Урок, 1 клас ""Toys. Літера Kk""

Про матеріал
Конспект уроку передбачає використання лего-дупло, відео навчальних пісень.
Перегляд файлу

Клас. 1-Б

Розділ. Іграшки (Toys)

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Форма організації: урок-аукціон.

Бродецька Лілія Геннадіївна, вчитель англійської мови, ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області.

Вивчення іноземних мов у 2019-2020 навчальному році  у 1-му класі здійснюється за новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженого постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87 та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко.

Підручник: Англійська мова. English. 1 клас. Підручник для 1-х класів загальноосвітніх навчальних закладів / Г.К. Мітчелл.- К.: Видавництво «Лінгвіст», 2018. – 128 с.

 

Тема. Іграшки. Літера «Kk».

Мета. формування мовленнєвих компетентностей: вивчити літеру «Kk»повторитита закріпити використовування у власному мовленні лексичних одиниць з тими «Іграшки», побудова речень з конструкцією «I have got»; формулювання загальномомленнєвихкомпетентностей: вчити реагувати на команди вчителя, ситуативно-діалогічне мовлення учнів;

           формування загальнокультурних компетентностей: формування гендерної рівності, формувати вміння оцінювати себе самостійно, розвивати інтерес до вивчення іноземної мови, розширювати кругозір.

Обладнання: тематичні ілюстрації, відеозапис пісень, фізкультхвилинки, лего-дупло, лоти для аукціону, смайлики, ілюстрації.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку.

І. Оргмомент. Введення в іншомовне середовище (1 хв.)

T.: Goodmorning, children!

P-s: Goodmorning, teacher!

T.: How are you?

P-s: I’m fine, thank you.

T.: How are you, teacher?

P-s: I’m, thank you.

T.: I’m glad to see you!

P.:I’m glad to see you too.

Teacher: Smile each other, clap your hands. Thank you, sit down.

II.Оголошення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності (30 с.)

T: Today we’ll continue to study English letters and unit «Toys».

ІІІ. Фонетична зарядка. Актуалізація опорних знань.

  1. Пісня (2 хв.)
  • Sing a song «Phonic»

https://www.youtube.com/watch?v=BELlZKpi1Zs

  1. Гра «Літера – звук –слово.» (2 хв)

T.:Name the letter, sound and words. (вчитель демонструє картку з літерою, а діти мають назвати її, відповідний звук і слова на цю літеру).

P-s.: Aa (ei) – [] – ant;

Bb (bi) – [b] – book, baby;

Ee (i) – [e] – elephant.

IV. Вивчення нової літери

  1. Звуковий аналіз (2 хв.)
  • Repeat the world.

Kite – повітряний змій, kitten – кошеня.

Літера Сс, звук [k], літера Kk [k]

  • Який звук на початку слова? Звук [к]позначається літерою «К».
  1. Визначення першої літери у слові.(1 хв)
  • Отже, є слова, які містять звук [k], який може позначатися літерою Kk або Сс. Розподіліть ілюстрації з словами на 2 групи.
  •  

[k]

Kk

Cc

kite

kitten

candy

cat

 

 

  1. Пісня«Phonic» (1 хв.)
  • Яку ми літеру вивчаємо сьогодні? (Kk)
  • Let’s continue to sing song “Phonic”

https://www.youtube.com/watch?v=BELlZKpi1Zs

  1. Написання літери Kk в повітрі, на картці (3 хв.)
  • Розглянемо з яких елементів складається літера Kk.
  •  На яку українську літеру схожа? (Кк)
  • Напишіть літеру в повітрі, а тепер пальцем на парті. Напишіть літеру Kk у своїх картках.

Картинки по запросу "картка прописи англ буква Kk"

  1. Музична фізкультхвилинка. Пісня «ABC» (1 хв.)

https://www.youtube.com/watch?v=9dU9S9BT3FI

  • Let’s have a rest.

VI. Повторення лексичних одиниць з теми.

  1. Робота з ілюстраціями (2 хв.).

Вчитель показує ілюстрацію іграшки – учні називають її англійською мовою.

  • Name the toy.
  • Who have got a car (doll, car, ball, plane)? (діти показують свої іграшки)
  1. Гра «Show the toys» (2 хв.)
  • Вчитель називає іграшку, а учні жестами показують.

На приклад:

Planeруки в сторони

Carруки на рулі автомобіля

Dollколихання на руках

Bikeруки на рулі велосипеда

Kiteпіднімання руки в гору, імітуючи хвилю.

  1.  Гра «Day-night» (2 хв.)
  • Я кажу «Day» - ви дивитеся на дошку і намагаєтеся запамятати всі викладені ілюстрації іграшок. Коли я кажу «Night» - ви закриваєте очі, а я знімаю одну ілюстрацію. Коли почуєте знову слово Day” – відкрийте очі і скажіть, яку ілюстрацію я забрала.
  1. Гра «Boy - girl» (3 хв.)
  • Визначте, якими іграшками можуть грати дівчата, а якими хлопці. Green block – toys for boys, red – for girls, yellow – boys and girls.

kite, car, doll, ball, plane, train, drum, bike, robot, teddy

  • А чи може хлопчик грати лялькою, а дівчинка машинкою?
  • Можливо хлопчик, який грається лялькою у майбутньому стане модельєром, а дівчинка, яка полюбляє машинки, поїзд чи літак, стане інженером-конструктором і розроблятиме нові моделі машин.

VII.Фізкультхвилинка «Boys and girls» (1 хв.)

Girls: turn around!

Boys: jump

Girls: run

Boys: fly

Girls: swim

Boys: go

All together: clap your hands!

VIII. Закріплення синтексичної конструкції «I have got …»

  1. Game «What is this?». (3 хв.)
  • Ведмедик придумав вам цікаве завдання ( Діти  дістають з коробки картки  і відповідають :  I have got four dolls)

 

C:\Users\света\Downloads\загружено (7).jpgC:\Users\света\Downloads\загружено (7).jpgC:\Users\света\Downloads\загружено (7).jpgC:\Users\света\Downloads\загружено (7).jpg

C:\Users\света\Downloads\загружено (8).jpgC:\Users\света\Downloads\загружено (8).jpgC:\Users\света\Downloads\загружено (8).jpgC:\Users\света\Downloads\загружено (8).jpgC:\Users\света\Downloads\загружено (8).jpg

C:\Users\света\Downloads\depositphotos_10117943-stock-photo-toy-train-mascot.jpgC:\Users\света\Downloads\depositphotos_10117943-stock-photo-toy-train-mascot.jpg

C:\Users\3D\Desktop\images (3).jpgC:\Users\3D\Desktop\images (3).jpg

C:\Users\3D\Desktop\1531413486174590224.pngC:\Users\3D\Desktop\1531413486174590224.pngC:\Users\3D\Desktop\1531413486174590224.png

  1. Розвиток діалогічного мовлення «Знайомство на дитячому майданчику» (5 хв)
    1. Вчитель в парі з учнем дає зразок моделювання діалогу відповідно ігрової ситуації.
  • Hello!
  • Hello! What is your name?
  • My name is . . What is your name?
  • My name is …
  • I have got a (car).
  • I have got a …
    1. Робота в парах – розігрування діалогу в парі.
  • Work in pairs.
    1. Розігрування діалогу декількома парами перед класом.

- Let's listen to the dialogues of three pairs of students.

IX. Підсумок уроку.

1. Бесіда (1 хв.)

  • Яку літеру, слова вивчили? Я сказати, що у вас щось є?

2.Складання діаграми (3 хв.)

  • Створимо діаграму «Успіх класу на уроці»
  • Оберіть кубик кольору, що відповідає успішнсті вашої роботи на уроці: зелений – все виходило, все зрозуміло, жовтий – були певні труднощі, червоний – нічого не зрозуміло.
  • Отже, більшість учнів нашого класу вважають, що …. на уроці.
  • Stand up! The lesson is over. Good bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •  
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мохова Анна Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 березня 2020
Переглядів
2326
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку