Урок англійської мови "Sport in my life"

Про матеріал
Урок англійської мови в 4 класі Тема: Спорт у моєму житті. Очікування учнів розпізнавати лексику на рівні фраз та тексту, використовувати її у мовленні, висловлюватися по темі. Цілі вчителя познайомити дітей з новими ЛО (tennis, table tennis, athletics, skiing, basketball, football), вчити розповідати про свої улюблені заняття у момент мовлення; розвивати комунікативні вміння, навички писемного мовлення, швидкого усвідомленого читання, артикуляційний апарат.
Перегляд файлу

Урок англійської мови  в 4-В класі

Тема: Спорт у моєму житті.

Очікування учнів розпізнавати лексику на рівні фраз та тексту, використовувати її у мовленні, висловлюватися по темі.

Цілі вчителя познайомити дітей з новими ЛО (tennis, table tennis, athletics,  skiing, basketball, football), вчити розповідати про свої улюблені заняття у момент мовлення; розвивати комунікативні вміння, навички писемного мовлення, швидкого усвідомленого читання, артикуляційний апарат.

Хід уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

 1.Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.

- Good morning, dear children! Red, yellow, green and blue, hello friends how are you?

- Red, yellow, green and blue we are fine thank you!

2. Використання екологічного панно.(Діти відповідно до екологічного панно розповідають про погоду та пору року)

- What day is it today?

- It is Tuesday.

- What season is it now?

- It is winter. It is cold today. It is frosty and slippery.

  3. Фонетична зарядка.

I like riding by bicycle

I’m fond of playing chess

My friend is good at judo

We are keen as you can guess

The proverb reads for everybody

«A sound mind in a sound body»

 4. Робота з сенсорними хрестами.

(На сенсорних хрустах знаходяться слова: thin, nice, skating, table.Діти відповідно до звуків на картках повинні знайти відповідне слово.)

-         Find words with sounds  [Ө] [n] [ŋ] [ei] on the crosses.

          5. Мовленнєва розминка. Застосування хорового читання.

I Played a Game


I played a game.

I rode my bike.

I had a snack.

I took a hike.

I read a book.

I watched T.V.

I built a fort.

I climbed a tree.


II. Основна частина уроку.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

We’ll learn about kinds of sport, we’ll speak about your leisure time in English today.

You’ll learn to speak about your favourite kinds of sport.

  1. Ведення нових лексичних одиниць. Асоціативний кущ.

-         Children, what is  “sport”? How do you understand this word

     -What sports do you like to do in school or on your weekend?

Let’s pronounce the word “sport”.

-         Listen and look. What are  the children doing?

     3.    Фізкультхвилинка. Використання кольорових кругів.

-         Stand up. Stand still.

Turn your head to the red circle, to the blue circle, to the green circle, to the yellow circle. 1,2,3,4

Stand still.

Turn your body to the green circle, to the blue circle, to the yellow circle, to the red circle. 1,2,3,4

Stand still. Sit down. Sit still.

 

  1. Розвиток фонематичного слуху. Робота з аудіо записом.

Tennis                                                   теніс

Table tennis                                           настільний теніс

Athletics                                                легка атлетика (біг)

Skiing                                                     катання на лижах

Basketball                                              баскетбол

Football                                                  футбол

  1. Застосування слів-маячків

-         Find and point words:  tennis, table tennis, athletics, skiing, basketball, football.

  1. Розвиток комунікативних вмінь. РВ с.37

-         What are the children doing?

-         They are playing tennis.                -  They are doing athletics.

-         They are playing table tennis.       – They are skiing.

-         They are playing basketball.         – They are playing football.

 

  1. Фізкультхвилинка. Використання музичного матеріалу, хорового співу. Діти супроводжують слова пісеньки відповідними рухами.

I’m a big-big cat.

I’m a little-little mouse.

Big-little, big-little

Clap, clap, clap.

 

I’m a big-big bear.

I’m a little-little bee.

Big-little, big-little

Tap, tap, tap.

 

 

 

I’m a big-big shark.

I’m a little-little frog.

Big-little, big-little

Clap, clap, clap.

 

 

 


  1. Навчання письма. АВ с.27      

Choose and write.

tennis, table tennis, athletics,  skiing, basketball, football.

 

  1. Робота в парах.

Model:

-         What do you doing?    - I am playing football.

-         I am doing athletics.    – I am skiing.

-          

  1. Гра “Miming game”. Навчання в грі,  в русі.

 

P1: mimes a football. (tennis, basketball….)

P2: He is a football player…

              III. Заключна частина уроку.

  1. Підведення підсумків уроку.

- What new words have you learnt today?

(Sport, tennis, table tennis, athletics,  skiing, basketball, football)

- What sport do you like best of all?

I like tennis (table tennis, athletics,  skiing, basketball, football) best of all.

      - How many pupils like table tennis? How many pupils like skiing? …

- Four pupils like skiing. One pupil like basketball….

2. Виставлення оцінок.

You were very active at the lesson. That’s why you have such marks …

 

  1. Домашнє завдання.

Your home task for the next lesson will be - to learn the new words.

PB. P.37

doc
Додано
21 жовтня 2023
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку