Урок англійської мови з теми " Emotions"

Про матеріал
Цей план уроку включає в себе інтерактивні та ігрові завдання, що допоможуть учням засвоїти тему емоцій у цікавій та доступній формі.
Перегляд файлу

Тема: Emotions (Емоції)

Мета уроку:

  1. Практична: навчити учнів розпізнавати та називати основні емоції англійською мовою; розвивати навички говоріння та слухання.
  2. Освітня: ознайомити учнів з базовою лексикою на тему емоцій, навчити використовувати емоційні слова у повсякденних ситуаціях.
  3. Розвиваюча: розвивати вміння виражати свої почуття та емоції, а також розпізнавати емоції інших людей.
  4. Виховна: виховувати емпатію, взаємоповагу та розуміння емоцій.

Обладнання:

  • картки з зображенням емоцій (щасливий, сумний, злий, здивований тощо),
  • дзеркала для гри,
  • аудіозапис або відео з пісенькою про емоції,
  • проектор для демонстрації картинок або відео.

План уроку:

1. Організаційний момент (2-3 хвилини)

  • Привітання учнів: "Hello, children! How are you today?" (учні можуть відповідати за допомогою емоцій, наприклад, "I’m happy!" або "I’m sad.")
  • Вчитель перевіряє присутність та оголошує тему уроку.

2. Введення нової теми (5 хвилин)

  • Вчитель показує картинку або слайд з різними емоціями і запитує учнів: "What do you see?"
  • Учні висловлюють свої думки рідною мовою, а вчитель переводить: "This is happy. This is sad. This is angry."
  • Оголошення теми: "Today we will talk about emotions!"

3. Вивчення нової лексики (10 хвилин)

  • Вчитель показує картки з емоціями (кожна емоція супроводжується відповідним виразом обличчя).
  • Лексика: happy, sad, angry, surprised, scared, tired.
  • Учні повторюють за вчителем. Вчитель говорить слово і показує картку, діти показують емоцію на своєму обличчі.
  • Вчитель може використовувати дзеркала, щоб діти бачили себе і тренували вирази обличчя.

4. Аудіювання: Пісня про емоції (5-7 хвилин)

  • Вчитель вмикає пісеньку про емоції, де є слова "If you're happy, clap your hands!", "If you're sad, say 'Oh no!'" тощо.
  • Учні слухають пісню і виконують дії, описані в ній.

5. Гра «Guess the Emotion» (10 хвилин)

  • Вчитель показує на картку, але не говорить слово. Учні повинні вгадати емоцію: "Is it happy? Is it sad?"
  • Потім учні один за одним показують емоцію без слів, а інші намагаються її вгадати.

6. Розвиток говоріння (5-7 хвилин)

  • Вчитель запитує учнів по черзі: "How do you feel today?"
  • Учні відповідають: "I’m happy!", "I’m tired!" тощо, в залежності від їхнього настрою.

7. Письмо та малювання (10 хвилин)

  • Вчитель роздає аркуші з контуром обличчя. Завдання для учнів — домалювати обличчя так, щоб воно відображало певну емоцію (щасливе, сумне, зле тощо).
  • Учні підписують малюнок: "This is happy.", "This is sad."

8. Підсумок уроку (3-5 хвилин)

  • Вчитель показує картки з емоціями, а учні хором повторюють: "happy, sad, angry, surprised". Вчитель запитує: "How do you feel now?" Учні відповідають.
  • Похвала за активну участь, оцінка.

9. Домашнє завдання

  • Домалювати обличчя із завдання та вдома вивчити назви емоцій.