Чернівецька гімназія № 2
План демонстраційного
уроку англійської мови
в 2 класі на тему:
«Тварини у зоопарку.»
Розроблено вчителем англійської мови
Чайковською Іриною Емануїлівною
Чернівці 2019
Тема : «Тварини у зоопарку»
Мета : вчити учнів сприймати на слух на озвучувати почуте, повторити раніше вивчений лексико-граматичний матеріал та вчитися використовувати його в мовленні, розвивати навички аудіювання та читання , пам’ять . увагу та логічне мислення. виховувати дисципліну. повагу до культури та звичаїв народу носія мови. Бажання вивчати іноземну мову. Розвивати формувальне оцінювання учнів та вчителя,
Обладнання: підручники. зошити. тематичні картки, карточки оцінювання (світлофор),аудіозаписи.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
-
Організаційна частина. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення.
-
Привітання. Warm-up . Пісенька “ I like to eat”
-
Dear children and guests. Today we are speaking and listening and singing and playing and….all about animals. Animals in the Zoo. Animals like children must eat something…So we shall start about food. Lets divide into two teams (вчитель ділить учнів на 2 команди. Один доброволець виходить до дошки і сідає на стілець обличчям до класу. Вчитель у нього за спиною показує дітям картки з тваринами. Діти мімікою показують або словами описують тварину, не називаючи її. Учень намагається відгадати) У кінці процедури учні за допомогою знаків рукою показують чи сподобалося їм виконувати це завдання оцінювання)
-
Основна частина уроку. Актуалізація опорних знань.
-
Мовленнєва зарядка. Виконання вправи “Flying animal”.Вчитель швидко дістає з непрозорого конверта або файла флешкартки з тваринами і ховає їх за спиною. Учні повинні встигнути впізнати тварину та назвати її (тільки спокійно піднявши руку)
-
Закріплення вивченого матеріалу
-
Гра “Match the animals”. На кольорових картках слова назви тварин. Вчитель розрізає кожен аркуш навпіл на склади. Потім перемішує частинки і роздає учням груп. Завдання: знайти другу частину картки(пару) . прочитати назву тварини про себе і назвати її вголос. (оцінювання – світлофор)
-
Робота над темою.
-
Making sentences. Завдання: скласти речення з назвами тварин по зразку: This is a tiger. I like it.
This is a hippo. I don’t like it
Само-оцінювання (знаки рукою).
-
Relaxation . Учні виконують пісеньку «The tiger likes sausages»
-
Making sentences. Cкласти речення по зразку; Parrot likes pizza. He doesn’t like peas.
-
Writing .Oзнайомлення учнів з вживанням допоміжного дієслова does на початку речення у загальних питаннях . Виконання вправи 1ст 21. Учні складають і записують речення по схемі.(оцінювання учнями складності завдання-світлофор)
-
Relaxation. Виконання рухливих вправ.
One, two- tie my shoe,
Three, four – close the door,
Five, six – pick up sticks,
Seven, eight – shut the gate,
Nine, ten – begin again!
-
Let’s work with a table. (on the board). Учні в парах задають один одному запитання по таблиці:
P1 Does Mark like bananas?
P2 Yes, he does.
P2 Does he like apples?
P3 No, he doesn’t,(Само-оцінка жести рукою)
-
Writing. Activity Books (ex 1 p 21)Учні розглядають картинки, читають запитання та відповідають на них^ Yes, he does/ No, he doesn’t.
-
Підсумки уроку . Домашнє завдання Activity Book ex 2 p 21 по зразку.
-
Оцінювання уроку та само-оцінювання учнів.