Урок англ. мови з вимови звуку t 1 клас

Про матеріал
Навчити учнів упізнавати звук [t] та правильно його вимовляти (на рівні окремих слів та речень)
Перегляд файлу

Фрагмент уроку з навчання вимови.

Тема: Вивчення звуку [t].

Мета: Навчити учнів упізнавати звук [t] та правильно його вимовляти (на рівні окремих слів та речень)

  1. Ознайомлення з новим звуком

Цілі: викликати в учнів потребу й інтерес до виучуваного матеріалу; ознайомлення учнів з новим звуком [t].

  • Доброго ранку, хлопці і дівчата! Рада всіх бачити! Сьогодні ми вивчатимемо звук [t].

Прийом 1 – Демонстрація звука [t] у мовленні.

It`s a goat

Sitting in a boat

Wearing a coat

And reading a note.

Прийом 2 – Пояснення артикуляції звука [t]

Щоб вимовити звук [t] треба поставити язичок на горбики, а кінчиком язичка торкнутися до верхніх зубів. Давайте спробуємо. Візьміть в руки дзеркальця і подивіться як ви готуєте язичок до вимови звука [t]. А тепер додайте голос: [t], [t], [t]. У нас виходить англійський звук [t].

Прийом 3 – Порівняння зі звуками рідної мови

Англійський звук [t] майже зовсім не відрізняється від українського звука т.

II. Автоматизація дій учнів з новим звуком

Цілі: навчити учнів сприймати на слух звук [t]; навчити учнів вимовляти звук [t] ізольовано, у словах, словосполученнях, реченнях.

Рецепція (вправи на розвиток фонематичного слуху):

Вправа 1 – упізнавання.

Мета: вчити учнів розпізнавати звук [t] серед інших звуків.

T.: Послухайте слова і плесніть у долоні, коли почуєте слово зі звуком [t]:

Cat, hat, bed, rat, red, mat, ten, duck, stand, stock, read.

Вправа 2 – диференціація.

Мета: учити учнів розрізняти звуки [t].

T.: Прослухайте пари слів і поставте знак "+" якщо останні приголосні однакові, знак "-" - якщо різні.

Cat – red

Boat -coat

Mat – rat

Goat – read

Hat – cat

Вправа 3 – ідентифікація

Мета: учити учнів розпізнавати звук [t] як відомий з певними характеристиками.

T.: Послухайте слова зі звуками [t] і [d]. У паузі після кожного слова підніміть відповідний транскрипційний знак: [t] або [d]:

Hot, add, let, rest, read, cold, lot.

Репродукція (вправи для навчання артикуляції):

Вправа 1 – імітація.

Мета: вчити учнів вимовляти звук [t], звертаючи увагу на особливості його вимови.

T.: Сьогодні ми потренуємося вимовляти звук [t] ізольовано і в словах.

Повторюйте слідом за мною: [t], today, told, town, track, true, trip, train, tradition, took, total, tomorrow.

Вправа 2 – підстановка.

Мета: вчити учнів вимовляти звуки [t] і [d], звертаючи увагу на особливості їхньої вимови.

T.: Повторюйте слідом за мною слова зі звуками [t] і [d]:

Fat, bad, had, read, hot, lot, add, let, down, cold, best, rest

Вправа 3 – Питання і відповідь за допомогою картинки.

Мета: вчити учнів вимовляти звук [t] в реченні.

  • Who is this?
  • This is a cat.
  • Who is this?
  • This is a rat.
  • Who is this?
  • This is a goat.
  • What it is?
  • It is a hat.
  • What it is?
  • It is a coat.

Вправа 4 – заучування напам’ять віршів.

Мета: вчити учнів вимовляти звук [t] у реченнях.

T.: За бажанням учні обирають скоромовку і вивчають напам’ять. 

Two tiny tigers take two taxis to town.

 

-Don’t trouble trouble

Until trouble troubles you

 

It`s a goat

Sitting in a boat

Wearing a coat

And reading a note.

 

It`s a cat

Sitting in a mat

Wearing a hat

And watсhing a rat.

 

 

docx
Додано
12 листопада 2022
Переглядів
3000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку