Урок з образотворчого мистецтва у 3 класі "Афіша. Створення екскізу афіші до улюбленої вистави" складений за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко до підручника Т. Рублі, Т. Щеглової, І. Мед "Мистецтво, 3 клас". Урок складено за технологією діяльнісного підходу, спрямований на формування ключових та предметних компнтентностей.
Урок образотворчого мистецтва у 3 класі
Учитель: Шрамко Л. М.
Тема: «Афіша. Створення ескізу афіші до улюбленої вистави»
Мета: вчити учнів використовувати просту шрифтову композицію під час створення ескізу театральної афіші, передавати святковий настрій за допомогою кольору та декору у тематичній композиції; розвивати фантазію, уяву, уміння аналізувати театральні афіші; прищеплювати любов до світу мистецтва — до театру, шанобливе ставлення до роботи художника у театрі, акуратність під час роботи над театральною афішею.
Обладнення: альбоми, олівці, гуаш (акварель), пензлі, ємності для води, серветки для витирання рук та пензлів, клейонки; мультимедійний пристрій; фотозображення театральних афіш до дитячих вистави, плакати із різними видами шрифтів.
Тип уроку: урок відкриття нового знання.
Хід уроку
• Перевірка готовності до уроку.
• Підготовка фарб до роботи.
- Діти, згадайте як треба готувати до роботи фарби?
- Правильно, треба у кожний із кольорів фарб капнути по декілька крапель води.
ІІ. Актуалізація знань.
Театр – це життя і треба вчитися грати свою роль.
Вільям Шекспір
ІІІ. Постановка проблеми (ситуація інтелектуального розриву).
Тема уроку.
IV. Побудова проекту виходу із утруднення.
3. Виступ кожної групи.
Фізкультхвилинка
V. Самостійна практична робота учнів.
▼ Поміркуймо: чим відрізняються літери, шрифт на афіші від шрифтів у підручниках, дитячих книжках?
- Зображення і текст на афішах мають бути видними ще здалеку, щоб привертати увагу. Тому краще, коли зображення яскраве, а текст стислий, але чіткий, яскравий.
1. Творче завдання
- Уявіть себе художниками, які створюють афіші для вистави. Виконайте ескіз афіші до однієї з театральних казок: «Колобок», «Дюймовочка», «Троє поросят».
2. Фронтальна бесіда.
▼ До якої вистави ви створюватимете театральну афішу?
▼ Що буде головним у вашій афіші?
▼ Який шрифт ви доберете? Чому?
▼ Які кольори переважатимуть на афіші? Чому?
3. Пояснення послідовності малювання ескізу афіші до улюбленої вистави.
4. Практична робота учнів.
VI. Підсумок уроку. Виставка робіт учнів.
VIІ. Рефлексія «Загадкові листи».
.
Використано Інтернет - ресурси