24 травня о 18:00Вебінар: Підготовка до ЗНО: систематизація матеріалу та узагальнення знань за допомогою сервісу Canva

Урок англійської мови у 1 класі

Про матеріал
Застосування здоров'язберігаючих технологій на уроках англійської мови Оскільки я викладаю англійську мову в початковій школі, то, звичайно, мене більше всього цікавить, які прийоми здоров'язбереження можна застосувати на уроках англійської мови. Адже англійська мова - це серйозний і складний предмет. З перших уроків діти вчаться спілкуватися англійською мовою. При цьому учні повинні засвоїти великий об’єм нового лінгвістичного матеріалу (лексичні одиниці, граматичні форми, придбати навички вимови). На уроках учням доводиться багато запам'ятовувати, говорити, писати, читати, слухати і аналізувати інформацію, тому вчитель повинен приділяти особливу увагу здоров’язберігаючим технологіям. Головним завданням вчителя має стати забезпечення максимально сприятливого і комфортної атмосфери і створення в дітей позитивної емоційної налаштованості на уроці. Позитивні емоції здатні повністю знімати наслідки негативних впливів на організм школяра. Учитель повинен прагнути викликати позитивне ставлення до предмета, підвищувати інтерес і мотивацію школярів. Важливо, щоб у дітей не з'являлося почуття страху, остраху перед цим предметом. Я поставила перед собою мету: застосовувати елементи здоров'язберігаючих технологій на уроках англійської мови. На уроках я використовую методи позитивної психологічної підтримки учня, враховуючи індивідуальні особливості і здійснюю диференційований підхід до дітей з різними можливостями. Яким же повинен бути урок з позицій здоров'язбереження? Для підвищення здоров'я учнів велике значення має організація уроку. Щоб уникнути втоми і перевантаження дітей, необхідно будувати урок у відповідності з динамікою уваги учнів, враховувати час для кожного завдання, чергувати види робіт. В цілях запобігання стомлення учнів, а також в цілях профілактики порушення постави і зору, кожен урок я намагаюся включати оздоровчі моменти: фізкультхвилинки, динамічні паузи; хвилинки релаксації; дихальну гімнастику; гімнастику для очей. Рефлексія – важливий етап уроку, в ході якого учні самостійно оцінюють успішність засвоєння матеріалу, власну результативність та усвідомлено діляться своїми емоціями. Для вчителя рефлексія має виняткове значення: з її допомогою можна оцінити, що зрозуміли і усвідомили учні, а над чим потрібно додатково попрацювати; які типи вправ їм подобаються найбільше, а які не викликають зацікавлення.
Перегляд файлу

Застосування здоров'язберігаючих технологій на уроках англійської мови

Оскільки я викладаю англійську мову в початковій школі, то, звичайно, мене більше всього цікавить, які прийоми здоров'язбереження можна застосувати на уроках англійської мови. Адже англійська мова - це серйозний і складний предмет. З перших уроків діти вчаться спілкуватися англійською мовою. При цьому учні повинні засвоїти великий об’єм нового лінгвістичного матеріалу (лексичні одиниці, граматичні форми, придбати навички вимови). На уроках учням доводиться багато запам'ятовувати, говорити, писати, читати, слухати і аналізувати інформацію, тому вчитель повинен приділяти особливу увагу здоров’язберігаючим технологіям.
Головним завданням вчителя має стати забезпечення максимально сприятливого і комфортної атмосфери і створення в дітей позитивної емоційної налаштованості на уроці. Позитивні емоції здатні повністю знімати наслідки негативних впливів на організм школяра. Учитель повинен прагнути викликати позитивне ставлення до предмета, підвищувати інтерес і мотивацію школярів. Важливо, щоб у дітей не з'являлося почуття страху, остраху перед цим предметом.
Я поставила перед собою мету: застосовувати елементи здоров'язберігаючих технологій на уроках англійської мови. На уроках я використовую методи позитивної психологічної підтримки учня, враховуючи індивідуальні особливості і здійснюю диференційований підхід до дітей з різними можливостями. Яким же повинен бути урок з позицій здоров'язбереження?
Для підвищення здоров'я учнів велике значення має організація уроку. Щоб уникнути втоми і перевантаження дітей, необхідно будувати урок у відповідності з динамікою уваги учнів, враховувати час для кожного завдання, чергувати види робіт.
В цілях запобігання стомлення учнів, а також в цілях профілактики порушення постави і зору, кожен урок я намагаюся включати оздоровчі моменти: фізкультхвилинки, динамічні паузи; хвилинки релаксації; дихальну гімнастику; гімнастику для очей.

Рефлексія – важливий етап уроку, в ході якого учні самостійно оцінюють успішність засвоєння матеріалу, власну результативність та усвідомлено діляться своїми емоціями. 

Для вчителя рефлексія має виняткове значення: з її допомогою можна оцінити, що зрозуміли і усвідомили учні, а над чим потрібно додатково попрацювати; які типи вправ їм подобаються найбільше, а які не викликають зацікавлення.

 


        Урок англійської мови у 1 класі

Тема: “Fun English”

Мета: Навчальна: розвиток навичок усного мовлення, аудіювання, закріплення лексики з тем «Сім;я», «Школа», «Тварини», «Кольори»;формування навичок монологічного мовлення в представленні членів родини, описі своїх улюблених предметів.
Розвиваюча: розвиток пам;яті,уваги,мислення; розвиток комунікативних здібностей.
Виховна: виховання інтересу до вивчення іноземної мови,поваги до членів родини

Обладнання: предметні малюнки,роздатковий матеріал, презентація, аудіозапис,ляльковий театр,конструктор «Лего», хлопавки, «Чарівне дерево»

 

Хід уроку

1.Організація класу. Привітання.

Вчитель: Сьогодні на наше свято завітали гість. Давайте привітаємось з ним.

Незнайко: Ой куди це я потрапив?

Вчитель: Ти потрапив на свято англійської мови. Але спершу привітайся!

Незнайко:   Добрий вечір! Ой, ні, не так… З Новим роком! Щось знову не те… Ага, Happy birthday to you. Happy birthday to you

Вчитель: Ти знову наплутав. Діти, як можна привітатись англійською мовою? Щось Незнайко заблукав! Давайте навчимо його! (діти під пісню “Hello, Hello, How are you” вітаються і виконують певні рухи).

2. Основна частина.

●Мовленнєва зарядка

-пісня «My family»
-бесіда (учень виходить до дошки, вибирає м’яку іграшку на руку і опитує учнів про сім’ю, їх уподобання)
-діалог (учні виходять парами, вибирають іграшки і утворюють діалог про свою сім’ю)

●Фонетична зарядка

-діти виконують з динамічними рухами пісню «A is for apple» (за методикою асоціативних символів)

●Гра «Пірамідка»

-учні складають пірамідку з різних кольорів на швидкість, називаючи кожен колір вголос

●Говоріння (повторення лексики з теми «Тварини»)

Незнайко дає конверт учителеві і шепоче щось на вухо

Вчитель: Діти, виявляється наш Незнайко – художник. Нам у подарунок він намалював різних тварин, але хвилюється, що ви їх не розпізнаєте. Назвіть, кого ви бачите на малюнках (екрані)

Учні: I see

●Гра «Вгадай тваринку» з хлопавками (на дошці малюнки з тваринами, учні виходять парами, вчитель називає тварину, учні повинні на швидкість вказати хлопавкою на названу тварину)

Фізхвилинка (діти стають в коло і виконують з рухами пісню “Baby Shark”)

Гра «Кольоровий конструктор»

- у кожного учня на парті є різнокольорові частини конструктора; вчитель називає колір, учні будують різнокольорові цеглинки з конструктора

Гра «Склади портфель» (вибрати необхідні речі для школи  та назвати їх)

●Гра «Впізнай на дотик» (впізнати предмет із зав’язаними очима і назвати його)

3) Заключна частина

●Бесіда

Вчитель: Ну, що Незнайко, ти вже вивчив трохи англійську мову?

Незнайко: I see green, I see yellow

I see that funny fellow

I see white, I see black, I see that and that, and that.

(Показує жестами і присідає)

I see pink, I see brown.

Рефлексія (прийом «Чарівне дерево»)

У кожного на парті паперові заготовки листочків, квіточок та яблук, які учні зможуть закріпити на дошці.

  • листочок – мені не зрозуміло, в мене не виходить, тому мені потрібна допомога;
  • квітка – було важко, але я впорався / зрозумів;
  • яблуко – я розібрався і мені легко було виконувати всі завдання на уроці.


Вчитель: виберіть і розмалюйте той предмет, який би показав ваше ставлення до уроку.

Пісня “Good bye” (з рухами)

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
16 березня 2020
Переглядів
504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку