Урок англійської мови з використанням інтерактивних фізкультурно – оздоровчих заходів для учнів 1 класу

Про матеріал

Згідно Державного стандарту початкової загальної освіти головною метою навчання іноземної мови у початковій школі є формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів. Але значна інтенсифікація навчального процесу призводить до збільшення навантаження на організм дітей. Педагогічні дослідження останніх років показують, що протягом періоду навчання у школі у багатьох дітей стан здоров'я погіршується у 3-4 рази. Проблема погіршення здоров'я учнів має соціальне значення, її причинами є соціально-економічні умови, погана екологія , а також «шкільний фактор» - найбільш значимий за тривалістю і силою впливу на функціональні можливості організму дитини. Через це використання освітніх технологій, що сприяють збереженню здоров'я, має дуже велике значення у наш час.

Саме для досягнення зазначеної мети мною був розроблений даний урок, на якому передбачалося виконати наступні завдання:

-оволодіння вивченою лексикою;

-сприяння участі у діалогічному мовленні;

-формування уміння коротко висловлюватисяу межах тематики.

Відомо, що ефективність навчання іноземній мові залежить від чіткої та гнучкої організації навчального процесу на уроці, від вміння вчителя визначити рівень засвоєння матеріалу кожним учнем, враховуючи його індивідуальні особливості. Підвищення ефективності навчання залежить від доцільності вибору найбільш ефективних методів навчання. Відомо що формуванню комунікативної компетенції в навчанні англійської мови сприяє використанняінтерактивних технологій. На своєму уроці я використала такі інтерактивні вправи як «Мікрофон» та «Снігова куля». Девізомданого уроку став вислів Бенджаміна Франкліна «Tell me and I forget, teach me and I remember, involve me and I learn», який спонукає до активної участі і співпраці через використання набутих знань у повсякденному житті.

Моя мета – допомогти кожній дитині повною мірою реалізувати свої здібності в англійської мови, віднайти в душі кожного учня ті чутливі струни, звучання яких зіллється в повну гармонію співпраці учителя і учня. Я прагну, щоб кожній дитині було комфортно мандрувати стежиною знаньв Країні англійської мови. Створюю ауру взаємодопомоги, такий мікроклімат, який сприяє повному взаєморозумінню та дружній підтримці.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок англійської мови

з використанням інтерактивних

 фізкультурно – оздоровчих заходів

для учнів 1 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

      Згідно Державного стандарту початкової загальної освіти головною метою навчання іноземної мови у початковій школі є формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів. Але значна інтенсифікація навчального процесу призводить до збільшення навантаження на організм дітей. Педагогічні дослідження останніх років показують, що протягом періоду навчання у школі у багатьох дітей стан здоров’я погіршується у 3-4 рази. Проблема погіршення здоров’я учнів має соціальне значення, її причинами є соціально-економічні умови, погана екологія , а також «шкільний фактор» - найбільш значимий за тривалістю і силою впливу на функціональні можливості організму дитини. Через це використання освітніх технологій, що сприяють збереженню здоров’я, має дуже велике значення у наш час.

Саме для досягнення зазначеної мети мною був розроблений даний урок, на якому передбачалося виконати наступні завдання:

  • оволодіння вивченою лексикою;
  • сприяння участі у діалогічному мовленні;
  • формування уміння коротко висловлюватися  у межах тематики.

      Відомо, що ефективність навчання іноземній мові залежить від чіткої та гнучкої організації навчального процесу на уроці, від вміння вчителя визначити рівень засвоєння матеріалу кожним учнем, враховуючи його індивідуальні особливості. Підвищення ефективності навчання залежить від доцільності вибору найбільш ефективних методів навчання. Відомо що формуванню комунікативної компетенції в навчанні англійської мови сприяє використання  інтерактивних технологій. На своєму уроці я використала такі інтерактивні вправи як «Мікрофон» та «Снігова куля». Девізом  даного уроку став вислів Бенджаміна Франкліна «Tell me and I forget, teach me and I remember, involve me and I learn», який спонукає до активної участі і співпраці через використання набутих знань у повсякденному житті.

       Моя мета – допомогти кожній дитині повною мірою реалізувати свої здібності в англійської мови, віднайти в душі кожного учня ті чутливі струни, звучання яких зіллється в повну гармонію співпраці учителя і учня. Я прагну, щоб кожній дитині було комфортно мандрувати стежиною знань  в Країні англійської мови. Створюю ауру взаємодопомоги, такий мікроклімат, який сприяє повному взаєморозумінню та дружній підтримці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА: Повторення. Знайомство. Кольори. Числівники.

 

Мета:  узагальнити знання учнів по темі «Знайомство»,  "Кольори”, "Числівники”; навчати учнів діалогічного мовлення; розвивати навички аудіювання, усного мовлення,  розвивати пам’ять, увагу, фонематичний слух; формувати  здоров’язбережувальну компетентность учнів засобами інтерактивних фізкультурно-оздоровчих вправ, формувати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови, виховувати культуру спілкування.

Обладнання: роздатковий матеріал, картинки,  іграшки, комп’ютер.

Хід  уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Привітання/Greeting

1.1. Вправа  “Morning Greeting”

Teacher: – Good morning, children.  Nice to see you!

Now you’ll have your everyday morning greeting. Find classmates who were born in the same season as you and make a circle with them. Greet each other saying something pleasant. Don’t repeat the same greeting.

   Pupils:

  • Hello! Glad to see you because you are my best friend.
  • Good morning! Nice to meet you!
  • Oh, my dear friend! Happy to see you too!
  • Haven’t seen you for ages! How are you?
  • I’m fine, thank you! Fancy meeting you her

T: - Do you remember our friends? (Показую дітям друзів)

 Lets say  “Hello” to your friends.

Ps: - Hello dog, hello frog, hello bear, hello hear!

T: - Children ….Oh, somebody is knocking! Who is it?

(З’являється  Lady  Bug)

 T: - This is а  LADY BUG. Іt’s so interesting. What’s up Lady Bug?

C:\Users\Администратор\Desktop\IMG_20130220_081357.jpgДіти, Леді Баг збирається у подорож до Англії, але не знає англійської мови. Вона просить вас допомогти їй подорожувати і вивчати англійську мову разом.

Сьогодні на уроці ми матимемо зупинки, на яких навчимо Леді Баг вітатися, рахувати та разом повторимо кольори.

 

T : Dear children, we should start our lesson with some phonetic tale. Let’s go!

2. Фонетична зарядка.

Фрагмент казки «Про язичок». Відпрацювання звуків [g] [r] [m] [f] [v] [u])

C:\Users\Администратор\Desktop\DSC01412.JPG

 

T: Від сну наш язичок  прокинувся, почувши ґелґотіння гусочок – [g], [g], [g],  корівка їм відповідала – [m], [m], [m].  А поодаль  цуцик промовляв – [r], [r], [r].  Раптом пробіг їжачок – [f], [v], [f], [v]. Все це чула невідома пташка і дивувалась – [u], [u], [u].

ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ                                                                                    .        C:\Users\Администратор\Desktop\IMG_20130220_081324.jpg

  1. 1. ПЕРША ЗУПИНКА «What’s Your Name?»
  1. 1. Практикування у привітанні та знайомстві.

 

T: – Let’s  listen and sing  HELLO song   C:\Users\Администратор\Desktop\DSC01425.JPG

 (Діти з вчителем стають у коло і співають пісню, виконуючи відповідні рухи під музику).

Після пісні сідають на килим.

T: Look at the screen and listen the song «What’s your name?»

  1.  2) Інтерактивна гра «Мікрофон»

Діти на килимі у колі з мікрофоном знайомляться з Леді Баг.

Lady Bug:  - What’s your name?

P:  - My name is… I’m six.

P1-P2-P3…

  1. 3)  Фізкультхвилинка  (зорова)

T: Turn your eyes up and down(10 times).

Turn your eyes to the left, to the right(10 times)

Close your eyes tight for 5 seconds and open(5 times)

Blink for 10 seconds.

Close your eyes and relax.

 

  1. 2. ДРУГА ЗУПИНКА « Numbers»

Т:  Щоб продовжити нашу подорож нам необхідно пригадати числа.

(Діти займають місця за партами).

Т: Listen the song “ Number Train” and repeat numbers after me.

C:\Users\Администратор\Desktop\DSC01426.JPG

  1. 1)  Гра «Guess the number» (Достають із коробки числа та називають їх).
  2. 2)  Гра «Count the Butterflies» (На дошці метелики та числа , треба порахувати метеликів і прикріпити відповідне число).

C:\Users\Администратор\Desktop\DSC01420.JPG

  1. 3)  Робота в парах з роздатковим матеріалом . ( Рахують предмети та записують відповідні числа)

P1: How many hears?

P2: There are five hears.

P3: How many bears?

P4: There are  seven bears

  Т: Great job!

T: Добре, молодці, ви гарно справились з завданнями.

Дивіться, хтось нам залишив сліди. Щоб дістатися наступної зупинки нам треба назвати числа які написані на слідах.

Т: Let’s start.

4) Закріплення лексичних одиниць.

(Діти називаючи числа на слідах переходять до наступної зупинки).

P1: one, seven, four, ten, nine….

P2: one, seven, four, ten, nine…

3. ТРЕТЯ ЗУПИНКА «Colours»

Т: Ми майже дісталися наступної зупинки.

Її назву Вам підкаже наша фізкультхвилинка.

  1. Фізкультхвилинка «Світлофор» та  « I CAN»                                  C:\Users\Администратор\Desktop\DSC01415.JPG

Вчитель показує світлофор, називає колір, а діти виконують відповідні рухи.

T:  - Green!

Ps: - Go, go, go

T: - Red!

Ps:  - Stop!

T: - Yellow!

Ps: Wait, wait, wait!

T: - I can jump like a frog,

I can swim like a fish,

I can run like a hear,

I can fly like a bird.

  1. 2) Інтерактивна вправа «Снігова куля»

Т:  - What colours do you like?

           Р1:  - I like red.

P2:  - I like red and blue.

P3: I like red, blue, and green.

3)Робота в малих групах.

Вчитель пропонує три кольори -  червоний, синій та зелений. Діти обирають колір який їм подобається та утворюють групи відповідно до обраних кольорів.

Т: Now  look at the screen and  listen the SONG “ A Colour Train”

C:\Users\Администратор\Desktop\DSC01427.JPG

(Діти повторюють кольори )

Т: Діти,  на кожному столі лежить дерево, а біля нього різнокольорові яблука.  Ваше завдання на дерево приклеїти яблуко того кольору, який я буду називати.

Т: Are you ready? Let’s start!

(Діти  уважно слухають вчителя та виконують завдання).

C:\Users\Администратор\Desktop\IMG_20130220_081430.jpg

 

IІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. 1) Підведення підсумків уроку.

Т:Молодці діти, ви добре сьогодні працювали.  Я гадаю, що Леді Баг запам’ятала кольори та навчилася рахувати разом з нами. Чи не так, Леді Баг?

Леді Баг:  - Дякую, діти . Мені дуже сподобалося подорожувати та вивчати англійську мову.  І сьогодні  я запам’ятала …..(називає декілька кольорів) та навчилася рахувати….

(Діти доповнюють )

Т: Я також дякую вам за вашу роботу на уроці. Сьогодні ви працювали гарно та допомогли Леді Баг.

2)Рефлексія.                                                                         C:\Users\Администратор\Desktop\DSC01423.JPG

Т:  - Діти, якщо Вам сподобалась наша подорож то подаруйте Леді Баг червону квітку,  а якщо не сподобалась – синю.

Діти дарують Леді Баг квітки та коментують свій подарунок.

  1. 3) Закінчення уроку

T: Stand up, please!  The lesson is over. Good bye, children!

P: Good bye, teacher!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
13 травня 2018
Переглядів
3503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку