Урок англійської мови в 4 класі. Розділ "Let`s celebrate!". Підручник - Карп'юк О.Д.. Продовження знайомства з іноземною валютою. Додаю відео фізкультхвилинки, пісні та діалогу. Використала флеш-картки "Іграшки" видавництва "Ранок".
Розділ «Свята і традиції» 30.11.2017р.
У магазині іграшок Урок англійської мови в 4 класі
Мета:
Обладнання: флеш-картки «Іграшки», текст та відеозапис пісні “A bear and a bunny”, відео діалог “In the shop”.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання та повідомлення теми та мети уроку
Діти, сьогодні ми з вами продовжуємо вивчати розділ «Свята і традиції». Сьогодні на уроці ви повторите вивчені слова, повторите правила вживання конструкції How much is it?, продовжуватимете вчитися спілкуватися в парі, працюватимете з прослуханим текстом.
Перевірка виконання домашнього завдання: зошити з друкованою основою та впр.4, ст..73.
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра “What`s missing?” (Що зникло?)
До дошки прикріплені картки із зображенням іграшок. Діти з допомогою вчителя називають іграшки. Тоді діти закривають очі, а вчитель забирає одну із карток. Діти повинні назвати іграшку, яка зникла. Гра триває, доки не залишиться одна картка на дошці.
ІІ. Основна частина уроку
3. Подання лексичного матеріалу.
Впр. 1, ст..79
Doll – лялька
Car – машинка
Kite – повітряний змій
Hat – капелюх
4. Граматика. Повторення числівників, конструкції How much …?
100 hundred
200 two hundred
300 three hundred
400 four hundred
500 five hundred
600 six hundred
700 seven hundred
800 eight hundred
900 nine hundred
Діти, сьогодні на уроці ви продовжите знайомство із системою грошей.
Фунт – грошова одиниця Великої Британії, яка складається із 100 пенсів.
1 Pound =100 pence 1 penny
Вʹона – грошова одиниця Південної Кореї
Долар – грошова одиниця Сполучених Штатів Америки
Якщо ми запитуємо «Скільки це коштує?», то використовуємо конструкцію
How much is it? – для однини How much are they? – для множини
4. Подання діалогу для читання. Впр.4, ст..81. Прочитати діалог учням, перекласти та пояснити нові чи невідомі слова. Учні уважно слідкують, а потім читають діалог за ролями.
5. Формування навичок усного діалогічного мовлення. Подання відео-діалогу «In the shop»
Діти уважно дивляться та слухають презентований матеріал, учитель робить паузи для коментування незнайомих слів. Діти читають субтитри, а тоді за зразком декламують діалог у парах.
Фізкультхвилинка
“If you happy and you know it”
6. закріплення вивченого матеріалу. Формування навичок письма
Напишіть за зразком «Скільки коштує…?» і дайте відповідь. Обов’язково допомогти дітям при виконанні вправи, пояснити різницю між «this» та «these»:
«this» - для однини – «це (ця, цей)»
«these» - для множини – «ці»
Впр.4, ст...63 (РЗ)
ІІІ. Заключна частина уроку
7. Рефлексія.
Розучування пісні впр.5, ст..81
“Shopping”
8. Підведення підсумків уроку.
Діти, що ми сьогодні почали вивчати? Чого ви навчилися на уроці?
Чи сподобався вам урок?
9. Домашнє завдання.
Читати за ролями впр.4, ст..81, вивчити нові слова, виконати впр.2, ст..62 (РЗ)
A bear and a bunny
Have much money.
They go to the shop
For carrots and honey.
When the bear and the bunny
Ask for some carrots and honey,
The man in the shop
Says, “Where is your money?”
How strange and funny!
They really have money –
And that`s how they buy
Their carrots and honey.