Урок математики в 1 класі
Склала вчитель початкових класів
КЗ «Вільхівський ЗЗСО І – ІІІ ступенів»
Забугіна Людмила Анатоліївна
Тема: Закріплення додавання і віднімання в межах 10. Творча робота з геометричним матеріалом.
Мета: Закріплювати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 10, уміння розв’язувати задачі; формувати уявлення учнів про зв’язок математики з повсякденним життям, нашим довкіллям. Розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять. Виховувати інтерес до вивчення математики, культуру письма.
Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.
Форма проведення: урок – подорож.
Обладнання: інтерактивна дошка, презентація, звукозапис пісні «Через міст», руханка «Зайченята стрибають», палички для лічби.
Хід уроку
І. Організація класу.
Любі діти, наш девіз – все гарно знати,
Вміти добре рахувати.
Нас цікаві справи ждуть,
Вирушаймо в путь!
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні на уроці ми будемо повторювати вивчений матеріал, будемо закріплювати ваші вміння і знання. Урок у нас буде незвичний. Ми будемо мандрувати. А куди помандруємо – ви дізнаєтесь, відгадавши загадку.
Навесні веселить,
Влітку холодить,
Грибами, ягодами обдаровує,
Восени засинає,
Навесні знову оживає.
(Ліс) Слайд №2.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
В лісі нас можуть очікувати різні цікаві зустрічі і пригоди. То ж приготуйте свої увагу, кмітливість, пам’ять та знання і вирушаймо в путь.
IV. Закріплення знань, умінь і навичок.
Звучить 1 куплет пісні «Через міст».
Слайд №3.
Слайд №4
–Подивіться, діти, хто то стрибає з дерева на дерево? (Білочка) Ох, які вони меткі, як вправно стрибають! Вони приготували для вас таке ж вправне завдання. Які числа заховалися за горішками? Записати ці числа в зошити.
Відгадайте загадку:
Лісом котиться клубок,
В голках спинка і бочок.
Він полює ночами
За жуками і мишами.
(Їжак)
Матеріал взято з сайту <a href="https://mamabook.com.ua">mamabook.com.ua</a>
Слайд №5
У їжачка багато голочок, а у нас багато паличок для лічби. Відкрийте підручники і виконаємо цікаву геометричну задачу з допомогою паличок.
(Робота з підручником стор. 52, завдання 2. Викласти з паличок такі ж фігури, як в підручнику і виконати завдання по перетворенню фігур)
Слайд №6. Руханка «Зайчики стрибають»
Слайд №7
Лісова школа.
Слайд №8.
V. Підсумок уроку.
Вправа «Мікрофон».
Слайд №9. До побачення!