Урок 10
ТЕМА. РОБОТА В ЛОКАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ, ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖЕВИХ ПАПОК.
Навчальна мета: ознайомити учнів з поняттями локальна мережа, закріплювати і вдосконалювати вміння роботи у спільних папках.
Розвивальна мета: розвивати уміння слухати, ініціативу, творчість.
Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, уміння працювати у колективі.
Тип уроку: Урок закріплення знань і формування вмінь та навичок
Обладнання: пам'ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп'ютерному кабінеті», картки Plikers.
Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.
Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.
Урок 10
ТЕМА. РОБОТА В ЛОКАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ, ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖЕВИХ ПАПОК.
Автор: вчитель математики та інформатики Криворізької гімназії №127 Шпітко Вікторія Володимирівна
Навчальна мета: ознайомити учнів з поняттями локальна мережа, закріплювати і вдосконалювати вміння роботи у спільних папках.
Розвивальна мета: розвивати уміння слухати, ініціативу, творчість.
Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, уміння працювати у колективі.
Тип уроку: Урок закріплення знань і формування вмінь та навичок
Обладнання: пам’ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп’ютерному кабінеті», картки Plikers.
Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.
Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП (5 хв)
Перевірка домашнього завдання – ст.45 №10, англ.слова.
ІI. АКТУАЛІЗАЦІЯ І КОРЕКЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, НАВИЧОК І ВМІНЬ (10 хв)
Знайомство учнів з правила роботи з картками Plikers.
Опитування учнів за допомогою карток Plikers
ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (10 хв)
Робота з підручником.
Обговорення завдань з розділу «Перевір себе» зі ст. 55.
Робота з РЗ.
Розглянути та обговорити наведені пояснення зі ст. 46.
Виконання завдань 1-3 у робочому зошиті зі стор.47-48.
Проведення комплексу вправ для зняття м'язового та зорового напруження (2 хв)
IV. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (13 хв)
Повторення правил поведінки в комп'ютерному кабінеті
Робота за ПК
РЗ ст.49 №4 – Робота з мережевою папкою.
РЗ ст.49 №5 – Робота зі спільним документом.
V. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕСІЯ. (3 хв)
Учні говорять.
Сьогодні я на уроці… Я знав, що… Інформація – це таке повідомлення… Дані можуть бути подані такими видами:… Найбільше мене вразило… Своїм рідним я розповім про… Я сьогодні молодець, бо…
Учитель дякує учням за активність на уроці.
VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (2 хв)
П: ст.49, ст.52.
РЗ: ст. 46-47 читати, ст.49 №6 – підготувати скретч-проект «Чарівне зілля».