Урок англійської мови у 1 класі "Частини тіла. Обличчя"

Про матеріал
План-конспект уроку англійської мови у 1 класі Тема уроку/ The subject of the lesson: Частини тіла. Обличчя. Завдання уроку/Aims:  ознайомити з новим лексичним матеріалом, повторити назви кольорів, лічбу до 10;  ввести нову літеру К; практикувати в розпізнаванні вивчених літер;  навчати розпізнавати нові ЛО за темою;  розвивати мовні та мовленнєві навички учнів за темою;  розвивати ерудицію, логічне мислення;  виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати. Види діяльності на уроці/Activities at the lesson: фронтальна робота, робота з роздатковим матеріалом, робота з опорою на наочність, робота за зразком.
Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови у 1 класі                           

Тема уроку/ The subject of the lesson: Частини тіла. Обличчя.

Завдання уроку/Aims:

  • ознайомити з новим лексичним матеріалом, повторити назви кольорів, лічбу до 10;
  • ввести нову літеру К; практикувати в розпізнаванні вивчених літер;
  • навчати розпізнавати нові ЛО за темою;
  • розвивати мовні та мовленнєві навички учнів за темою;
  • розвивати ерудицію, логічне мислення;
  • виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати.

Види діяльності на уроці/Activities at the lesson: фронтальна робота, робота з роздатковим  матеріалом, робота з опорою на наочність, робота за зразком.

Хід уроку/ Procedure

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Привітання/Greetings.

T: Hello, kids! How are you today? Great? So-so? Not so good?

If you are OK, go to that smile.

If you are not so good, go there.

If you are so-so, take your seat.

Пісня с рухами “Hello! How are you?”

Ok! Thank you! And now come to me, please!

(Учні виходять до вчителя, стають в коло і розповідають про свій настрій всі по колу: e.g. Hello! I am Kate. I am great today.

Ok! I am glad you are OK today. Let us begin our lesson.

Сьогодні ми продовжуємо говорити про частини тіла і обличчя, вивчимо нові слова, нову літеру, повторимо літери, які вже знаємо, лічбу до 10 і кольори, будемо грати в ігри, писати в зошитах і малювати.

  1. Основна частина уроку.

Повторення ЛО за темою за допомогою наочності (намальоване обличчя клоуна).

Гра “Touch your nose”.

Пояснення значення нових слів за темою (head, shoulders, arms, knees).

Виконання команд: Touch your head. Show me your knees. Etc.

Фізкультхвилинка.

Stand up! Hands up! Hands down! Hands to the sides!

Bend left! Bend right! Stand still! Jump! Fly!

Boys! Sit down!

Girls! Jump!

Boys! Clap!

Girls! Sit down!

Thank you!

Letter Revision.

(Повторення вивчених літер. Картки з літерами – на дошці.)

А – apple, B – ball, C – cat etc.

 Гра на дошці з літерами. Введення літери К [k].

Написати на дошці вивчені літери в хаотичному порядку. Учні виходять по черзі до дошки, знаходять певну літеру, називають її та обводять. Нова/і літера/и залишається/ються необведеною. Назвати слово на цю літеру, пояснити, як вона називається, який звук передає, потренувати у вимові звуку.

Повторення лічби до 10.

Повторення кольорів (картки).

Гра “Touch something green”.

Worksheets. Намалюймо інопланетянина.

Take a red pencil. Draw a red nose.

Take a green pencil. Draw an eye.

Take a pink pencil. Draw 4 ears.

Take a blue pencil. Draw a mouth.

Take a yellow pencil. Draw hair.

Take a violet pencil. Draw 3 hands.

Take an orange pencil. Draw 5 legs.

(Частини тіла/обличчя та кольори можуть бути інші)

Let us demonstrate your monsters. Oh! What funny monsters! Great! Thank you!

  1. Заключна частина уроку.

Підсумки. Рефлексія.

Що нового/цікавого ви дізналися на уроці? Що сподобалося/не сподобалося? Що вдалося / не вдалося?

Я вам дякую за урок. Ви були активними and did your best. Thank you!

А що з вашим настроєм? Він змінився? Чудово!

The lesson is over. Bye!

 

docx
Додано
12 березня 2019
Переглядів
3632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку