку
|
По закінченню уроку |
Коментар:
|
Позначте з яким настроєм ви прийшли сьогодні на урок |
Позначте які враження у вас від уроку |
побажання пропозиція
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінка за активність на уроці ___________
Оцінка капітана команди за практичну роботу _________ Оцінка за урок _____________ |