Мета: Освітня: розширити знання учнів про різноманітність представників живої природи; сформувати поняття про бактерії як прокаріотичні організми; ознайомити з будовою бактерій, особливостями їх живлення, розмноження та поширення, з’ясувати різноманітність форм; вивчити різні групи бактерій. Розвиваюча: розвивати образне, логічне мислення, вміння послідовно висловлювати думки, пам’ять, увагу, формувати вміння і навички роботи з підручником. Виховна: бережливо ставитись до навколишнього середовища та розуміння єдності всіх живих організмів.
Фізкультхвилинка Ми бактерії учили, Трішки голови стомились, Оборотів зробим п’ять Час хребці порозминать. Нам знайомі круглі коки, Тож візьмемо руки в боки. В право, в ліво повернулись, До товариша всміхнулись. Є бацили прямокутні, Що довкола нас присутні. Як заглянемо під парту, Вони й там несуть вже варту. Є химерні ще спірили, Що десь з неба прилетіли. Також знаєм вібріони, Вони мають форму коми. Плесніть діти кілька раз, До роботи шостий клас.
Домашнє завдання 1. Початковий рівень. Прочитати параграф підручника 11, 14. Словник. 2. Середній рівень. Прочитати параграф підручника 11, 14, відповісти на питання наприкінці параграфа. Словник. 3. Достатній рівень. Прочитати параграф підручника 11, 14, відповісти на питання наприкінці параграфа. Словник. Підготувати повідомлення «Значення бактерій у природі». 4. Високий рівень. Прочитати параграф підручника 11, 14, відповісти на питання наприкінці параграфа. Словник. Творче завдання: скласти кросворд до теми, використовуючи основні поняття і терміни «Бактерії».