Урок англійської мови 4 клас "Seasons and weather"

Про матеріал
Розробка уроку англійської мови 4 клас "Seasons and weather" Урок містить матеріали для узагальнення вивченого матеріалу.
Перегляд файлу

      Seasons

 and

 

Weather

Результат пошуку зображень за запитом "картинки пори року"

 

 

                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                Урок англійської мови у 4–В класі

                                                                                  Поцелуйко Л. А.

Англійська мова   4 клас        Поцелуйко Л. А.

Тема  уроку  : Погода і пори року. Ступені  порівняння прикметників.

 

Мета уроку :   узагальнити знання  учнів з а темою «Пори року і погода»   практикувати  вживання вивченої лексики на рівні фрази ; працювати над вдосконаленням навичок  діалогічного  мовлення учнів за темою уроку; розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови: фонетичними, лексичними, граматичними; розширювати загальний кругозір учнів; вдосконалювати якість слухового сприймання, розвивати фонематичний та інтонаційний слух учнів, здатність до імітації; вдосконалювати роботу пам’яті: збільшувати обсяг довготривалої пам’яті (лексичний запас учня), слухової короткочасної пам’яті, оперативної пам’яті (вибір мовних засобів), зорової пам’яті; розвивати мовленнєву реакцію, готовність до участі в спілкуванні; формувати культуру читання, письма, усного мовлення ; виховувати розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування; прищеплювати почуття поваги до народу-носія англійської мови та до британської національної культури; виховувати культуру спілкування.

Обладнання:  тематичні картки із зображенням пір року , явищами погоди; презентація PowerPoint, аудіо та відео матеріали, роздатковий матеріал.

 

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Організаційний момент

Teacher: Good morning, boys and girls!

Pupils:   Good morning to you!

Good morning to you!  

We’re all in our places,

With sunshine faces,

Good morning to you!

We’re glad to see you!

Teacher: I’m glad to see you, too. How are you?

 Pupils:   We’re super, Thank you.

 (Clapping their hands.)

We’re got spirits!

Yes, we do

We’re got spirits

 And what about you!

Teacher: I’ve got spirits, too. So let’s sit down and start our work.

2.Налаштування емоційної сфери учнів.

 Пісня « Good  morning»

3. Оголошення теми і мети уроку . Поділ на групи .

ІІ. Мотивація учіння.

  •  Project   “ Seasons and weather”

1. Фонетична розминка (фонетичне відпрацювання звуків [ʃ], [u:], [i:], [ɔ:], [ɒ], [e]) (слайд 3)

Repeat after me the following words. Mind your pronunciation. Let`s start:

[ʃ] she, shoe, shirt,

[u:] school, pool, boots

[i:] tea, please, season

[ɔ:] corn, storm, warm,                                      Результат пошуку зображень за запитом "картинки пори року"

[ɒ] hot, on, got

[e] wet, weather,  

ІІІ.  Відтворення  знань

  1. Повторення вивченої лексики .

What season is it ?  It is spring.

What is the weather like in spring?

( учні складають речення з поданими лексичними одиницями вживаючи вивчені конструкції Present simple tens)

2.  Name the words !

Гра « Знайди та зайве  слово»

(учні  показують слова на картинках, називають предмети вживаючи конструкцію It is …)

3. Фізкультхвилинка   « I like

4.  Гра   «   Guess the word»

IV. Узагальнення і систематизація знань.

1.   Практикування у вживанні  вивчених  лексико- граматичних структур в  Present Simple.

1. Гра   Guess the word 

2. Контроль в ігровій формі засвоєння семантики вивченої лексики. Виконання вправ на упізнання.

1.Робота з малюнковим текстом.

( учні розгадують кодований текст , читають розповідь)

2. Розвиток  навичок аудіювання .   ( Magic  Box )

1. Слухання  розповіді  за тематикою спілкування.

2. Складання    Box .

 3.  Автоматизація дій учнів з вивченими лексичними одиницями на рівні фрази.

Teacher: Look at the blackboard, please. (слайд 14) За описом ви маєте відгадати, про яку пору року  йде мова:

Teacher:  1. It is hot. The days are long.                       

Pupils: Summer.

4. Робота над проектом “ Seasons and weather”    Результат пошуку зображень за запитом "картинки місяці року"

1. What season is it?

2. What is the weather like in winter?

3. What do you wear in…

4. What do you do in….

5.What is your favourite season and why?

Учні дають відповіді на питання , створюють проект за допомогою роздаткового матеріалу.

V.  Підсумок уроку.

Гра «   My favourite season is….because….. »

VI.   Домашнє завдання.

  Скласти розповідь за створеним проектом про улюблену пору року свого друга.

 

 

 

docx
Додано
29 вересня 2020
Переглядів
868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку