Урок тренінг для 4 класу.
Тема:Фізичне навантаження,самоконтроль під час їх виконання.
Мета:1.Знати значення «самоконтроль» та його види.
2.Виховати бажання у дітей рости здоровим.
Навчальні завдання.
Під кінець уроку учні зобовязані.
1.Розуміти значення самоконтроль при виконанні фіз.вправ,правильно виконувати його.
2.Розуміти,що фіз.вправи-життєва необхідність.
Обладнання і матеріали»малі мячі різнокольорові,малюнки з різними частинами тіла(шия,руки,очі,ноги,тулуб,віха,пальці рук,коліно),гімнастична палиця,2шт.тенісних мячів,зірки з картону.
План тренінгу
1.Стартові завдання 10хв.
2.Робота в групах 10хв.
3.Руханка 10хв
4.Моделювання ситуацій 10хв.
5.Завершення тренінгу 5хв.
1.Стартові завдання.Знайомство.
Учні встають у коло і по черзі передають мяч говорячи своє ім я і свою улюблену фізичну вправу.
Встановити правила роботи на уроці.Пригадати з учнями про правила роботи на уроці за допомогою різнокольорових м ячів.
Жовтий:слухати уважно
Зелений:в залі знаходимся без телефона
Червоний:допомога один одному
Веселка:бути активним
Ці правила пам ятаємо впродовж усього уроку.
Визначити знання учнів.-якими способами можно здійснити самоконтроль під час виконання фізичних вправ?(Діти відповідають).Вчитель інформує дітей про визначення «самоконтроль» та його види.
2.Робота в групах.
1.Вправне коло.
Сідаємо в коло.Вчитель по черзі,по колу видає один інвентар(гімнастична палиця,велиуий м яч,2шт.тенісних м ячів).Кожний учень передаючи інвентар показує одну вправу,закінчивши коло,міняємо інвентар.
2.Смайлик-смикайлик
Завдання.
Показати вправу на ту частину тіла,яка відображена на малюнку,який показує вчитель.Учень,який останній показав вправу,обирає наступного учням для його виконання.
3.Руханка.Під музику танцювальні вправи «Зумба».
4. .Моделювання ситуацій
Ситуація.Вчитель-учень.
Сидячи в колі учні та вчитель. Моделюємо ситуаціюу нас є оздоровчий зал. Приходять до нас учні,які хочуть оздоровитися за допомогою фізичних вправ.Але у кожного є противопоказання по здоров ю(ми беремо головокружіння,больна спина,надлишкова вага).Починаємо дискусію,які вправи можна використовувати,які ні.Показуємо.Наголошуємо про самоконтроль під час їх виконання.Наприкінці робимо итоги.Плескаємо в долоні всі разом.Всі ми молодці!
5. Завершення тренінгу.
5.1Продовжити речення: Важливо не тільки виконувати правильно фізичні вправи а і……. діти відповідають.(самоконтроль).
5.2.Обговорення урока тренінга,чи сподобалося,що хотіли поміняти або внести нові ідеї.
5.3.Вимірюємо ЧСС,як один із засобів самоконтролю.Наголошуємо ще раз.як це важливо.
5.4.Прощання «Побажання сусіду».
Діти стоячи в колі передають малий м яч і і промовлять:»Я бажаю тобі…..»
Розробив:Трофімова К.А.