​Урок 10 в 5 класі «Робота в локальній мережі.» (за програмою 2017 р.)

Про матеріал

Урок 10

ТЕМА. РОБОТА В ЛОКАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ, ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖЕВИХ ПАПОК.

Навчальна мета: ознайомити учнів з поняттями локальна мережа, закріплювати і вдосконалювати вміння роботи у спільних папках.

Розвивальна мета: розвивати уміння слухати, ініціативу, творчість.

Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, уміння працювати у колективі.

Тип уроку: Урок закріплення знань і формування вмінь та навичок

Обладнання: пам'ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп'ютерному кабінеті», картки Plikers.

Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.

Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.

Перегляд файлу

Урок 10

ТЕМА. РОБОТА  В ЛОКАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ, ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖЕВИХ ПАПОК.

Автор: вчитель математики та інформатики Криворізької гімназії №127 Шпітко Вікторія Володимирівна

 

Навчальна мета: ознайомити учнів з поняттями локальна мережа, закріплювати і вдосконалювати вміння роботи у спільних папках.

Розвивальна мета: розвивати уміння слухати, ініціативу, творчість.

Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, уміння працювати у колективі.

 

Тип уроку: Урок закріплення знань і формування вмінь та навичок

 

Обладнання: пам’ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп’ютерному кабінеті», картки Plikers.

 

Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.

Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.

 

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП (5 хв)

Перевірка домашнього завдання – ст.45 №10, англ.слова.

 

ІI. АКТУАЛІЗАЦІЯ І КОРЕКЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, НАВИЧОК І ВМІНЬ (10 хв)

Знайомство учнів з правила роботи з картками Plikers.

Опитування учнів за допомогою карток Plikers

  • Що називають комп’ютерною мережею?
  • Чим відрізняється глобальна та локальна мережі?
  • Які тобі відомі КМ і чим вони відрізняються?
  • Для чого створюють КМ?
  • Які бувають види підключення до Інтернету?
  • Які  бувають види бездротового з’єднання у КМ?
  • Який інформаційний процес є найважливіший у КМ?
  • Яке потрібно обладнання для створення локальної або домашньої мережі?
  • Що потрібно визначити перед тим, як проектувати КМ?
  • Які пристрої розташовуються всередині та зовні комп’ютера і на відстані?
  • Які пристрої для бездротового та кабельного з’єднання?
  • Можливості Bluetooth i Wi-Fi.
  • Що називають «сервер» та «робоча станція».

 

ІІІ.  ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (10 хв)

Робота з підручником.

Обговорення завдань з розділу «Перевір себе» зі ст. 55.

 

 

Робота з РЗ.

Розглянути та обговорити наведені пояснення зі ст. 46.

Виконання завдань 1-3 у робочому зошиті зі стор.47-48.

  1. Інформаційні процеси над об’єктами в КМ.
  2. Назви мережевих дисків і папок у локальній мережі.
  3. Значення об’єктів у локальній мережі.

 

Проведення комплексу вправ для зняття м'язового та зорового напруження (2 хв)

 

IV. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (13 хв)

Повторення правил поведінки в комп'ютерному кабінеті

Робота за ПК

РЗ ст.49 №4 – Робота з мережевою папкою.

РЗ ст.49 №5 – Робота зі спільним документом.

 

V. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕСІЯ. (3 хв)

Учні говорять.

Сьогодні я на уроці… Я знав, що… Інформація – це таке повідомлення… Дані можуть бути подані такими видами:… Найбільше мене вразило… Своїм рідним я розповім про… Я сьогодні молодець, бо…

Учитель дякує учням за активність на уроці.

 

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ  (2 хв)

П: ст.49, ст.52.

РЗ: ст. 46-47 читати, ст.49 №6 – підготувати скретч-проект «Чарівне зілля».

 

 

 

docx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
702
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку