Урок 1 кл " Моя сім'я"

Про матеріал
Даний урок орієнтований на формування розвитку лексичних навичок і вмінь іншомовної мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, монологічного та діалогічного мовлення та оволодіння учнями такими аспектами мови: вимовою, лексикою.Зміст уроку сприяв розвитку в учнів інтересу до навчання., що допоможуть досягти поставленої мети; також є логічний зв’язок між етапами уроку. План уроку містить етапи, які, за потреби, можна пропустити.
Перегляд файлу

Тема: Моя сім’я. Члени родини. Уведення ЛО (1 кл)

Мета:

Практична:

  • закріпити вивчені лексичні одиниці з теми;
  • формувати вміння будувати короткий діалог та монолог;
  • активізувати вживання граматичних структур: What is…?, Where are you from? How old are you?, Thank you.; I love my family.
  • повторити вивчені літери та звуки;
  • удосконалювати знання та вміння набуті на уроках англійської мови;
  • удосконалювати вміння утворювати питальні та стверджувальні речення.

Розвивальна: розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення учнів, вміння розуміти співрозмовника, культуру праці та спілкування учнів на уроці; розвивати швидкість та критичність мислення учнів, їх довільну пам’ять та мовну здогадку, мовленнєву реакцію, стійку увагу, вміння переносити знання та навички в нову мовну ситуацію, розвивати творчу уяву учнів, фонематичний слух та правильну вимову.

Освітня: Поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови.

Виховна: формувати ціннісне ставлення учнів до праці, людей, виховувати у дітей старанність та наполегливість, прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови, сприяти вихованню взаємодопомоги та дружби,

Тип уроку: урок уведення нового матеріалу.

Обладнання:  пісня  “How are you today”, картки з літерами, малюнки, іграшки для лялькового театру.

Хід уроку:

Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Greeting

Teacher: Take your sits. Let’s smile. Say hello. Let’s start our lesson.  

  1. Warming-up

Teacher: Let’s sing a song. “ Hello, how are you” (учні співають пісню). До кожного з учнів вчитель ставить запитання: how are you?

 

ІІ. Основна частина урок

  1. Aim. Повідомлення теми та мети уроку.

Teacher: Today we are going to speak about you and your families. We’ll speak, act, sing, dance and play together.

  1. Активізація лексико-граматичного матеріалу:
  1. Повторення звуків та лексико-граматичних структур: Teacher: Who is knocking in our door? Do you know who is it? It’s Micky! Hello children! Say hello to Micky. Micky likes to speak English. 
  2. Повторення лесики з теми Школа   Repiet after me.  
  1. Діалогічне мовлення Teacher: (за малюнками) is it a pen? Yes, it is
  2. Фіз. Хвилинка  “Show me”
  3. Show game 1
  4.  Уведення ЛО з теми уроку
    1. Teacher: Repiet after me: Momy, dady, baby, grandma, gramdpa.
    2. Гра Who is this?  (вчитель показує картки з малюнками, учні відгадують)
    3. Відпрацювання лексико-граматичної структури  HE   SHE

Teacher: They are the family. Every family is a part of our Motherland. I love my family, I love my Motherland (вчитель показує картки з членами родини каже що все це родина. Показуючи на карту України вказує, що це наша Батьківщина і кожна родина є її частиною. Роздає учням стікери у вигляди сердець, учні клеють їч на карту України повторюючи I love my family, I love my Motherland ).

4) Вкажить на члена родини  Who is he? He is a father  

 

  1. Повторення літер і звуків англійського алфавіту
    1. First of all let’s repeat English letters and sounds. Name the letters, please! Repeat altogether! Aa, Ss, Tt, Ff 
    2. Повторення ЛО до літер (вчитель показує картку зі словом, учні повторюють)Repiet after me. What is this?
    3. Закріплення знань ЛО (на килимі) а) поєднати малюнки із словами б) поєднати літери з малюнками та словами Match.
    4. Письмо на піску. Write letters…

.ІІІ. Заключна частина урок

Teacher: Let’s sing a song “Good-buy, friends”

Thank you for your work! Well done!   See you next time!

Goodbye!

docx
Додано
31 січня 2021
Переглядів
750
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку