Урок №5: Міні-проект (інформаційний). Визначні вчені-натуралісти

Про матеріал

Мета

- навчальна: формувати знання про вчених-натуралістів та їхній внесок у вивчення природи, формувати вміння та навички застосовувати теоретичні знання на практиці, здійснювати пошукову та дослідницьку діяльність;

- розвивальна: формувати вміння та навички знаходити необхідну інформацію в довідкових виданнях з природничих наук, застосовувати природничо-наукову лексику в самостійних усних повідомленнях, готувати повідомлення відповідно до заданих критеріїв, виготовляти різноманітні презентаційні матеріали для супроводу виступу, сприяти набуттю досвіду публічного виступу, організації групової роботи;

- виховна: виховувати почуття відповідальності, впевненості у власних силах, взаємодопомогу, толерантність.

Очікувані результати: у результаті проведеної роботи учні розширять свої уявлення про розвиток природничих знань, набудуть досвіду пошуково-дослідницької діяльності, відчують значущість своєї роботи в навчальному процесі.

Форма захисту проекту: усне повідомлення у супроводі фотоколлажу, презентації.

Перегляд файлу

Розробка уроку природознавство

Клас 5

Вчитель: Чумак А.І.                                    Дата_______________________

Урок №5: Міні-проект (інформаційний). Визначні вчені-натуралісти

Мета 

- навчальна: формувати знання про вчених-натуралістів та їхній внесок у вивчення природи, формувати вміння та навички застосовувати теоретичні знання на практиці, здійснювати пошукову та дослідницьку діяльність; 

- розвивальна: формувати вміння та навички знаходити необхідну інформацію в довідкових виданнях з природничих наук, застосовувати природничо-наукову лексику в самостійних усних повідомленнях, готувати повідомлення відповідно до заданих критеріїв, виготовляти різноманітні презентаційні матеріали для супроводу виступу, сприяти набуттю досвіду публічного виступу, організації групової роботи; 

- виховна: виховувати почуття відповідальності, впевненості у власних силах, взаємодопомогу, толерантність.

Очікувані результати: у результаті проведеної роботи учні розширять свої уявлення про розвиток природничих знань, набудуть досвіду пошуково-дослідницької діяльності, відчують значущість своєї роботи в навчальному процесі.

Форма захисту проекту: усне повідомлення у супроводі фотоколлажу, презентації.

ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП

Важливою метою навчання в сучасних умовах є не передача готових знань учню, а вміння навчити його самостійно знаходити та відкривати знання, спираючись на особистісний освітній досвід.

Важливим є підхід, який надав би можливість школярам працювати самостійно і стимулював до подальшого навчання. Саме проектна діяльність — один зі способів досягти поставленої мети. З його допомогою реалізують міжпредметні зв'язки, учні співпрацюють з учителем, з однокласниками, підвищується загальна якість освіти. Під час вивчення курсу природознавства доцільно виконувати міні-проекти інформаційного спрямування. Це обумовлено віком і відсутністю досвіду для виконання повноцінного проектного дослідження.

Учитель ознайомлює учнів з етапами виконання роботи під час постановки завдання першого міні-проекту.

Послідовність проектної роботи:

  1. Підготовка
  2. Планування
  3. Дослідження
  4. Захист
  5. Оцінювання

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель. Сьогодні ви не тільки станете учителями для своїх однокласників, ви відчуєте значущість своєї роботи, впевнитесь, що навчання — це цікаво.

III. ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ

1. Видатні вчені-натуралісти.

2. Лінней та його досліди на рослинах.

3. Квітковий годинник — доречно і сучасно.

4. Цікавинки з усього світу (про історію винаходу приладів для спостережень).

IV. ОБГОВОРЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ

V. Підсумок уроку. 

* Прийом «Мікрофон»

Учні оцінюють результат своїх однокласників. Висловлюються про цікаве на уроці і таку форму діяльності.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

- Опрацювати параграфи підручника: § 5(1).

 

docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
6189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку