Урок англійської мови за підручником Quick Minds 2 на тему "Тварини в зоопарку"

Про матеріал
Урок має на меті розвивати навички аудіювання та вміння використовувати прослуханий лексичний матеріал у монологах і міні-діалогах по темі "Тварини".На уроці використовуются також ігрові технології та елементи формувального оцінювання.
Перегляд файлу

 

 

Чернівецька гімназія № 2

 

 

 

 

 

 

План демонстраційного

         уроку   англійської  мови 

в 2 класі на тему:

«Тварини у  зоопарку.»

 

 

 

 

Розроблено вчителем англійської мови

 Чайковською Іриною Емануїлівною

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Чернівці 2019

Тема : «Тварини  у  зоопарку»

Мета : вчити  учнів  сприймати  на  слух  на  озвучувати  почуте, повторити  раніше  вивчений  лексико-граматичний  матеріал та  вчитися використовувати  його  в  мовленні,  розвивати  навички  аудіювання  та  читання , память . увагу  та  логічне  мислення.  виховувати  дисципліну. повагу  до  культури та  звичаїв  народу  носія  мови. Бажання  вивчати  іноземну  мову.  Розвивати  формувальне  оцінювання  учнів  та  вчителя,

Обладнання: підручники. зошити. тематичні  картки, карточки  оцінювання (світлофор),аудіозаписи.

Тип  уроку: комбінований.

                                   Хід  уроку

  1. Організаційна  частина.  Підготовка  до  сприймання іншомовного мовлення.
  1. Привітання. Warm-up . Пісенька “ I like  to eat”
  2. Dear  children  and  guests. Today  we  are  speaking  and  listening  and  singing  and  playing  and….all about  animals. Animals  in  the  Zoo.  Animals like  children must  eat  something…So  we  shall  start  about  food.  Lets  divide  into  two  teams (вчитель ділить учнів на 2 команди. Один доброволець виходить до дошки і сідає на стілець обличчям до класу. Вчитель у нього за спиною показує  дітям картки  з  тваринами. Діти мімікою  показують або словами описують  тварину, не називаючи її. Учень намагається відгадати) У кінці процедури учні  за допомогою знаків рукою показують чи сподобалося їм виконувати це завдання оцінювання) 
  1. Основна частина уроку.  Актуалізація  опорних  знань.
  1. Мовленнєва зарядка. Виконання вправи “Flying  animal”.Вчитель  швидко дістає з непрозорого конверта або файла флешкартки з тваринами і ховає їх за спиною. Учні повинні встигнути впізнати тварину та назвати  її (тільки спокійно піднявши руку)
  2. Закріплення вивченого матеріалу
  • Гра  Match  the  animals”. На  кольорових картках слова назви тварин. Вчитель розрізає  кожен аркуш навпіл на склади. Потім перемішує частинки і роздає учням груп. Завдання: знайти другу  частину  картки(пару) . прочитати назву  тварини про себе і назвати її вголос. (оцінювання – світлофор)
  1. Робота  над  темою.
  • Making  sentences. Завдання: скласти речення з назвами тварин по зразку: This  is  a  tiger. I like it.

          This  is  a  hippo. I don’t like it

         Само-оцінювання (знаки рукою).

  • Relaxation . Учні виконують пісеньку «The  tiger likes  sausages»
  • Making  sentences. Cкласти речення  по  зразку; Parrot   likes  pizza. He doesn’t like  peas.
  • Writing .Oзнайомлення учнів з вживанням допоміжного дієслова  does на початку речення у загальних питаннях . Виконання вправи 1ст 21. Учні складають і записують речення по схемі.(оцінювання учнями складності завдання-світлофор)
  • Relaxation. Виконання рухливих вправ.

       One, two- tie  my  shoe,

       Three,  four – close the  door,

       Five, six – pick  up  sticks,

       Seven,  eight – shut  the  gate,

       Nine,  ten – begin  again!

  • Let’s work  with  a  table. (on  the  board). Учні в парах задають один одному запитання по таблиці:

P1 Does  Mark  like bananas?

P2 Yes, he does.

P2 Does he like apples?

P3 No, he  doesnt,(Само-оцінка жести рукою)

  • Writing.  Activity  Books (ex 1 p 21)Учні розглядають картинки, читають запитання  та  відповідають на  них^ Yes, he  does/ No, he  doesn’t.
  1. Підсумки  уроку . Домашнє  завдання  Activity Book ex 2 p 21  по зразку.
  2. Оцінювання уроку та само-оцінювання учнів.

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
2561
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку