Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Урок англійської мови в 4 класі "Готуємося до свята"

Про матеріал

Розробка уроку англійської мови в 4 класі. Розділ "Let`s celebrate!". Підручник - Карп'юк О.Д.. Використовувала картки видавництва "Ранок" "Їжа та напої", а також тестові картки для перевірки навичок слухання.

Перегляд файлу

Розділ «Свята і традиції»     28.11.2017р.

Готуємося до свята    Урок англійської мови в 4 класі

Мета:

  •         навчальна – презентувати новий граматичний матеріал за темою «Злічувані/незлічувані іменники», неозначений артикль та лексичний матеріал за темою «Гроші»; практикувати мовні засоби за темою «Покупки»; ставити запитання та давати відповіді на них, повідомляти про смаки та вподобання; удосконалювати навички читання, аудіювання й усного мовлення;
  •         розвиваюча – мотивувати готовність учнів до участі в іншомовному спілкуванні, навчати уважно стежити за презентованою інформацією, розвивати навички аудіювання іншомовного мовлення, логічно висловлювати думку;
  •         виховна – виховувати вміння зосередитися, слухати інших; навчати створювати доброзичливу атмосферу в класі; виховувати культуру спілкування, прийняту в сучасному цивілізованому світі; вчити емоційно-ціннісно ставитися до всього, що нас оточує.

Обладнання: флеш-картки «Їжа та напої», картки для перевірки навичок аудіювання.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання та повідомлення теми та мети уроку

Діти, сьогодні ми з вами продовжуємо вивчати розділ «Свята і традиції», зокрема тему «Харчування». Сьогодні на уроці ви повторите вивчені слова, повторите правила вживання конструкції There is/There are, продовжите знайомство зі злічуваними та незлічуваними іменниками, повторите правило вживання неозначеного артикля, продовжуватимете вчитися спілкуватися в парі, працюватимете з прослуханим текстом.

 

Перевірка виконання домашнього завдання: зошити з друкованою основою та словники.

 

2. Уведення в іншомовну атмосферу. Подання тексту для аудіювання.

Учні слухають текст двічі, тоді виконують завдання у картках.

BEFORE THE PARTY

Peter: Have we got everything we need for the party, Alice?

Alice: Let’s see. There are five pizzas and ten hamburgers, and I want you to buy some chips. There is some tomato juice too. But we have some Cola in the fridge.

P: OK. Is there any fruit?

A: There are some oranges and bananas, but there are not any apples. Can you buy some, Peter?

P: Sure.

A: Thank you. Will you also buy some ice-cream? There are some chocolates, but there is no ice-cream.

P: What ice-cream shall I buy — strawberry, chocolate or vanilla?

A: As you like.

P: Well, I ’m going shopping then. See you!


 


ІІ. Основна частина уроку

3.  Подання лексичного матеріалу. Ст..71. Діти, сьогодні на уроці ви познайомитеся із системою британських грошей. Фунт – грошова одиниця Великої Британії, яка складається із 100 пенсів.

1 Pound =100 pence

1 penny

 

Якщо ми запитуємо «Скільки це коштує?», то використовуємо конструкцію

How much is it? – для однини              How much are they? – для множини

Впр.4, ст..73. Порівняйте вирази та запитання для однини і множини

 

4. Подання діалогу для читання. Впр.4, ст..70-71. Прочитати діалог учням, перекласти та пояснити нові чи невідомі слова.  Учні уважно слідкують, а потім читають діалог за ролями.

5. Подання граматичного матеріалу. Особливості вживання конструкцій  How much/How many у запитаннях. Пригадуємо, що множина утворюється за допомогою закінчень s, -es. Повторюємо правило вживання дієслова-звʼязки to be:

Перед іменником в однині використовуємо слово is. Перед іменником у множині використовуємо слово are. Конструкція There is/There are використовується для пояснення місцезнаходження предмета/предметів та вживається за правилом утворення множини іменників.

Конструкція How much використовується для незлічуваних іменників і означає запитання Скільки….?.

Конструкція How many використовується для злічуваних іменників і означає те ж саме запитання Скільки….?.

 

6. Закріплення граматичного матеріалу. Формування навичок усного мовлення.

Виконання впр.2, ст...72. Діти читають, по можливості перекладають та пояснюють вживання виділених слів.

Виконання впр.3, ст...73. Діти за зразком учителя складають запитання, використовуючи підстановочну таблицю.

 

Фізкультхвилинка

If you happy and you know it”

 

7. Подання лексичного матеріалу на ст...75

Пояснення видів упаковок та контейнерів для продуктів харчування. Прочитати та перекласти нові слова.

 

8. Подання граматичного матеріалу. Неозначений артикль a/an, some.

Пригадуємо, що перед злічуваними іменниками в однині ми ставимо артикль

a – якщо слово розпочинається на приголосний звук;

anякщо слово починається із голосного звуку;

someперед незлічуваними іменниками.

 

9. Закріплення граматичного матеріалу. Формування навичок письма

Впр.5, ст...77

Вибрати правильний артикль, ввести його в речення та записати в зошит.

 

ІІІ. Заключна частина уроку

10. Рефлексія. Розучування вірша.

ARE YOU HUNGRY?


Are you hungry?

Yes, I am.

What is there to eat now?

Look, there’ s some jam.

Are you thirsty?

No, I am not.

But what is there to drink now?

The tea is hot.


11. Підведення підсумків уроку.

Діти, що ми сьогодні почали вивчати? Чого ви навчилися на уроці? Чи цікава для вас тема? Чи сподобався вам урок?

 

12. Домашнє завдання.

Читати за ролями впр.1, ст..72, вивчити нові слова, виконати впр.__, ст..___ (РЗ) ,

Виконати впр.6, ст..78 – зробити список покупок для свята, використовуючи правильні ємкості та упаковки для продуктів, а також правильне відмінювання іменників у множині (високий рівень).

 

 

 

ARE YOU HUNGRY?


Are you hungry?

Yes, I am.

What is there to eat now?

Look, there’s some jam.

Are you thirsty?

No, I am not.

But what is there to drink now?

The tea is hot.

 

docx
Додано
11 липня 2018
Переглядів
2263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку