Урок англійської мови 1 клас НУШ "Animals"

Про матеріал
Розробка узагальнюючого уроку з англійської мови для 1 класу НУШ за темою "Animals'"
Перегляд файлу

15.02.2019          Урок англійської мови     1-А клас             вчитель  Поцелуйко Л.А.

 

Тема : Тварини. Узагальнення вивченого матеріалу.

Мета :  узагальнити знання учнів за темою «Тварини», систематизувати вивчені лексичні одиниці, мовні структури, лексико- граматичні конструкції; формувати уміння учнів застосовувати вивчені лексико- граматичні одиниці в усному мовленні ситуативного спрямування, практикувати використання  набутих знаннь та навичок у повсякденному спілкуванні між однолітками; сприяти удосконаленню навичок діалогічного мовлення  відповідно тематики ситуативного спілкування ; розвивати навички комунікаційної  складової  процесу навчання  мови ,артикуляційні навички, фонетичний слух, мовну здогадку, пам*ять , логічне мислення;  сприяти розвитку навичок практичної діяльності в умовах ситуативного спілкування; виховувати толерантність, взаємодопомогу,  інтерес до вивчення мови через впровадження практичної  діяльності застосування мови , сприяти  розвитку пізнавальних процесів учнів, залученню дітей   діяльності по  заcтосуванню  мови  у повсякденному спілкуванні.  

                                  

Обладнання : підручник, аудіо-відеоматеріали, флеш карти, таблиці, роздатковий матеріал, інтернет ресурси.

Тип уроку:  узагальнення вивченого.

 

                                                   Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання. “Hello! How are you?”

2. Актуалізація опорних знань.   Speaking.  Hello ! How are  you?  (спілкування в колі друзів з казковим героєм Тоббі)

3. Налаштування  емоційної сфери учнів “ Draw your mood”

4.Відтворення знань .  “ Hello! What is your name”     Гра   «Funny Ball»

5. Speaking.  Гра  “ Mingl”

6.  Гра “ Electric Power”  

II. Основна частина уроку

  1.  Руханка “ Colour Chant”  Now  I want to remember the colours.

 

  1. Мотивація учіння  Our topic “ Animals” Look at the pictures and name the animals.

What animal is this ? It is a cat.   

                                                                                                                   

  1. Відтворення знань  Look at the pictures.  What animals is this?  Is it a cat ? No, it is not.
  2. Гра “Magic Bag” Поділ на групи.  Come here , please ! I want to devide you into  three groups. Нагадування правил роботи в групах.
  3. Task 1  “Puzzles” (зі зміною позиції учнів)   Склади пазли та відгадай тварину.

 

  1.  Застосування  знань у практичній діяльності учнів Гра “ Bingo” Пояснення правил гри. Point and name the animals.
  2. Фізкультхвилинка  “ Raibow Colours”  Діти показують та запамятовують лексику методом асоціативних символів.
  3.  Практична діяльність учнів“ Gussing Game”   Sat the animals!

Is it a cat ? No, it is not.

Is it a dog? Yes, it is.

  1.  Руханка “ on in under” (з використанням методу асоціативних символів)
  2.   Пісня  “ Where is the spider?”
  3.   Робота з підручником с.48 впр. 4 (опис малюнків )  Open your text books at p.48 ex.3 . Fnswer the questions!  Where is the cat?   The cat is on the bag.

 

III. Заключна частина уроку

  1. Робота з мнемо таблицями.  I like…

                                                 I do not like….

  1. Draw your moood at the end of the lesson.
  2. Підсумок уроку .

Are you sad?  Are you happy?  I am happy too!

Thank you for the good job!

Good bye!

 

 

docx
Додано
29 вересня 2020
Переглядів
2097
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку