Урок англійської мови в 4 класі "У магазині іграшок"

Про матеріал

Урок англійської мови в 4 класі. Розділ "Let`s celebrate!". Підручник - Карп'юк О.Д.. Продовження знайомства з іноземною валютою. Додаю відео фізкультхвилинки, пісні та діалогу. Використала флеш-картки "Іграшки" видавництва "Ранок".

Перегляд файлу

Розділ «Свята і традиції»     30.11.2017р.

У магазині іграшок    Урок англійської мови в 4 класі

Мета:

  •                   навчальна – презентувати новий лексичний матеріал за темою «Покупки», практикувати лексичний матеріал за темою «Гроші», «Покупки»; практикувати граматичні засоби за темою «Покупки»; ставити запитання та давати відповіді на них, повідомляти про смаки та вподобання; удосконалювати навички читання й усного діалогічного мовлення;
  •                   розвиваюча – мотивувати готовність учнів до участі в іншомовному спілкуванні, навчати уважно стежити за презентованою інформацією, розвивати навички іншомовного мовлення, логічно висловлювати думку;
  •                   виховна – виховувати вміння зосередитися, слухати інших; навчати створювати доброзичливу атмосферу в класі; виховувати культуру спілкування, прийняту в сучасному цивілізованому світі; вчити емоційно-ціннісно ставитися до всього, що нас оточує.

Обладнання: флеш-картки «Іграшки», текст та відеозапис пісні “A bear and a bunny”, відео діалог “In the shop”.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання та повідомлення теми та мети уроку

Діти, сьогодні ми з вами продовжуємо вивчати розділ «Свята і традиції». Сьогодні на уроці ви повторите вивчені слова, повторите правила вживання конструкції How much is it?, продовжуватимете вчитися спілкуватися в парі, працюватимете з прослуханим текстом.

 

Перевірка виконання домашнього завдання: зошити з друкованою основою та впр.4, ст..73.

 

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра “What`s missing?” (Що зникло?)


До дошки прикріплені картки із зображенням іграшок. Діти з допомогою вчителя називають іграшки. Тоді діти закривають очі, а вчитель забирає одну із карток. Діти повинні назвати іграшку, яка зникла. Гра триває, доки не залишиться одна картка на дошці.


 

ІІ. Основна частина уроку

3.  Подання лексичного матеріалу.

Впр. 1, ст..79


Doll – лялька

Car – машинка

Kite – повітряний змій

Hat – капелюх


 

4. Граматика. Повторення числівників, конструкції  How much …?


100 hundred

200 two hundred

300 three hundred

400 four hundred

500 five hundred

 

 

600 six hundred

700 seven hundred

800 eight hundred

900 nine hundred


 

Діти, сьогодні на уроці ви продовжите знайомство із системою грошей.

Фунт – грошова одиниця Великої Британії, яка складається із 100 пенсів.

1 Pound =100 pence  1 penny

Вʹона – грошова одиниця Південної Кореї

Долар – грошова одиниця Сполучених Штатів Америки

Якщо ми запитуємо «Скільки це коштує?», то використовуємо конструкцію

How much is it? – для однини                How much are they? – для множини

 

4. Подання діалогу для читання. Впр.4, ст..81. Прочитати діалог учням, перекласти та пояснити нові чи невідомі слова.  Учні уважно слідкують, а потім читають діалог за ролями.

5. Формування навичок усного діалогічного мовлення. Подання відео-діалогу «In the shop»

Діти уважно дивляться та слухають презентований матеріал, учитель робить паузи для коментування незнайомих слів. Діти читають субтитри, а тоді за зразком декламують діалог у парах.

 

Фізкультхвилинка

If you happy and you know it”

 

6. закріплення вивченого матеріалу. Формування навичок письма

Напишіть за зразком «Скільки коштує…?» і дайте відповідь. Обов’язково допомогти дітям при виконанні вправи, пояснити різницю між «this» та «these»:

«this» - для однини – «це (ця, цей)»

«these» - для множини – «ці»

Впр.4, ст...63 (РЗ)

 

ІІІ. Заключна частина уроку

7. Рефлексія.

Розучування пісні впр.5, ст..81

Shopping

 

8. Підведення підсумків уроку.

Діти, що ми сьогодні почали вивчати? Чого ви навчилися на уроці?

Чи сподобався вам урок?

 

9. Домашнє завдання.

Читати за ролями впр.4, ст..81, вивчити нові слова, виконати впр.2, ст..62 (РЗ)

 

 

 

 

 

 

 

A bear and a bunny

Have much money.

They go to the shop

For carrots and honey.

 

When the bear and the bunny

Ask for some carrots and honey,

The man in the shop

Says, “Where is your money?”

 

How strange and funny!

They really have money

And that`s how they buy

Their carrots and honey.

zip
Додано
11 липня 2018
Переглядів
2288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку