Урок "“A Trip Around Kyiv”"

Про матеріал
Розвивати навички критичного мовлення; заохочувати до творчої ініціативи; виховувати позитивну самооцінку дітей; виховувати дітей як типових носіїв української національної культури, зміцнювати їх національну свідомість в ході організації англомовної мовленнєвої взаємодії за принципом діалогу культур
Перегляд файлу

 

 

 

Урок англійської мови з використанням освітньої технології критичного мислення

6 клас

Блок: «Ukrainе, Kyiv» ( міні – модулі 3-4 )

 

“A Trip Around Kyiv”

 

 

 

 

Вчитель англійської мови

Білокуракинської ЗОШ І- ІІІст.№ 1

Трубачова Є.О.

 

 

 

 

 

Інтегруюча мета

                  Учень повинен:

  • знати ЛО теми “ Ukraine. Kyiv is the capital of Ukraine”;
  • розвивати навички аудіювання;
  • розвивати монологічне та діалогічне мовлення;
  • розвиток читацьких навичок;
  • розвиток  граматичних  навичок;
  • розвиток навичок критичного мовлення;
  • заохочувати до творчої ініціативи;
  • виховувати позитивну самооцінку дітей;
  • виховувати дітей як типових носіїв української національної культури, зміцнювати їх національну свідомість в ході організації англомовної мовленнєвої взаємодії за принципом діалогу культур.

 

 

 

 

 

Мотивація учбової діяльності

Розподіл на команди, розшифровка назви команди за допомогою закодованих знаків

( Ukrainian Hetmans ; Ukrainian Cossacks )

 

Проговорення девізу уроку:

Play, learn,develop, create. Never stop, we are great!

 

Фонетична розминка

Listen and Repeat:

capital, river, bridge, park, cinema, market, city, museum, gallery, theatre, church, bank, ancient, beautiful, cultural, political, industrial, rich, scientific, economic. St.Sophia’s Cathedral,

Kyiv – Pechersk Lavra,

The Golden Gate,

St. Andrew’s Church,

Andriyivskiy Uzviz,

 

 

 

 

 

 

 

Виклик

Завдання «Кластер». Які слова асоціюються зі словом Київ. ( Гра капітанів команд – 2 б. )

Andriivskyi

        Uzviz               KyivPechersk

  Lavra to Princess

 Olga

 

 

    The Golden Gate

 

to Taras Shevchenko  Prince Volodymyr

KYIV

                                      Schek

 Lybid

 Kyi

       Khoryv

 

 

Перевірка домашнього читання

 

( команда може отримати максимум 3 бали )

A Trip Around Kyiv. Читання + переклад по одному реченню кожним представником команди.Ex.3, p.141+ Ex.4,p. 142 Read and match.

 

 Мета: Розвиток навичок використання мови

( команда може отримати 2 бали за правильно виконане завдання )

Guess the right place

You can catch a bus here…

 You can see films here…

 You can see famous pictures    here…

 You can watch a football match here…

 You can get money here…

 You go to enjoy plays here…

Vienna Diagram

( кожна правильна відповідь 1 бал )

Прослухайте текст і скажіть, що спільного між двома містами Київ та Лондон і в чому різниця

 Britain                                       Ukraine

 

 

 

Kyiv is the capital of Ukraine. London is the capital of Britain. Kyiv and London are ancient cities. Kyiv is the beautiful city. London is the beautiful city too. The population of Kyiv is 3 mln.people, the population of London is 8 mln.people. London stands on the river Thames. Kyiv is situated on the Dnipro river. The main square of Kyiv is Maidan Nezalezhnosti. The main square of London is Trafalgar Square. Kyiv and London are cultural, political, industrial centres. They have a lot of museums, galleries, cinemas. You can see an underground in Kyiv. There is a metro in London. The symbol of London is a chestnut tree. The symbol of England is a rose.

 

Мета: Розвиток навичок аудіювання

( максимум можна отримати 4 бали )

Подивись відео і запиши 5 визначних місць Києва чи споруд

 

Мета : Розвиток діалогічного мовлення

( максимум можна отримати 2 бали )

Робота з підручником, створення діалогів Ex.2, p.141

 

 

 

 

 

Мета: Розвиток читацьких навичок та розуміння прочитаного.

( максимум можна отримати 3 бали )

 Робота в групах Ex.1, p. 143 Розказати,що ви дізналися з текстів, дати відповіді на запитання.

 

Мета: Розвиток граматичних навичок. Активізація граматичного матеріалу

( максимум можна отримати 4 бали )

Past Simple Tense

Утворити речення в минулому часі.

1.Many talented people…( to work) to create St. Volodymyr’s Cathedral.

2.The children… ( to come ) to the Museum of Zoology in Kyiv.

3. Yesterday 2 teams …( to take part ) in the football match.

4.She … ( to see ) a lot of tourists in Kyiv.

 

Рефлексія

Підбиття підсумків, визначення переможців, нагородження

Домашнє завдання:

Ex. 4, p. 148 прочитати, перекласти, записати необхідні слова.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Білоусова Віктория Валеріївна
    цікавій урок ,а де можно взяти відео з цього уроку ?
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 червня 2019
Переглядів
2213
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку