урок - подорож "Закріплення додавння і віднімання в межах 10. Творча робота з геометричним матеріалом"

Про матеріал
Урок - подорож створено з метою активізації пізнавальної діяльності учнів 1 класу, виховання інтересу до вивчення математики, розвитку обчислювальних навичок, логічного мислення, уваги та пам'яті.
Перегляд файлу

Урок математики в 1 класі

Склала вчитель початкових класів

КЗ «Вільхівський ЗЗСО І – ІІІ ступенів»

 Забугіна Людмила Анатоліївна

 

Тема:  Закріплення додавання і віднімання в межах 10. Творча робота з геометричним матеріалом.

Мета: Закріплювати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 10, уміння розв’язувати задачі; формувати уявлення учнів про зв’язок математики з повсякденним життям, нашим довкіллям. Розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять. Виховувати інтерес до вивчення математики, культуру письма.

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.

Форма проведення: урок – подорож.

Обладнання: інтерактивна дошка, презентація, звукозапис пісні «Через міст», руханка «Зайченята стрибають», палички для лічби.

                                     Хід уроку

І. Організація класу.

Любі діти, наш девіз – все гарно знати,

Вміти добре рахувати.

Нас цікаві справи ждуть,

Вирушаймо в путь!

  • Перевірте, діти, чи все у вас готово на партах для того, щоб гарно попрацювати.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо повторювати вивчений матеріал, будемо закріплювати ваші вміння і знання. Урок у нас буде незвичний. Ми будемо мандрувати.  А куди помандруємо – ви дізнаєтесь, відгадавши загадку.

Навесні веселить,
Влітку холодить,
Грибами, ягодами обдаровує,
Восени засинає,
Навесні знову оживає.
(Ліс)                                                        Слайд №2.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

В лісі нас можуть очікувати різні цікаві зустрічі і пригоди. То ж приготуйте свої увагу, кмітливість, пам’ять та знання і вирушаймо в путь.

IV. Закріплення знань, умінь і навичок.

  1. Усний рахунок.

Звучить 1 куплет пісні «Через міст».

  • Діти, знаєте чому вовчик не хоче вас пускати до лісочку? Він хоче, щоб ви розв’язали математичний ланцюжок.

Слайд №3.

 

  1. Вправа на склад чисел.

Слайд №4

–Подивіться, діти, хто то стрибає з дерева на дерево? (Білочка) Ох, які вони меткі, як вправно стрибають! Вони приготували для вас таке ж вправне завдання. Які числа заховалися за горішками? Записати ці числа в зошити.

 

  1. Творча робота з геометричним матеріалом.

Відгадайте загадку:

Лісом котиться клубок,

В голках спинка і бочок.

Він полює ночами

За жуками і мишами.

(Їжак)

Матеріал взято з сайту <a href="https://mamabook.com.ua">mamabook.com.ua</a>

Слайд №5

У їжачка багато голочок, а у нас багато паличок для лічби. Відкрийте підручники і виконаємо цікаву геометричну задачу з допомогою паличок.

(Робота  з підручником стор. 52, завдання 2. Викласти з паличок такі ж фігури, як в підручнику і виконати завдання по перетворенню фігур)

  1. Фізкультхвилинка «Потанцюймо з зайчиками»

Слайд №6. Руханка «Зайчики стрибають»

 

  1. Складання і розв’язування задачі.

Слайд №7

Лісова школа.

  • Всі учні лісової школи дуже добре знають математику. Вони запитують, чи вмієте ви, діти, розв’язувати задачі? Давайте складемо і розв’яжемо задачу за малюнком, який нам пропонують звірята.

 

  1. Графічне завдання.

Слайд №8.

  • Єнот – художник дуже любить малювати різних звірів і пропонує вам намалювати по клітинках собачку.

V. Підсумок уроку.

Вправа «Мікрофон».

  • Мені було важко…
  • Мені сподобалося…
  • Я хотів би ще …

Слайд №9.  До побачення!

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 лютого 2022
Переглядів
365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку