Урок - знайомство "Перший раз у перший клас".

Про матеріал

Урок - знайомство першокласників з гімназією. Викликати позитивні емоції від зустрічі з вчителем, гімназією, однокласниками; розвивати інтерес до навчання; виховувати любов до рідного краю, повагу до гімназії, бажання гарно вчитися в НУШ.

Перегляд файлу

Перший раз у перший клас

Урок - знайомство

Мета уроку:викликати   позитивні   емоції   від   зустрічі   з   вчителем,   гімназією, однокласниками; розвивати інтерес до навчання; виховувати любов до рідного краю, повагу до гімназії, бажання гарно вчитися.

Обладнання:повітряні кульки; свідоцтва першокласників; конверт із загадками; книги - подарунки для першокласників; презентація; ілюстрації .

Хід уроку

Клас прикрашений повітряними кульками, яскраво вбрана дошка ілюстраціями до станцій мандрівки.(Звучить музика)

 

 

Вчитель. Шановні батьки, любі діти та всі наші гості! Я щиро вітаю вас зі святом — Днем знань. Від усієї душі бажаю вам міцного здоров'я та здійснення всіх бажань.

Хід уроку

1  Привітання

                     Ранок розпочавсь цікаво,

                     Світить сонечко ласкаво,

                     В календарик заглядає

                     І від посмішки аж сяє.

                     Знає сонце гомінливе -

                     День сьогодні особливий!

- Яке ж сьогодні число, місяць ?  А рік?(Вивішую у хмарках … вересня)

- А чому ви посміхаєтесь? Зараз спробую відгадати, чому ви веселі та радісні . Якщо відгадаю, плесніть у долоні, домовились?

- У вас сьогодні день народження?

- У вас є новий портфель?

- Ви не пішди сьогодні до дитячого садочка?

- Ви виграли приз ?

- Ви повернулися з космічної подорожі?

- Вам купили шкільну форму?

- Ви стали школярами?

- Сьогодні на вас чекають смачні тістечка, торт, печиво, фрукти, морозиво?

-         Ось чим особливий сьогоднішній день, ось чому усмішки сяють на ваших обличчях!!!

Я від щирого серця вітаю вас, діти з цим святковим днем, коли вперше шкільний дзвінок покликав вас на урок.

2  Знайомство. Практична робота.

Вправа з яблуком 

- Мене зовуть Зінченко Наталія Петрівна, а тебе……

  За командою скажіть хором кожен своє ім’я.

  Нічого не розібрати .

 Може ми голосно говорили .

 Давайте скажемо пошепки.

 Знову не зрозуміло.

Це тому, що разом гарно співати пісні, грати, а відповідати краще по одному, тоді тебе     зрозуміють.

Корисні поради    - слухати один одного

 Так приємно, коли тебе уважно слухають.  Якщо ми навчимося один одного слухати, усім нам стане тепло і затишно. Тож давайте зробимо так.

Передаємо яблуко , називаючи по черзі своє ім’я, починаючи з  вчителя. 

- Мене зовуть Зінченко Наталія Петрівна, а тебе……

Гра « Хто найголовніший    у класі »

Чарівна торбинка у ній люстерко, діти бачуть себе.

Саме в цю хвилину народилася наша шкільна сім׳я.

 Казкова інсценізація

Стукіт у двері, учитель відчиняє, бере лист, пакунок,читає:

Учитель:    Місто Красноград?

Діти:          Так.

Учитель:     гімназія «Гранд»? Вулиця Короленка , будинок 32

Учні:               Так.

Учитель:    1клас?

Діти:          Так.

Учитель:   Тож у цей святковий час

                  Лист прийшов , мабуть для вас!

Але  він не  підписаний. Відгадаєте , хто його надіслав?

1)Добрі чоловічки з планети Барбарелла, всі вони навчаються в школі Дружби, вміють дружити самі і хочуть навчити дружбі і Всесвіт. ( Барбвріки )

2)Мультиплікаційні герої круглої форми, які попадають в різні пригоди.Цігерої живуть дружно. Своїми діями вчать я к не потрапити в складну ситуацію. (Смішарики)

3) малесенькі чоловічки які живуть в середині  техніки ремонтують її.( їх 9, діти – Сімка, Нулик, однокласники – Фаєр,  Ігрек,  Шпуля,  Вірта)

Діалог

 (Забігає Незнайко)

Н. – А хто зі мною на рибалку піде?

Вч. –Який неввічливий хлопчик! Ти , що не знаєш, що перш за все потрібно посміхнутися і привітатися? Доброго ранку хлопчику!  

Корисні поради    - посміхнутися і привітатися.

Н. – Привіт діти!

Вч. – Скажи, будь ласка, а хто ти такий?

Н. – Ви , що не впізнали мене? ( дивиться на дітей і чекає відповідей). Я, Незнайко!

Вч. – Куди ж ти йдеш?

Н. – На рибалку. У мене і відро і вудочка є.

Вч. – А хіба ти не знаєш, що сьогодні 1 вересня. І нам потрібно навчатися.

Н. – Так , що  зі мною ніхто не піде на рибалку? ( дивиться на дітей і чекає відповідей).

- Так не цікаво! ( кидає відро і вудку). ( засмучений) Я теж не піду на рибалку.Одному нудно сидіти, навіть, поговорити ні з ким.

Вч.- Тобі, що навчатися не подобається?

Н. – Звичайно , не подобається, нудно так! Я навіть вірш про навчання склав.( шукає в ранцеві, в кишені дістає пом’ятий аркуш, читає)

Дуже я люблю лінитись

Зовсім не хочу вчитись.

Ось такий я учень.

 

Забуваю про порядок,

Зауважень не люблю,

На уроках часто сплю.

 

Книги мені читати не треба,

Роблю,що завгодно.

Хочу гуляю, хочу рибалю!

Вч.- Незнайко, хіба ж так можна! Читати це – важливо!

Н.- Та … ну , читати! ( кривиться , чухає потилицю. Дістає з нанця книгу, слине пальці і гортає.)   Ось тут я малював жучка, тут був Вінні Пух …. Я вирвав сторінку.

Вч. –А для чого ж ти вирвав?

Н.-Літачка зробити. Подивись який. ( кидає по класу)

Вч. – А що це за пляма така?

Н. – ( сміється) Це від сосиски!

Вч. – Чому ти сосиску в книгу поклав?

Н.- Та пішов я у їдальню, купив сосиску, а у мене ніс зачесався, а руки то зайняті.Я сосиску в книгу і поклав. Здорово, сосиска чиста і тарілку шукати не треба.

Вч.- Сторінки ж брудні!

Н. – Ну і що! (перегортує) Он їх скільки!

Вч. – А чому в тебе книга вся пом’ята, сторінки в різні сторони дивляться?

Н. ( засмучено) Та це Знайко до мене придирається, то я букви забуваю, то цифри плутаю. Все вчить мене та вчить.

Вч. – Тоді зрозуміло, чому в тебе нічого не виходить, бо ти книги ображаєш.

Н. – ( хвалькувато) Я ображаю!

Вч. – Дітки, скажіть  будь ласка, чого не знає Незнайко?...... Якщо ти будеш дотримуватися цих правил, то книги поділяться з тобою знаннями.

Н. – Нудно так. А книжками можна битись? ( дивиться на дітей і чекає відповідей).

Вч. - Взагалі битися не можна!.

Корисні поради    -  суперечки вирішувати словами.

В школу не для цього ходять.

Н. А для чого? ( дивиться на дітей і чекає відповідей).

Я знаю на власному досвіді, що вчителі всі …( дивиться скоса)  вредні, придираються. В минулому році Буратіно пішов у 1 клас, тато Карло купив йому  буквар. Він і мене покликав.  Я пішов з ним. Зайшов у клас, вчитель відразу почав придиратися і вигнав мене. Я й пішов . ( знизує плечима)

Вч. Ану розкажи, розкажи як вони до тебе придиралися?

Н. – Я зловив на болоті жабу. Посадив її у портфель, а вона там квакала.  Я відкрив портфель, вона й вистрибнула….. вчительці на стіл. Тоді мене й  вигнали. А я причому, я ж не квакав.

Вч. –

Я бачу , Незнайко, у  тебе є ранець.що ж ти в нього  поклав , розкажи.

Н.-  У мене є м’ячик, якщо на уроці нудно стає , кидаю у когось  і зразу весело.

Ось динозаврик, я граюся з ним ( ричить) , коли не хочу писати.

Коли тихо в класі, то заводжу машинку, тоді весело.

А ось жабка ……(дивиться скоса) вам теж пригодиться ( кладе на стіл).

( дивиться пристально на дітей) Я тут подумав, подумав, якщо ваші діти все знають, виховані, можна я звами залишуся.?

Вч. –

 

Гра на увагу  «Я – не я»

А тепер давайте грати – треба вам відповідати.

Рано – вранці хто піднявся?

А хто сонечку посміхався?

Не хотів хто одягаться?

А зарядку хто робив?

Свої ручки хто не мив?

Добре зранку готувався. Хто?

А ще досі не вмивався хто?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

 

Бачу, всім вам хочеться знання пізнати і  справжніми школярами скоріше стати!

Молодці! Усе правильно! Ви довели, що маєте право носити звання  поки  що « першокласник» Тепер ви  ПЕРШОКЛАСНИКИ…...

- Діти отримують свідоцтво першокласника

У цьому класі ви будете кожен день отримувати подарунки. Але не цукерки, не тістечка, а знання.

 

Шановні батьки! Подивіться, які гарні в нас діти: чепурні, веселі, непосидючі, розумні, кмітливі! А батьки? Я впевнена, кращих батьків просто не існує!

Саме сьогодні у вас, народжуються мрії, сподівання відносно ваших діточок.

У кожної дитини є своя щаслива зірка. Я пропоную батькам взяти зірочки і написати побажання для своєї дитини.

Лунає пісня « Перший раз у перший клас!

Мрії повинні здійснюватися! Нехай ці зірочки зігрівають і об’єднують нас.

 

Ритуал прощання

- Запротшую всіх у коло.

Учасники  у колі передають посмішку: кожен учасник повертається до свого сусіда справа у долоньках передає посмішку, я щаслива щоти …… в 1- Б класі.

 

 Хором

Ми прийшли у перший клас

Гімназія радо зустріла нас

Наша гімназія просто клас.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Діалог

 (Забігає Незнайко)

Н. – А хто зі мною на рибалку піде?

Вч. Хлопчику ти мабуть заблукав! Ти , що не знаєш, що перш за все потрібно посміхнутися і привітатися? Доброго ранку хлопчику!  

Корисні поради    - посміхнутися і привітатися.

Н. – Привіт діти!

Вч. – Скажи, будь ласка, а хто ти такий?

Н. – Ви , що не впізнали мене? ( дивиться на дітей і чекає відповідей). Я, Незнайко!

Вч. – Куди ж ти йдеш?

Н. – На рибалку. У мене і відро і вудочка є.

Вч. – А хіба ти не знаєш, що сьогодні 1 вересня. І нам потрібно навчатися.

Н. – Так , що  зі мною ніхто не піде на рибалку? ( дивиться на дітей і чекає відповідей).

- Так не цікаво! ( кидає відро і вудку). ( засмучений) Я теж не піду на рибалку.Одному нудно сидіти, навіть, поговорити ні з ким.

Вч.- Тобі, що навчатися не подобається?

Н. – Звичайно , не подобається, нудно так! Я навіть вірш про навчання склав.( шукає в ранцеві, в кишені дістає пом’ятий аркуш, читає)

Вч.- Незнайко, хіба ж так можна! Читати це – важливо!

Н.- Та … ну , читати! ( кривиться , чухає потилицю. Дістає з нанця книгу, слине пальці і гортає.)   Ось тут я малював жучка, тут був Вінні Пух …. Я вирвав сторінку.

Вч. –А для чого ж ти вирвав?

Н.-Літачка зробити. Подивись який. ( кидає по класу)

Вч. – А що це за пляма така?

Н. – ( сміється) Це від сосиски!

Вч. – Чому ти сосиску в книгу поклав?

Н.- Та пішов я у їдальню, купив сосиску, а у мене ніс зачесався, а руки то зайняті.Я сосиску в книгу і поклав. Здорово, сосиска чиста і тарілку шукати не треба.

Вч.- Сторінки ж брудні!

Н. – Ну і що! (перегортує) Он їх скільки!

Вч. – А чому в тебе книга вся пом’ята, сторінки в різні сторони дивляться?

Н. ( засмучено) Та це Знайко до мене придирається, то я букви забуваю, то цифри плутаю. Все вчить мене та вчить.

Вч. – Тоді зрозуміло, чому в тебе нічого не виходить, бо ти книги ображаєш.

Н. – ( хвалькувато) Я ображаю!

Вч. – Дітки, скажіть  будь ласка, чого не знає Незнайко?...... Якщо ти будеш дотримуватися цих правил, то книги поділяться з тобою знаннями.

Н. – Нудно так. А книжками можна битись? ( дивиться на дітей і чекає відповідей).

Вч. - Взагалі битися не можна!.

Корисні поради    -  суперечки вирішувати словами.

В школу не для цього ходять.

Н. А для чого? ( дивиться на дітей і чекає відповідей).

Я знаю на власному досвіді, що вчителі всі …( дивиться скоса)  вредні, придираються. В минулому році Буратіно пішов у 1 клас, тато Карло купив йому  буквар. Він і мене покликав.  Я пішов з ним. Зайшов у клас, вчитель відразу почав придиратися і вигнав мене. Я й пішов . ( знизує плечима)

Вч. Ану розкажи, розкажи як вони до тебе придиралися?

Н. – Я зловив на болоті жабу. Посадив її у портфель, а вона там квакала.  Я відкрив портфель, вона й вистрибнула….. вчительці на стіл. Тоді мене й  вигнали. А я причому, я ж не квакав.

Вч. –

Я бачу , Незнайко, у  тебе є ранець.що ж ти в нього  поклав , розкажи.

Н.-  У мене є м’ячик, якщо на уроці нудно стає , кидаю у когось  і зразу весело.

Ось динозаврик, я граюся з ним ( ричить) , коли не хочу писати.

Коли тихо в класі, то заводжу машинку, тоді весело.

А ось жабка ……(дивиться скоса) вам теж пригодиться ( кладе на стіл).

( дивиться пристально на дітей) Я тут подумав, подумав, якщо ваші діти все знають, виховані, можна я звами залишуся.?

Вч. –

 

 

 

 

 

 

 

1)Добрі чоловічки з планети Барбарелла, всі вони навчаються в школі Дружби, вміють дружити самі і хочуть навчити дружбі і Всесвіт. ( Барбвріки )

 

2)Мультиплікаційні герої круглої форми, які попадають в різні пригоди.Цігерої живуть дружно. Своїми діями вчать я к не потрапити в складну ситуацію. (Смішарики)

 

3) малесенькі чоловічки які живуть в середині  техніки ремонтують її.( їх 9, діти – Сімка, Нулик, однокласники – Фаєр,  Ігрек,  Шпуля,  Вірта)

 

docx
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
11351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку