Тема 1. ЄДНІСТЬ ЖИВОЇ ТА НЕЖИВОЇ ПРИРОДИ. Жива природа. Складники живої природи (форми життя та біологічні явища). Форми життя, ознаки та різноманітність. Біологічні явища, особливості та різноманітність.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}РОЗДІЛ І. ЖИВА ПРИРОДА, РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ. Вчитель біологіїФеренц Л. В.
Вимоги до оцінювання. При оцінюванні рівня навчальних досягнень учнів з біології враховується: – рівень оволодіння біологічними ідеями, що становлять важливу складову загальнолюдської культури; – обсяг відтворення знань, рівень розуміння навчального матеріалу; – самостійність суджень, систематизація та глибина знань; – дієвість знань, уміння застосовувати їх у практичній діяльності з метою розв’язування практичних задач; – уміння робити висновки та узагальнення на основі практичної діяльності; – рівень оволодіння практичними уміннями та навичками спостереження та дослідження природи.
Як я засвоїв знання???Увага!!!Намалюйте, на звороті картки знак, яким вам сьогодні іпонує. Все цікаво і зрозуміло. Біологія складна наука, але цікава, її варто вчити. Урок був трішки складним, нецікавим, потрібно багато матеріало ще опрацьовувати. Нічого не сподобалось і нічого не хочу вчити…