Урок 11
ТЕМА. ПОШУК ВІДОМОСТЕЙ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. КРИТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ВІДОМОСТЕЙ, ОТРИМАНИХ З ІНТЕРНЕТУ.
Навчальна мета: ознайомити учнів з пошуковими серверами, з правилами пошуку інформації та необхідністю критичного до неї ставлення.
Розвивальна мета: розвивати уміння спостерігати та аналізувати, розвивати пізнавальний інтерес.
Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, розуміння важливості знань з галузі інформатики.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань
Обладнання: пам'ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп'ютерному кабінеті» , картки Plikers..
Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.
Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.
Урок 11
ТЕМА. ПОШУК ВІДОМОСТЕЙ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. КРИТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ВІДОМОСТЕЙ, ОТРИМАНИХ З ІНТЕРНЕТУ.
Автор: вчитель математики та інформатики Криворізької гімназії №127 Шпітко Вікторія Володимирівна
Навчальна мета: ознайомити учнів з пошуковими серверами, з правилами пошуку інформації та необхідністю критичного до неї ставлення.
Розвивальна мета: розвивати уміння спостерігати та аналізувати, розвивати пізнавальний інтерес.
Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, розуміння важливості знань з галузі інформатики.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань
Обладнання: пам’ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп’ютерному кабінеті» , картки Plikers..
Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.
Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП (1 хв)
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ (5 хв)
Обговорення скретч-проектів РЗ ст.49 №6.
ІI. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (2 хв)
Розглянь та обговори ситуації, в яких людям допомагає інформація Інтернету (підручник ст.56)
ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (5 хв)
Робота з підручником ст.58-60.
IV. ПЕРВИННЕ ЗАСТОСУВАННЯ НОВИХ ЗНАНЬ (15 хв)
Перевірка рівня розуміння за допомогою карток Plickers.
Корекція знань.
Робота в РЗ.
Проведення комплексу вправ для зняття м'язового та зорового напруження (2 хв)
V. ТВОРЧІ ВПРАВИ (10 хв)
Повторення правил поведінки в комп'ютерному кабінеті
Робота за ПК.
РЗ ст.56 №6 – запиши призначення названих служб та систем.
РЗ ст.57 №7 – знайди в мережі Інтернет інформацію, запропоновану в таблиці. Запиши адресу ресурсу, із якого отримано відомості.
VІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕСІЯ. (3 хв)
Учні говорять.
Сьогодні я на уроці… Тепер я знаю, що… Найбільше мене вразило… Своїм рідним я розповім про… Я хочу дізнатися про …
Учитель дякує учням за активність на уроці.
VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (2 хв)
П: ст. 58-60
РЗ: ст.50-51, ст.54 №4, ст.57 №8