2c - My Pet
Урок 23 - 24.
Мета уроку: уведення нового лексичного матеріалу, уведення граматичного матеріалу "Possessive 's", повторити використання конструкції have got \ has got, розвиток навичок читання, навчати використовувати техніки skimming \ scanning, продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення, виховувати повагу та любов до англійської мови, повагу до однокласників.
Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть перерахувати, який одяг у них є, можуть описати чий це одяг, використовуючи 's, учні можуть розповісти, які є домашні улюбленці, перерахувати, що у них є.
Обладнання: підручник, робочий зошит, додаткові матеріали до уроку для учителя та учнів, наочні матеріали, презентація до уроку, аудіо до уроку CD1 - 038 - 039.
Тип уроку: урок уведення нового матеріалу
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
Привітання.
T.: Hello, everyone! I am glad to see you. I hope you're in a safety place. Everything is ok. Let's start our lesson.
Уведення в іншомовну атмосферу
Warming up
Презентація - слайд 2
Згадуємо правила використання this is \ that is, these are \ those are. Пропонуємо 4 речення, в яких пропущені саме ці займенники. Натискаємо на слайд та з'являються відповіді.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
2.1 . Робота за підручником
Уведення нових слів. Слайд 3 - розглядаємо та згадуємо частини тіла. Потім просимо назвати множину іменників, звертаємо увагу на формування множини до слова "foot - feet". Слайд 4 - 9 - вивчаємо домашніх улюбленців та частини тіла, які в них є.
Вправа 1 на сторінці 26
Слухаємо слова та повторюємо. Працюємо з правильною вимовою слів.
Слайд 10 - завдання учнів вгадати, про яку тварину йде мова Натискаємо на квадрат із загадкою та перевіряємо свої відповіді.
Вправа 2 на сторінці 26 - 27
Розглядаємо до вправи малюнки та робимо припущення, про що буде текст. Слухаємо та слідкуємо за текстом. Обговорюємо, про що прослухали та чи справдились наші здогадки. Читаємо біля кожного малюнка діалоги та розбираємо, про що йде мова. Слайд 12 - розглядаємо, як будується форма присвійного відмінку. Тут можна дати ще приклади:
- собака друга - a friend's dog
- кіт брата - a brother's cat
- папуга Олега - Oleg's parrot
- собака дівчинки - a girl's dog
- кіт хлопчика - a boy's cat
Далі працюємо зі слайдом 13 - завдання до тексту.
Переглядаємо речення з прикладами присвійного відмінку. Потім приклади з множиною:
- my parents' car
- my friends' pets
- my cousins' rabbit
- his sisters' pets
На уведення граматики також використовуємо презентацію - Possessive 's, слайд 1 та 6 - на пояснення утворення форм, а інші на закріплення.
Вправа 3 на сторінці 27
Учням пропонуємо прочитати репліки та обрати правильні варіанти - слайд 14.
Слайд 15 - Пропонуємо учням переглянути імена дітей та запам'ятати, що в кого є. Далі натискаємо на слайд, зникають імена та з'являються питання. Учні мають правильно дати відповідь:
Pete has got a spider.
Sam has got a parrot.
Sarah has got a cat.
Den has got a snake.
Eddy has got a dog.
Sandy has got s rabbit.
Вправа 5 на сторінці 27
Розглядаємо з учнями шаблон для написання тексту. Перед тим, як писати, учні могли б намалювати \ показати фото \ показати на уроці свого улюбленця. Описуємо його. Далі розбираємо, як писати про свого улюбленця. Слайд 16 - візуальна підтримка учням на уроці.
Додатково робота за кратками - звичайний урок або завдання додому для дистанційного уроку:
Grammar Card 1 |
Grammar Card 2 |
Translate into English - кіт мого брата - собака моєї сестри - кролик Девіда - мама моєї подруги
|
Translate into English - павук мого брата - кіт моєї сестри - кролик Сема - тато мого друга
|
IІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
3.1. Підведення підсумків.
3.2. Рефлексія
Що сподобалось на уроці?
3.3. Домашнє завдання.