​Урок 11 в 5 класі «Пошук відомостей у мережі Інтернет.» (за програмою 2017 р.)

Про матеріал

Урок 11

ТЕМА. ПОШУК ВІДОМОСТЕЙ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. КРИТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ВІДОМОСТЕЙ, ОТРИМАНИХ З ІНТЕРНЕТУ.

Навчальна мета: ознайомити учнів з пошуковими серверами, з правилами пошуку інформації та необхідністю критичного до неї ставлення.

Розвивальна мета: розвивати уміння спостерігати та аналізувати, розвивати пізнавальний інтерес.

Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, розуміння важливості знань з галузі інформатики.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань

Обладнання: пам'ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп'ютерному кабінеті» , картки Plikers..

Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.

Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.

Перегляд файлу

Урок 11

ТЕМА. ПОШУК ВІДОМОСТЕЙ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. КРИТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ВІДОМОСТЕЙ, ОТРИМАНИХ З ІНТЕРНЕТУ.

Автор: вчитель математики та інформатики Криворізької гімназії №127 Шпітко Вікторія Володимирівна

 

Навчальна мета: ознайомити учнів з пошуковими серверами, з правилами пошуку інформації та необхідністю критичного до неї ставлення.

Розвивальна мета: розвивати уміння спостерігати та аналізувати, розвивати пізнавальний інтерес.

Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, розуміння важливості  знань з галузі інформатики.

 

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань

 

Обладнання: пам’ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп’ютерному кабінеті» , картки Plikers..

 

Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.

Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.

 

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП (1 хв)

 

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ (5 хв)

  1. Що називають комп’ютерною мережею?
  2. Які тобі відомі КМ і чим вони відрізняються?
  3. Які  бувають види бездротового з’єднання у КМ?
  4. Яке потрібно обладнання для створення локальної або домашньої мережі?
  5. Можливості Bluetooth i Wi-Fi.

Обговорення скретч-проектів РЗ ст.49 №6.

 

ІI. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (2 хв)

Розглянь та обговори ситуації, в яких людям допомагає інформація  Інтернету (підручник ст.56)

 

ІІІ.  ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (5 хв)

Робота з підручником ст.58-60.

  1. Що таке Інтернет з точки зору користувача.
  2. Як влаштований Інтернет з технічної точки зору.
  3. Які особливості пристроїв, що використовуються в Інтернеті?
  4. Послуги Інтернету.
  5. Що таке WWW, веб-сервер, браузер, пошуковий сервер.
  6. Правила пошуку інформації в Інтернеті.

 

IV. ПЕРВИННЕ ЗАСТОСУВАННЯ НОВИХ ЗНАНЬ (15 хв)

Перевірка рівня розуміння за допомогою карток Plickers.

  1. Обмін повідомленнями, електронна пошта, WWW – це…
  2. Google Chrome, Opera, Safari, Firefox Mozilla - це Google.com, KidRex, KidzSearch, Шукалка – це
  3. Дата народження Інтернету
  4. Пристрій, що не тільки приймає, а й розповсюджує Інтернет
  5. Комп'ютерна мережа, що об'єднує комп'ютери по всьому світу

Корекція знань.

 

Робота в РЗ.

  1. Поясніть за допомогою малюнку, чим відрізняється персональна, локальна, територіальна та глобальна комп’ютерна мережі (ст. 50-51).
  2. Запиши можливості, які надає мережа Інтернет (ст.52 №3)
  3. Попрацюй в групі та з’ясуй результати пошуку інформації за допомогою різних пошукових серверів (ст.55 №5).

 

Проведення комплексу вправ для зняття м'язового та зорового напруження (2 хв)

 

 

V. ТВОРЧІ ВПРАВИ (10 хв)

Повторення правил поведінки в комп'ютерному кабінеті

Робота за ПК.

РЗ ст.56 №6 – запиши призначення названих служб та систем.

РЗ ст.57 №7 – знайди в мережі Інтернет інформацію, запропоновану в таблиці. Запиши адресу ресурсу, із якого отримано відомості.

 

VІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕСІЯ. (3 хв)

Учні говорять.

Сьогодні я на уроці… Тепер я знаю, що… Найбільше мене вразило… Своїм рідним я розповім про… Я хочу дізнатися про …

 

Учитель дякує учням за активність на уроці.

 

VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ  (2 хв)

П: ст. 58-60

РЗ: ст.50-51, ст.54 №4, ст.57 №8

docx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
1849
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку