Урок- тренінг."Фізичне навантаження,самоконтроль під час їх виконання."

Про матеріал
Урок-тренінг розроблений для 2-4-х класів."Фізичне навантаження,самоконтроль під час їх виконання."
Перегляд файлу

Урок тренінг для 4 класу.

Тема:Фізичне навантаження,самоконтроль під     час їх виконання.

Мета:1.Знати значення «самоконтроль» та його види.

            2.Виховати бажання у дітей рости здоровим.

Навчальні завдання.

Під кінець уроку учні зобовязані.

1.Розуміти значення самоконтроль при виконанні фіз.вправ,правильно виконувати його.

2.Розуміти,що фіз.вправи-життєва необхідність.

Обладнання і матеріали»малі мячі різнокольорові,малюнки з різними частинами тіла(шия,руки,очі,ноги,тулуб,віха,пальці рук,коліно),гімнастична палиця,2шт.тенісних мячів,зірки з картону.

План тренінгу

1.Стартові завдання  10хв.

2.Робота в групах   10хв.

3.Руханка      10хв

4.Моделювання ситуацій  10хв.

5.Завершення тренінгу      5хв.

1.Стартові завдання.Знайомство.

Учні встають у коло і по черзі передають мяч говорячи своє ім я і свою улюблену фізичну вправу.

Встановити правила роботи на уроці.Пригадати з учнями про правила роботи на уроці за допомогою різнокольорових м ячів.

Жовтий:слухати уважно

Зелений:в залі знаходимся без телефона

Червоний:допомога один одному

Веселка:бути активним

Ці правила пам ятаємо впродовж усього уроку.

Визначити знання учнів.-якими способами можно здійснити самоконтроль під час виконання фізичних вправ?(Діти відповідають).Вчитель інформує дітей про визначення «самоконтроль» та його види.

 2.Робота в групах.

1.Вправне коло.

Сідаємо в коло.Вчитель по черзі,по колу видає один інвентар(гімнастична палиця,велиуий м яч,2шт.тенісних м ячів).Кожний учень передаючи інвентар показує одну вправу,закінчивши коло,міняємо інвентар.

2.Смайлик-смикайлик

Завдання.

Показати вправу на ту частину тіла,яка відображена на малюнку,який показує вчитель.Учень,який останній показав вправу,обирає наступного учням для його виконання.

3.Руханка.Під музику танцювальні вправи «Зумба».

4. .Моделювання ситуацій

Ситуація.Вчитель-учень.

Сидячи в колі  учні та вчитель. Моделюємо  ситуаціюу нас є оздоровчий зал.  Приходять до нас учні,які хочуть оздоровитися за допомогою фізичних вправ.Але у кожного є  противопоказання по здоров ю(ми беремо головокружіння,больна спина,надлишкова вага).Починаємо дискусію,які вправи можна використовувати,які ні.Показуємо.Наголошуємо про самоконтроль під час їх виконання.Наприкінці робимо итоги.Плескаємо в долоні всі разом.Всі ми молодці!

 

 

5. Завершення тренінгу.

5.1Продовжити речення: Важливо не тільки виконувати правильно фізичні вправи а і……. діти відповідають.(самоконтроль).

5.2.Обговорення урока тренінга,чи сподобалося,що хотіли поміняти або внести нові ідеї.

5.3.Вимірюємо ЧСС,як один із засобів самоконтролю.Наголошуємо ще раз.як це важливо.

5.4.Прощання «Побажання сусіду».

Діти стоячи в колі передають малий м яч і і промовлять:»Я бажаю тобі…..»

Розробив:Трофімова К.А.

 

 

docx
Додано
6 квітня 2021
Переглядів
288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку