Урок англійської мови 1 клас .Тема:Happy Birthday.

Про матеріал

Урок вивчення нового матеріалу з теми " День Народження" за підручником Карпюк - 1 класдля загальноосвітніх навчальниз закладів .Містить роздаткові картки.

Перегляд файлу

Англійська мова 1 клас

Тема: День Народження.

Мета:

— Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми: present, candle, cake,seven/six.

     — Навчати монологічного й діалогічного мовлення.

— Навчати рахувати до семи англійською.

— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух, комунікативні здібності учнів

— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.

— Виховувати культуру спілкування, чемність, ввічливість, організованість, дисциплінованість, прагнення вивчати англійську мову;

                                                    ХІД УРОКУ

І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

  1. Привітання

1.Пісня « Hello! Super Simple Songs»

2. Вправа «How are you? »

2.Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні на уроці ми поговоримо про свято, яке ви всі, мабуть, дуже люблять. І навчимося, вітати один одного з цим святом англійською мовою.

А для цього нам потрібно буде вивчити деякі нові слова і цифри. Let's start our lesson.

Listen to the songs.( Учні слухають пісню"Happy birthday")

Отже, яка тема нашого уроку?

3.Фонетична зарядка.

1)Практикування у вимовлянні звуків [8] , [б], [ t], [d], [b], [m], [n].

Учитель нагадує, як правильно вимовляти звуки

2)Вивчення вірша.

                 -Listen to the poem.

                How old are you? How old are you?

                Are you one? Are you two?

                Are you three, four, five or six?

                No, I am not. Listen to this.

                It’s my birthday, and hooray!

                Now I’m seven, I’m seven today!                        

  -Listen to me. And now repeat after me all together.

4.Уведення в іншомовну атмосферу.

Т: Look! (Дістає ляльку.) This is Sue. She has her birthday today. У неї сьогодні день народження. Say, "Happy birthday, Sue!" Учні повторюють хором.

За зразком: Teddy Bear, Pepa pig.

Т: Now imagine that today is your birthday. Say "Happy birthday" to each other!

Учні вітають один одного з днем народження.

ІІ Основна частина уроку

1)Презентація нових ЛО.

     Т: Look at the picture

We can see a present. Repeat: present.

We can see a candle.  Repeat: candle.

We can see a cake.  Repeat: cake.

Point to the present/cake/candle/seven/six.

Учні спочатку повторюють за вчителем, а потім вказують на зображення тих предметів (цифр), які він називає.

2)Активізація ЛО

1.Гра « Box»

-Give me....

Фізхвилинка

«Teddy Bear»

2.Пояснення вчителя ( З іграшками на кожній іграшці вказано на бейджику вік)

Т: Look. Назвіть кого ви бачите . Whose birthday is this? Чий це день народження? It's the Апп's birthday.

-How old аre you Ann? I am 7. ( Bear - 3, Pepa -1)

3. Робота в парі за зразком ( З використання віяла)

T: Ask each other: "How old are you?" and answer: "I am six/seven". Учні виконують завдання в парах.

4.Аудіювання за картками

Т: Listen and write the number( Аудіоматеріал « Step 41)

Картинки по запросу малюнок дівчинкиSue        Картинки по запросу малюнок кішки Mag

Картинки по запросу малюнок хлопчикаJack                    Картинки по запросу малюнок клоун в червоному одязі   Yo-Yo  -        

 

      5. Робота в зошиті

1)РЗ, впр. 1 (с. 35).

Учитель стежить за правильністю виконання завдань.

6.Закріплення вивченої лексики

Гра « What is it missing

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

Т: Що за тема була в нас сьогодні на уроці? Що ви навчилися бажати чи запитувати? Що найбільше вам сподобалося?

  1. Закінчення уроку.

Т: Goodbye! Ps: Goodbye!

 

doc
Додано
13 березня 2018
Переглядів
6479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку