Урок англійської мови у 11 класі Вчитель: Пащенко Н.В.
Тема: Teens and Gadgets (Гаджети в житті сучасної молоді).
Цілі уроку:
Сприяти розвитку в учнів уміння активного слухання задля сприймання загальної та детальної інформації; сприяти розвитку навичок усного мовлення та спонукати учнів до вживання активного лексико-граматичного інвентаря у змодельованих комунікативних ситуаціях; намагатися спрямувати учнів до персоналізації набутих знань та вмінь; сприяти розвитку вміння висловлювати власні переконання щодо впливу сучасної техніки на життя молоді, використовуючи для цього необхідний лексико-граматичний інвентар; спонукати розвиток уміння переносити знання та навички у нову ситуацію на основі здійснення проблемно-пошукової діяльності; намагатися розвивати вміння критичного мислення високого рівня шляхом заохочення учнів до аналізу власної та чужих думок та поглядів; намагатися розширити уявлення учнів про найсучасніші технічні інновації та наукові досягнення.
Очікувані результати
На кінець уроку очікується, що учні вмітимуть описувати призначення та основні функції сучасних гаджетів, висловлювати власні переконання щодо їхнього впливу на життя молоді, оперуватимуть необхідним лексичним інвентарем з поточної теми; також очікується, що учні вдосконалять свої вміння сприймати на слух автентичне мовлення, аналізувати почуте, виділяти загальне, спільне та деталі.
Обладнання
Мультимедійна презентація, відеоролики, роздаткові матеріали (картки із грою, питаннями), папір та кольорові маркери для виконання проекту.
Хід уроку
І. Організаційний момент:
а) Привітання, відмітка відсутніх.
б) Введення в мовне середовище (коротка розмова про світ сучасних технологій).
ІІ. Основна частина:
а) Настільна гра ‘At-signs, hashes and asterisks’ (робота у групах по 3 учня): словотвір та заповнення пропусків у реченнях, хто перший правильно заповнить і закреслить 3 речення по горизонталі\вертикалі\діагоналі, той і переміг у групі.
4) Відео 1: Marty the Robot
а) словотвір – спайдерграми (ключові слова: robot (robotics, roboticist), program (programmer, programmable, programming), new (innovation, novelty), custom (customize, customizable); project (main, side), app->application.
б) Завдання перед 1 переглядом відео 1 (загальне розуміння):
Answer the questions:
в) Перегляд відео1, відповіді на запитання.
г) Завдання перед 2 переглядом відео 1 (детальне розуміння):
Answer the questions:
д) Перегляд відео 1, відповіді на запитання.
5) Відео 2: Mighty Audio
а) Завдання перед першим переглядом відео 2 (без звуку):
б) Перегляд відео 2 без звуку, виконання попередніх завдань.
в) Робота з лексикою з відео 2: пояснення слів та виразів
Mighty
On-the-go music experience
Music downloading
Music streaming
Ditch sth for sth
Set up
Pair with
Sync
г) Завдання перед другим переглядом відео 2 (зі звуком): питання на картках (по 3 картки кожному учню)
Can you give some important details from the video? |
What else would you like to learn about this gadget? |
Who is the author of this video? |
If you could ask the author a question, what would you ask? |
Did this video contain illustrations of any kind? |
How could this gadget help you in the real world? |
Were there any charts, graphs, or diagrams in the video? If so, describe them. |
Would you recommend this gadget to a friend? Why or why not? |
Why did the author decide to create the gadget? |
Who might be interested in watching this video and using the gadget? |
What new vocabulary words did you learn? What do they mean? |
What do you still wonder about this gadget? |
What is a fact you learned from viewing this video? |
Can you connect this video to a feature film you’ve seen or a fictional book you’ve read? |
What is something new you learned from this video? |
What do the two videos have in common? Explain. |
What are some important words connected to this topic? |
What changes would you make to this gadget?
|
Would you like to watch more videos about this topic? |
What would you have added to this gadget to make it even better? |
What kind of research do you think the author had to do in order to come up with this video? |
If you could interview the author, what questions would you ask him/her? |
Which gadget feature did you find the most useful? |
What other information would you have added to the video? |
Did the author succeed in teaching you something new? |
Is there a better solution to the author’s problem? Explain your opinion. |
Was there anything surprising that you saw? Explain. |
How effective would the gadget become in your hands? Explain. |
What is your opinion of the video? How did it make you feel? |
Do you think the author was an expert on this topic? |
д) Перегляд відео 2 зі звуком, відповіді на питання на картках (учні відповідають на 2 питання самі, 1 питання задають іншому учню).
6) Міні-проект (2 гаджети - 2 групи):
а) Завдання проекту:
б) Презентації проектів.
ІІІ. Заключна частина:
1) Фідбек:
What information in the lesson was:
- new?
- surprising?
- thought-provoking?
- encouraging?
- your variant?
What part of the lesson was:
- difficult?
- unclear?
- your variant?
2) Домашнє завдання:
Think about a routine problem in your life that could be solved with the help of a new gadget.
Create a concept advert (visual + oral presentation). It may be electronic, not only paper!
3) Оцінювання роботи учнів (індивідуально).