Позакласний захід
«Свято англійської мови»
Мета:
практична: перевірити знання, уміння й навички учнів з англійської мови; сприяти розвитку творчих здібностей учнів;
розвивальна: розвивати фонематичний слух, пам'ять;
освітня: розширити кругозір дітей шляхом ознайомлення з англійськими віршами, піснями, додатковим лексичним матеріалом, казками; сприяти зацікавленості учнів у вивченні англійської мови;
виховна: виховувати відповідальність, вміння працювати разом; виховувати позитивне ставлення до всього прекрасного та доброго.
Позакласний захід
«Свято англійської мови»
Мета:
практична: перевірити знання, уміння й навички учнів з англійської мови; сприяти розвитку творчих здібностей учнів;
розвивальна: розвивати фонематичний слух, пам'ять;
освітня: розширити кругозір дітей шляхом ознайомлення з англійськими віршами, піснями, додатковим лексичним матеріалом, казками; сприяти зацікавленості учнів у вивченні англійської мови;
виховна: виховувати відповідальність, вміння працювати разом; виховувати позитивне ставлення до всього прекрасного та доброго.
Обладнання: диск із записом англійських пісень, шкільні речі, розрізний алфавіт.
Хід свята
Good morning, boys and girls! Good morning, dear guests! We are glad to see you at our "ABC party".
Today we'll speak about English, play many interesting games, sing songs and remember what we have learnt at our lesson.
Вже майже рік промайнув відтоді, як ми почали вивчати англійську мову. У вересні ми вирушили у велику подорож до країни англійської мови. Ми вивчали англійську мову на уроках. І сьогодні покажемо, чого ми навчились.
Діти, а в яких країнах розмовляють англійською? (America, Great Britain, Canada, Australia)
Англія - це чудова, давня країна. Дуже давно там жили справжні лицарі, які захищали королеву, короля і свою країну. Лицарів уже немає, а замки залишились. І справжня королева там живе, бо Велика Британія - це королівство. А чи знаєте ви ім'я королеви, яка живе зараз у Британії?
Англійці - дуже ввічливі люди. Давайте пригадаємо, як вони вітаються і прощаються. (Усі діти розповідають вірш. "Good morning".)
Good morning, good evening,
Hello and hi,
Good morning, good evening
And goodbye!
У нас у кожного є своя родина. І ми вміємо про це розповідати. Show me your hands; let's recite a poem about our family. (Діти показують на руці, розповідаючи вірш "Му family".)
This is our mother.
This is our father,
This is our brother tall,
This is our sister,
This is our baby.
How I love them all!
Father, mother, sister, brother,
One, two, three, four
We are the family of four.
Ми вміємо рахувати англійською до 10. Давайте порахуємо. (Діти рахують.) А тепер пригадаємо вірші про рахунок. (Діти розповідають усі разом.)
One, one, one,
Little dogs run;
Two, two, two,
Cats see you;
Three, three, throe,
Birds in the tree;
Four, four, four.
Cats on the floor.
One and two, and three, and four,
I am sitting on the floor.
I am playing with a ball
And a pretty little doll.
Також ми вивчили літери англійського алфавіту. Давайте пригадаємо їх. (Учні розповідають вірші).
A Apple pie, apple pie. Mummy likes apple pie. So do I, so do I.
B Buns for coffee, bins for tea. One for you. And one for me.
C I have a cat. It's warm and fat. My cat is grey. It likes to play.
D is for doll. D is for dog. I see a doll. I see a dog.
E is for egg. It's yellow and white. E is for eagle. It flies so high.
Flowers here, flowers there. Flowers growing everywhere.
G is for goose. It likes to eat grass. "Show me a goose!" Says brother Gus.
H is for honey. It's so sweet. Give me some honey. Says brother Pete.
I is for ice-cream. We like to eat. Ice-cream is cold Tasty and sweet.
J is for jam. The jam is on the table. "May I take a spoonful?" Asks little Kate.
K is for kitten. It's on the bed. "Let's play a little!" Says brother Ted.
L is for lamp. It's so bright. It helps me to read. It helps me to write.
M is for monkey. It can climb a tree. It has 2 bananas. For you and for me.
N is for nuts. We like to eat. "Give me some nuts!" Says brother Pete.
O is for orange. It's so juicy. "Give me an orange, please!' Says little Lucy.
P is for pencil. P is for pen. I draw with a pencil.
I draw with a pen.
Q is for Queen. She lives in tales. She writes letters Every day.
R is for rose. The rose is red. "Give me a rose!" Says brother Ted.
S is for snow. S is for sun. Let's play in the snow. Let's lie in the sun.
T is for tea. We like to drink. We drink tea with sugar. And sometimes with milk.
U is for umbrella. It's good in the rain. "Give me an umbrella!" Says little Jane.
W is for where. W is for what. "Where is your house?" Asks brother Scott.
X An orange fox is in the box. In the box, in the box.
Z is for zero. Z is for Zoo. Look at the zebra. At the Zoo.
Teacher. Let's sing the Alphabet song. (Виконують усі учні.)
A B C D E F G
H I J K L M N O P
Q R S
T U V W
X Y Z
Now I know the ABC.
Teacher. Well done children! You have learnt the alphabet very well. Now let's play games.
(Діти поділені на три групи.)
Гра «Склади абетку»
Кожній групі дають набір англійських літер, і вони складають абетку. Виграє той, хто першим виконає завдання.
Гра «Повторення кольорів»
Учитель читає вірш, а діти доповнюють назви кольорів англійською мовою.
Знаємо насамперед: колір маку буде red.
Колір квітки, що люблю,
Зветься англійською - blue.
Взимку колір цей буває,
це сніжинки колір - white.
Море, де стоїть Артек,
по-англійськи зветься - black.
Взимку і влітку колір один має ялинка.
Зветься він green.
Любимо колір пшениці спілої.
Дуже він гарний, колір yellow.
Хутро у вовка, хутро мишей
брудного кольору. Зветься він grey.
Оплески ведмедю: «Браво!» Він актор.
А колір brown.
Гра «їстівне — неїстівне»
Учитель називає слова, а учні плескають у долоні, коли почують назву їстівного.
A pen, a dog, an apple, a desk, a cat, milk, honey, a ruler, a cake, a monkey, a pear, a door, a panda, an egg, a leg, an orange, a doll, a ball, jam, ice-cream, a bag.
Гра «Зайве слово»
Кожна група отримує конверт зі словом за одною темою. Завдання — знайти зайве слово.
a pen, an orange, a hippo |
school |
a bag, a lemon, a panda |
|
a cat, a mango, a monkey |
fruit |
a book, a dog, a tiger |
|
a desk, a banana, a cake |
animals |
a pencil, a pear, an elephant |
|
a ruler, an apple, a fox |
Загадки про тварин
What is it?
(A panda.)
(An elephant.)
(A bird.)
(A monkey.)
(A hippo.)
(A snake.)
Complete the sentences
Повторення прийменників under, in, on. Діти дивляться на малюнок і доповнюють речення.
Гра «Укажи частину тіла»
Одна дитина виходить до дошки, а діти по черзі просять її вказати на названі частини тіла.
Teacher. Well done children! You have worked very hard today. I thank you for your work. Our lesson is over. Good bye. (Переможці отримують призи).