Згідно Державного стандарту початкової загальної освіти головною метою навчання іноземної мови у початковій школі є формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів. Але значна інтенсифікація навчального процесу призводить до збільшення навантаження на організм дітей. Педагогічні дослідження останніх років показують, що протягом періоду навчання у школі у багатьох дітей стан здоров'я погіршується у 3-4 рази. Проблема погіршення здоров'я учнів має соціальне значення, її причинами є соціально-економічні умови, погана екологія , а також «шкільний фактор» - найбільш значимий за тривалістю і силою впливу на функціональні можливості організму дитини. Через це використання освітніх технологій, що сприяють збереженню здоров'я, має дуже велике значення у наш час.
Саме для досягнення зазначеної мети мною був розроблений даний урок, на якому передбачалося виконати наступні завдання:
-оволодіння вивченою лексикою;
-сприяння участі у діалогічному мовленні;
-формування уміння коротко висловлюватисяу межах тематики.
Відомо, що ефективність навчання іноземній мові залежить від чіткої та гнучкої організації навчального процесу на уроці, від вміння вчителя визначити рівень засвоєння матеріалу кожним учнем, враховуючи його індивідуальні особливості. Підвищення ефективності навчання залежить від доцільності вибору найбільш ефективних методів навчання. Відомо що формуванню комунікативної компетенції в навчанні англійської мови сприяє використанняінтерактивних технологій. На своєму уроці я використала такі інтерактивні вправи як «Мікрофон» та «Снігова куля». Девізомданого уроку став вислів Бенджаміна Франкліна «Tell me and I forget, teach me and I remember, involve me and I learn», який спонукає до активної участі і співпраці через використання набутих знань у повсякденному житті.
Моя мета – допомогти кожній дитині повною мірою реалізувати свої здібності в англійської мови, віднайти в душі кожного учня ті чутливі струни, звучання яких зіллється в повну гармонію співпраці учителя і учня. Я прагну, щоб кожній дитині було комфортно мандрувати стежиною знаньв Країні англійської мови. Створюю ауру взаємодопомоги, такий мікроклімат, який сприяє повному взаєморозумінню та дружній підтримці.
Урок англійської мови
з використанням інтерактивних
фізкультурно – оздоровчих заходів
для учнів 1 класу
Вступ
Згідно Державного стандарту початкової загальної освіти головною метою навчання іноземної мови у початковій школі є формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів. Але значна інтенсифікація навчального процесу призводить до збільшення навантаження на організм дітей. Педагогічні дослідження останніх років показують, що протягом періоду навчання у школі у багатьох дітей стан здоров’я погіршується у 3-4 рази. Проблема погіршення здоров’я учнів має соціальне значення, її причинами є соціально-економічні умови, погана екологія , а також «шкільний фактор» - найбільш значимий за тривалістю і силою впливу на функціональні можливості організму дитини. Через це використання освітніх технологій, що сприяють збереженню здоров’я, має дуже велике значення у наш час.
Саме для досягнення зазначеної мети мною був розроблений даний урок, на якому передбачалося виконати наступні завдання:
Відомо, що ефективність навчання іноземній мові залежить від чіткої та гнучкої організації навчального процесу на уроці, від вміння вчителя визначити рівень засвоєння матеріалу кожним учнем, враховуючи його індивідуальні особливості. Підвищення ефективності навчання залежить від доцільності вибору найбільш ефективних методів навчання. Відомо що формуванню комунікативної компетенції в навчанні англійської мови сприяє використання інтерактивних технологій. На своєму уроці я використала такі інтерактивні вправи як «Мікрофон» та «Снігова куля». Девізом даного уроку став вислів Бенджаміна Франкліна «Tell me and I forget, teach me and I remember, involve me and I learn», який спонукає до активної участі і співпраці через використання набутих знань у повсякденному житті.
Моя мета – допомогти кожній дитині повною мірою реалізувати свої здібності в англійської мови, віднайти в душі кожного учня ті чутливі струни, звучання яких зіллється в повну гармонію співпраці учителя і учня. Я прагну, щоб кожній дитині було комфортно мандрувати стежиною знань в Країні англійської мови. Створюю ауру взаємодопомоги, такий мікроклімат, який сприяє повному взаєморозумінню та дружній підтримці.
ТЕМА: Повторення. Знайомство. Кольори. Числівники.
|