Урок. 5 клас Середнє значення величин

Про матеріал
Мета:  ввести поняття середнього арифметичного; сформувати вміння застосовувати його при розв'язуванні вправ і задач у практичній діяльності; формувати вміння правильно і чітко висловлювати влас­ні думки, формулювати математичні твердження; правильно вживати математичні терміни, виховувати дисциплінованість, позитивне ставлення до знань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок 148 - 149 Середнє значення величин27.04.2023 5 а клас

Номер слайду 2

Мета: ввести поняття середнього арифметичного; сформувати вміння застосовувати його при розв'язуванні вправ і задач у практичній діяльності; формувати вміння правильно і чітко висловлювати влас­ні думки, формулювати математичні твердження; виховувати дисциплінованість, позитивне ставлення до знань.

Номер слайду 3

Очікувані результати: учні вміють знаходити середне арифметичне чисел, застосовувати його при розв'язуванні вправ і задач .

Номер слайду 4

Давайте пригадаємо. . . Обчислити : 1) 0,5 +6,082) 2,9 – 0,93) 0,6 * 0,34)4,8 : 0,045)6,01 + 5,436) 8,04 – 6,237) 5,8 : 28) 1,02 *49) 5,01* 2

Номер слайду 5

Давайте обчислимо . . . Знайти середнє арифметичне1. 58 і 7; 2. 87 і 113;3. 28 і 122;4. 0,8 і 4 ;5. 12 ,14 і 16; 

Номер слайду 6

10,30,41,50,30,51,53:240,22:10 Знайдіть пропущені числа :60,10,5:0,2:8:0,1:5:2:0,5

Номер слайду 7

Давайте пригадаємо . . . Середнє арифметичне двох чисел дорівнює 100. Одне з них 70. Знайди друге число.2) Середнє арифметичне шести чисел Дорівнює 12,6. Чому дорівнює їх сума.?3)Знайдіть середню вагу трьох яблук вагою210 г, 200 г, 220г

Номер слайду 8

Середнє арифметичне чисел: 3,7 і х дорівнює 2,15. Знайдіть число х. Розвязання (3,7 +х ): 2 = 2,153,7 + х = 2,15 * 23,7 + х = 5,30х = 4,3- 3,7х = 1,6 Відповідь : Лови помилку

Номер слайду 9

Який середній врожай картоплі за ці роки?ЗАДАЧА №12014 рік – 4647 т42015 рік - 4372 т2016 рік - 4491 т2017 рік- 4592 т. Фермер зібрав з поля картоплю

Номер слайду 10

Із поля площею 4 га зібрали врожай пшениці 104,1 ц/га, а з поля площею 6 га зібрали 135,8 ц/га пшениці. Обчисліть середній урожай пшениці з 1 га?Задача 2

Номер слайду 11

Розв'язання

Номер слайду 12

№ 1689 Туристична група 2 годинирухалася зі швидкістю 4,5 км /год, а потім 1год – зі швидкістю 4,2 км/год. Знайди середню швидкість руху цієї групи протягом цього часу.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

№ 1691 Мотоцикліст проїхав спочатку 108 км зі швидкістю 54 км/ год, а потім 171 км зі швидкістю 57 км /год Знайди середню швидкість мотоцикліста на всьому шляху.

Номер слайду 15

Розв'язання 108 + 171 = 279 (км) - відстань, яку проїхав мотоцикліст,108 : 54 = 2(год) – час руху спочатку,171 : 57 = 3 (год) – час руху потім,2 +3 = 5 (год) - весь час руху,279 : 5 = 55,8 (км/год) – середня швидкість мотоцикліста. Відповідь : 55,8 км/год середня швидкість мотоцикліста.

Номер слайду 16

№ 1692 Середнє арифметичне чисел 7,8 і у дорівнює 6,2 . Знайти число у. Розв'язання (7,8 + у) : 2 = 6,2

Номер слайду 17

№ 1694 З поля площею 83 га зібрали врожай 9970 ц картоплі,А з поля площею 117 га – 14030ц картоплі. Знайди середню врожайність картоплі на цих полях.

Номер слайду 18

Розв'язання83 + 117 = 200 (га) – площа двох полів,9970 + 14030 = 24 000 (ц ) – всього зібранокартоплі,3) Відповідь : середня врожайність 120 ц/га

Номер слайду 19

№ 1698 Середнє арифметичне чотирьох чисел дорівнює 27,2. Три з них відповідно дорівнюють 15,4, 29,5 і 28,3. Знайди четверте число. Розв'язання. Нехай четверте число буде х, тоді складемо рівняння:(15,4 +29,5 + 28,3+ х ): 4 = 27,273,2 +х = 27,2 *473,2 + х =х =Отже, четверте число буде. Відповідь : четверте число

Номер слайду 20

Домашнє завдання. Повторити правила дій з десятковими дробами,Вивчити правила про середнє арифметичне, параграф 48 стор.275 - 276 Виконати вправи 1688,1695

Номер слайду 21

Я дізнався…Я маю труднощі…Мені сподобалося... Я навчився (лась) ... Мій настрій...

Номер слайду 22

До зустрічі !!!

pptx
Додано
24 листопада 2023
Переглядів
361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку